רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

רשלנות רפואית היא תופעה מצערת שעלולה לקרות בכל ניתוח, טיפול, חוות דעת ובדיקה רפואית שהיא. גם בניתוח קיסרי, עלול להיווצר מצב של רשלנות רפואית מצד הצוות המטפל, רשלנות שכמובן תגרום לנזק מסוים ולטעות שעלולה להיות גורלית אצל האישה ההרה או היילוד בניתוח הקיסרי. רשלנות רפואית בניתוח קיסרי יכולה להיות טעות במהלך הניתוח עצמו, ואף רשלנות בהחלטה של לבצע ניתוח קיסרי או לא. במידה וחוויתם רשלנות רפואית מגיעים לכם פיצויים וכן עונש משמעתי עבור הצוות המטפל. כדי להבין יותר מול מה אתם עומדים לפניכם קצת על רשלנות רפואית בניתוח קיסרי.

 

מה היא רשלנות רפואית בניתוח קיסרי?

רשלנות רפואית היא טעות או נזק בפעולות או בקבלת ההחלטות של צוות המטפל. רשלנות רפואית בניתוח קיסרי היא טעות או שגיאה שכזו שמתרחשת במהלך הניתוח, לפניו או אחריו.

רשלנות רפואית בניתוח קיסרי היא מסוכנת במיוחד מאחר והיילוד וההרה גם כך נמצאים במצב בריאותי רעוע ותחת לחץ נפשי ופיזי רב. במידה וחוויתם רשלנות רפואית, מומלץ להתייעץ עם עורך דין כפיר דיין דובב. במקרה של רשלנות רפואית בניתוח קיסרי ניתן לתבוע את הצוות המטפל ולקבל פיצויים המגיעים לכם לפי החוק, בהתאם לסוג הרשלנות ולגודל הנזק שזו גרמה לכם.

 

מה המקרים השכיחים של רשלנות רפואית בניתוח רפואי?

כל רשלנות ופגיעה שהיא מצד הצוות המטפל, הן מבחינה מעשית ופיזית והן מבחינת לקיחת ההחלטות ויידוע היולדת באפשרויות שלה ובמצבה, עלולים להיחשב בהתאם לנסיבות, לרשלנות רפואית בניתוח רפואי. כדי לקבל יותר מושג על רשלנות רפואית בניתוח קיסרי, לפניכם דוגמאות נפוצות לרשלנות כזו:

  • פגיעה בכלי דם במהלך הניתוח הקיסרי, שיצרו דימום והשלכות רפואיות קשות על האם. דימום פנימי עלול להסב נזק רב ליולדת, במיוחד אם הוא לא מתגלה בזמן.
  • רשלנות בהחלטה על ניתוח קיסרי – למשל עיכוב בהחלטה לבצע ניתוח קיסרי, שיוצרת השלכות שונות על האם והיילוד. או למשל, אי יידוע היולדת שעדיף לה לבצע ניתוח קיסרי עקב גילה או מצבה וכדומה.
  • ביצוע ניתוח לא מיומן – ביצוע ניתוח באופן לא מיומן עלול לפגוע במהלך הניתוח במערכת הרבייה הנשית או באיבריו של היילוד.

 

האם ניתן לקבל פיצויים בעקבות רשלנות רפואית בניתוח קיסרי?

רשלנות רפואית בניתוח קיסרי, עלולה להקנות לכם פיצויים בהתאם לגודל הנזק שנגרם לכם. כדי לקבל את הפיצויים יש לתבוע את הצוות המטפל, ולהוכיח בתביעה מה גודל הנזק הנגרם לכם ומה באמת אומדנה של הרשלנות הרפואית.

במקרה ואתם אכן פונים לתביעה, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין מומחה בתחומי הרשלנות הרפואית כדי שידע להוכיח את הרשלנות הרפואית כראוי ולהעניק לכם את הפיצויים המגיעים לכם. במידה ותזכו בתביעה, תזכו גם בפיצויים שגובהם משתנה לפי גודל הפגיעה וסוגה. בהתאם לנזק שנגרם לכם, הפיצויים ינועו בין אלפי שקלים למיליוני שקלים במקרים החמורים ביותר.

אישה שוכבת אחרי ניתוח קיסרי

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חוק פלילי
עריכת דין
קטינים במשפט הפלילי

נסיבות החיים מביאות בהרבה מקרים גם קטינים לספסלי בית המשפט. יש הרבה ילדים שלוקחים פניות לא טובות בחיים, ולעיתים זה בגלל הרקע, החינוך הלקוי, או מעידה חד פעמית. עם זאת,

איפור
בריאות
סקירה על מוצרי הטיפוח של חברת מורז

במקרה והחלטתם לשנות את הקוסמטיקה היומיומית שלכם לקוסמטיקה טבעית, הגעתם למקום הנכון. הכירו: חברת מורז. חברת מורז הינה חברה של מוצרי קוסמטיקה טבעית המבוססת על צמחי מרפא, הדואגת להביא את