מראה שעל הקיר – מי הטפט הכי יפה בעיר?

אם חשבתם שהטפטים הם טרנד חולף, תופתעו לדעת שבבתים רבים משתמשים בהם על מנת לחפות את הקירות ולשוות לבית מראה מרענן שמשדרג את נראותו. המאמר יעסוק בטפטים הכי לוהטים בעיר.

 

מה זה טפט ומהם יתרונותיו?

טפטים הם גיליונות שמצד אחד יש להם דבק ומהצד השני דוגמאות. הם משמשים כחיפוי לקירות שרוצים לחדש ולשפץ בדרך כלל, אם כי משתמשים בהם גם במכוון בבתים חדשים על מנת להדגיש קיר אחד בשונה מהקירות הצבועים.  כלומר, הם נועדו לעיצוב הבית בהתאם לריהוט ולסגנון העיצוב שלו.

כחלק מהיתרונות שלהם הטפטים מגיעים בצבעים ודוגמאות מרהיבות, בגדלים שונים לפי מטר ובמרקמים שונים. ישנו מבחר גדול ומגוון המתאים לכל חדרי הבית, בין אם מדובר בחדרי השינה וחדרי ילדים ובין אם בסלון או במשרד.

צורה זו של עיצוב נחשבת לזולה ופרקטית. הטפטים קלים להתקנה ולניקוי, הם עשויים מחומרים שונים כמו ויניל, נייר, בד, קש וכד' ומחפים על פגמים שונים שנוצרו על הקירות.

 

איך לעצב את הבית עם טפט?

כשמעצבים בית עם טפט צריך בראש ובראשונה למדוד את אורכו ורוחבו של הקיר שרוצים לחפות. לאחר מכן יש לבחור את סוג הטפט הרצוי, הצבע, הטקסטורה בידיעה שהעיצוב שלו צריך להשתלב עם כל החדר בו תמקמו אותו. יכולים לבחור בטפט שיש לו תבנית חוזרת או בטפט עם עיצוב מיוחד ודרמטי. כל בחירה של צבע, מרקם וטקסטורה הם אלו שייצרו את האווירה בחדר ויקנו לו מראה ייחודי.

 

הדגמים המובילים ביותר בענף הטפטים

כאמור הטפטים מגיעים במבחר צבעים וצורות. הם מאוד פופולריים והעיצובים שלהם משתנים מדי שנה, לכן מומלץ לבדוק מהם החידושים האחרונים והמקוריים שיש לספקים להציע. למשל, הטרנד האחרון של הטפטים הוא מסוג אקזוטי. מדובר על דגמים בצבעים נועזים כמו כתום, בורדו ונקודות או צבעים מונוטוניים יותר כמו אוף וויט, אפור או חרדל.

במקביל ניתן להשיג מסוג זה גם טפט עם דוגמאות של בעלי חיים, צמחים וכד'. עוד דגם פופולרי הוא ההידן טרז'ר שממנו ניתן לבחור דוגמאות המשלבות ים ודגים או צורות גיאומטריות. לעומתו הג'ונגל ג'ייב משלב בעלי חיים וצמחייה שנמצאים רק בג'ונגל.

 

דגמי הטפטים לחדרי ילדים

כשמדובר על טפט לחדר ילדים היתרונות שלו יהיו פרקטיים מבחינת ניקיון. הילדים נוהגים להניח ידיים מוכתמות על הקירות, לצייר עליהם ולפגוע בסיד. הטפט הוא פתרון מצוין מאחר ויש רק להעביר מטלית לחה על הכתמים והוא מסייע לשמור על שלמות הקירות. לחדרי ילדים יתאימו יותר הטפטים מדגם הג'ונגל ג'ייב או מדגם ההידן טרז'ר, רקעים צבעוניים וטפטים אטרקטיביים מדגם הבלו מרין.

לסיכום, חשוב לבחור טפט על פי הטעם האישי ולפי העיצוב של החדר ולהקפיד לבחור בדגמים קלים לניקוי ולהתקנה.

טפטים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אנשי משפט
עריכת דין
4 סיבות לקיים פגישת גישור

מדינת ישראל היא מדינה ששיעור ההידיינויות בה הוא גבוה מאוד. כתוצאה מכך, מצויה מערכת המשפט בעומס כבד. המשמעות היא פעמים רבות הימשכות הליכים לאורך שנים כאשר קבלת הסעד מבית המשפט

קידום הוא חשוב ראשית
עוד באתר זה
קידום אתרים – האם הוא באמת כ"כ חשוב?

.בעידן כיום מי שלא נמצא ברשת האינטרנט – בגדר לא קיים. אז מדוע קידום אתרים הוא חשוב? כל הפרטים המהפכה הגדולה של המאה ה 21 העידן האינטרנטי הביא עמו מהפכה

מדד נתוני לקוח
עוד באתר זה
סקר שוק

בבואנו לרכוש מוצר מכל קטגוריה שהיא- רכב, בית, מכונת כביסה, מלפפון או שמן זית, אנו נוהגים לעשות סקר שוק. באמצעות סקר השוק אנו יכולים להבין מהו המוצר האטרקטיבי ביותר עבורנו,