שלושה דרכים ליצור מרחב בחדר האורחים

ייתכן ודירתכם קטנה או גדולה אמנם אתם רוצים ליצור תחשוה של מרחב בחדר האורחים של הבית שלכם.

גיבשנו עבורכם רשימה קצרה של דרכים שעשויים לסייע לכם ליצור מרחב בחדר אורחים.

אילו רהיטים יכולים לחסוך לכם מקום בחדר אורחים, איך לעשות סדר בחפצים שלכם יסייע לכם ליצור את המרחב המתבקש ואילו רהיטים ניתן לנצל ליצירת מרחב? בואו נתחיל באיך לחסוך מקום:\

 

צבע ואור

צבעים צבעוניים ולבנים במרחב חדר האורחים נותנים תחושה משמעותית יותר של מרחב לעומת צבעים כהים ושחורים שעשויים לבוא לידי ביטוי מצבע הקירות או הרהיטים הנוכחים בחדר האורחים.

כאשר החדר מואר בין אם באופן טבעי או מלאכותי נוצרת תחושה מרחבית משמעותית יותר, כאשר הפינות בתקרה חשוכות למשל זה עשוי ליצור תחושה שלילית ואת החדר לנראה קטן יותר. חוץ מאור תקרה כמובן תנסו להוסיף אמצעי תאורה נוספים למשל על הקיר או מנורות סטטיות.

 

לנצל רהיטים ליצירת מרחב

שולחנות קפה או שולחנות עגולים חוסכים במקום ויוצרים נראות של מרחב גדול יותר. לשים מראות בצורה חכמה במרחב חדר האירוח עשויה לתת תחושה של מרחב. מראות מגדילות את נראות החדר אם שמים אותם בזוויות הנכונות.

טריק מומלץ הוא במידה ויש לכם חלון גדול בחדר האורחים ויש בינו לבין התקרה מרחב מסוים, ניתן לתלות את הווילונות מעל החלונות עצמכם שמה שיותר קרוב לתקרה וכאשר הם יורדת למטה אל החלונות נוצרת תחושה שחדר האורחים אכן גדול יותר

 

לעשות סדר בבלגן

העצה הכי פשוטה וקלה ליישום, כל מה שאתם חושבים שלא צריך שיהיה בחדר אורחים, שלא יהיה בחדר אורחים. תתרמו, תזרקו, תעבירו למחסן או למקום אחר בבית. ככל שיש פחות דברים שלא נחוצים באמת או לא מוסיפים טעם טוב לנראות חדר האורחים כך חדר האורחים ייראה מרווח יותר.

במידה ואתם כן רוצים שיהיו דברים בחדר אורחים רצוי שיהיו לכם רהיטי אחסון יעילים כגון סלסלות, קופסאות או ארגזים מעוצבים, שידה, מדפים או ארון פתיחה 4 דלתות.

כך גם מוצרי האחסון עשויים להוסיף טעם טוב לחדר האורחים וגם לשמש כפיתרון יעיל לכמות הדברים הנוכחים בחדר האורחים שלכם.

 

יצירת מרחב בחדר האורחים

אנחנו לא יודעים מה מצב החדר שלכם, אם החדר אורחים שלכם די גדול ואתם רוצים רק לשפר את המצב או שיש לכם חדר אורחים שבאמת עשוי להיות קטן ואתם רוצים לעשות מה שאפשר בשביל לתרום למרחבו.

בנוסף למה שהצענו כאן תוכלו למצוא השראה במאמרים נוספים וכאשר תחפשו רהיטים עבור חדר האורחים באמצעות ייעוץ אצל הגורמים בחנויות תוכלו להגיע למסקנות הנדרשות על כיצד ליצור מרחב יעיל בחדר האורחים שלכם.

כמו שציינו, לפני שאתם בכלל מוסיפים רהיטים תיפטרו מכל מה שבעיניכם מיותר או שתמצאו דרך יותר יעילה לאחסן אותה.

 

מיטה זוגית

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחסן גינה
טיפים שימושיים
האם ישנה אחריות על מחסן גינה?

רכישה של מחסן גינה דרך חברה מקצועית חייב להתבצע תוך שימת דגש על מתן אחריות לתקופה של מספר שנים, מצד החברה. כיצד לבחור חברה מקצועית ומה לעשות בכדי להבטיח את

איש עובד
משפחה
3 פעילויות שטוב לעשות עם ילדים בבית ספר יסודי

הורים לילדים בבית הספר היסודי מוצאים את עצמם לעיתים קרובות, תרים אחר פעילויות חינוכיות מעניינות שניתן יהיה לשלוח אליהם את הילדים. הפעילויות כיום מתחלקות ל-3 תחומי התפתחות: פעילויות העוסקות בפיתוח