5 טיפים להקמת אתר התדמית שלך

אם הקמתם לאחרונה אתר אינטרנט תדמיתי עבור העסק שלכם, אתם ודאי מלאי ציפיות לכך שגולשים שיבקרו באתר יוכלו להתרשם מן המומחיות והמקצועיות שלכם, ואז יבחרו להתקשר מולכם לצורך קבלת שירותים שונים שאתם מציעים. אז בלי להכביר במילים, קבלו 5 טיפים מעולים שיסייעו לכם להקים את אתר התדמית שלכם בצורה מנצחת.

 

טיפ מספר 1: הקפידו על תוכן מקורי ולא משוכפל

אתר תדמית צריך לייצג את העסק שלכם, ושלכם בלבד. עשו שימוש אך ורק בחומרים מקוריים. הקפידו שלא להעתיק או לשכפל מידע שקיים כבר באתרים אחרים. הסיבה לכך היא כפולה: שכפול תוכן עלול להוות פגיעה בזכויות יוצרים ולחשוף אתכם לתביעות שונות. כמו כן, שכפול תוכן עלול לגרום למנוע החיפוש של גוגל להטיל על האתר שלכם עונש ידני ולהעלים אותו מתוצאות החיפוש השונות.

 

טיפ מספר 2: כתיבה בגובה העיניים

אם אתם מעוניינים שקהל הגולשים המגיע לאתר שלכם גם ישאר באתר, יצפה בתכנים נוספים, יגדיל את זמני השהיה שלו, ויקטין את אאחוזי הנטישה – עליכם יהיה לכתוב לגולשים ולא לאקדמיה. שימוש בשפה מקצועית מידי, אקדמית מידי, וסבוכה להבנה במקומו שאינכם נדרשים לכך עלולה להרחיק את קהל הגולשים מן האתר שלכם, ולגרום להם לחפש את המידע באתרים המתחרים.

 

טיפ מספר 3: שלבו מספר אמצעי יצירת קשר באתר

אל תגרמו לגולשים שמרוצים מאוד מן התכנים שנחשפו אליהם באתר שלכם, לחפש במשך דקות ארוכות את האמצעים השונים הקיימים באתר ליצור עימכם קשר. אמצעי יצירת קשר הם המפתח להמרות טובות של לקוחות. לא כל הגולשים ירצו לתקשר איתכם באותה צורה: יהיו כאלו שיעדיפו צ'אט פייסבוק, אחרים ירצו להשאיר הודעה, יהיו כאלה שיעדיפו קשר טלפוני, ואחרים יעדיפו דווקא התכתבות בוואטסאפ.

מובן מאליו שדרכי יצירת הקשר צריכים להתאים גם לכם, בעלי העסק, אולם חשוב לא פחות מכך שתהיינה מותאמות גם לקהל הגולשים השונים באתר.

 

טיפ מספר 4: עשו שימוש רק בתמונות בעלות משמעות

בשנים האחרונות קיימת נטיה של בעלי אתרים ומציגי מצגות למינהן לעשות שימוש בתמונות, בעיקר מעולם הדיגיטל, שהינן חסרות משמעות ולא מעבירות כל מסר. למשל, כולנו מכירים את התמונות האלו שבהן מוצגים אנשים אשר נוגעים, לכאורה בהולוגרמה המוקרנת באויר ועליה מוצגים גרפים שונים. הלקוחות שלכם לא קונים את זה. הציגו רק תמונות ממשיות, כאלו שהגולשים יוכלו להתחבר אליהן ובאמצעותן, גם לתת בכם אמון.

 

טיפ מספר 5: התאימו את האתר שלכם למנועי החיפוש

כדי שגולשים שונים המעוניינים להתקשר איתכם יוכלו למצוא אתכם בקלות, תצרכו להשקיע משאבים גם בהתאמה של האתר שלכם למנועי החיפוש השונים. בפרט, דאגו ליצור היררכיה נכונה של העמודים באתר, היפכו את כותרות המטא של העמודים השונים באתר לממירות ומוצלחות, שלבו שימוש בקישורים פנימיים, צרו תוכן ארוך מעמיק ואיכותי, שפרו את חווית המשתמש באתר, ובנו פרופיל קישורים נכנסים איכותי לאתר.

אתר בנוי

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פעולה ארוכה ראשית
עוד באתר זה
קידום אורגני – פעולה ארוכה אך אופרטיבית

קידום אורגני הפך לכלי הטוב ביותר עבור בעלי עסקים אשר מעוניינים להגיע לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש של גוגל. על אף כי מדובר בתהליך ארוך לעיתים, הוא אופרטיבי ביותר עבור

איור של ספר גדול בצבע חום שרק מחכה שיכתבו אותו
קידום אורגני
כתיבת תוכן – המדריך המלא

כשקיבלתי לכתוב את המאמר הזה, הרגשתי אבודה. נשמע מוזר נכון? הרי אני כותבת תוכן כל הזמן. וזה נשמע הכי טריוויאלי שאני אדע לכתוב מדריך בנושא. ואז ישבתי ובהיתי בדף הלבן

קידום הוא חשוב ראשית
עוד באתר זה
קידום אתרים – האם הוא באמת כ"כ חשוב?

.בעידן כיום מי שלא נמצא ברשת האינטרנט – בגדר לא קיים. אז מדוע קידום אתרים הוא חשוב? כל הפרטים המהפכה הגדולה של המאה ה 21 העידן האינטרנטי הביא עמו מהפכה

מכשירים דיגיטליים
קידום אורגני
5 טיפים להקמת אתר התדמית שלך

אם הקמתם לאחרונה אתר אינטרנט תדמיתי עבור העסק שלכם, אתם ודאי מלאי ציפיות לכך שגולשים שיבקרו באתר יוכלו להתרשם מן המומחיות והמקצועיות שלכם, ואז יבחרו להתקשר מולכם לצורך קבלת שירותים