יתרונות במעבר לשרת VPS

המאמר הבא יעסוק בכל הקשור בשרת VPS. ננסה להסביר בצורה ברורה מה זה שרת VPS ומה ההבדלים בינו לבין שרת פיזי. 

 

לפני שמתחילים ביתרונות, מהו בכלל שרת VPS?

VPS- Virtual privet server ובתרגום לעברית- שרת וירטואלי פרטי ומטרתו לקיים סביבת עבודה וירטואלית אינטרנטית לתת מענה למגוון צרכים ושימושים הכוללים בעיקר אחסון: קבצים, אתרים, נתונים ואפליקציות.
בנוסף לכל אלו, אפשר להתקין ולהריץ על שרת VSP Web services ובתרגום: שרתי אינטרנט שונים כמו: דואר אלקטרוני, שרת מסדי נתונים, DNS, SSL, APACHE SERVER, NGINX .

שרת בVPS נועד לתת מענה ותחליף לשרתים הפיזיים ששלטו פעם בשוק הטכנולוגי. (כל שרתי הU למיניהם). אם אתם בעלי עסק שזקוק לשרת פרטי, ואתם משתמשים בשרתים הפיזיים כגון: דיסק קשיח, מעבדים וכו' אתם בטח יכולים להעיד עד כמה ההתעסקות עם אותם שרתים פיזיים מייגעת ולא נוחה. מעבר לכך שהם מתיישנים יותר מהר ומצריכים תחזוקה בדחיפות גבוה יותר מאשר שרתי VSP.

 

שרת VPS הוא חלופה ראויה ויעילה לשרתים הפיזיים

שרת VPS דורש כמובן תשתית פיזית, אך למעשה על אותה התשתית אפשר להקים מספר אין סופי של שרתים וירטואלים כמובן בהתחשב לחוזק וגודל החומרה, כמות מעבדים, שטח אחסון, כמות זיכרון וכדומה.
תשתית של שרתים וירטואלים נקראת Cloud computing – מחשוב ענן. למעשה, למשתמש הישיר של השרת הוירטואלי אין שום התעסקות בפאן הפיזי או החומרתי של תשתית השרת הפיזי עצמו ולכן השימוש בו מעניק לו התעסקות ישירה רק בצד של התוכנה ושקט נפשי וחוסר התעסקות עם הצד הטכנולוגי.

 

אז מי מתעסק עם בעיות בתשתית הפיזית של שרת ה VSP?

במקרה ונניח המעבד התקלקל, זהו לא התעסקות של המשתמש בשרת. תפקידו של בעל התשתית ממנו העסק שוכר את שירות השרת הוירטואלי לתקן את המעבד. ברוב המקרים, התשתיות בנויות כך שאם יש תקלה בחומרה שלהן, קל ונוח לבצע החלפה בצורה שגם לא תפגע בשרתים של המשתמשים בענן. עוד יתרון שיש לשימוש בשרת וירטואלי הוא האפשרות לבצע החלפה או מגרציה בשפה מקצועיתף משרת פיזי לוירטואלי.

כך שלא משנה עד כמה השרת שלכם עכשיו משמעותי לכם, אתם יכולים להעביר אותו לשרת וירטואלי בקלות. כמובן בעזרת איש מקצוע עם הכלים המתאימים. ההעתקה, לרוב, לא תפגע במסדי הנתונים הקיימים בשרת ותשמור על כלל הקבצים וההגדרות שהיו קיימות על השרת הפיזי לשרת הוירטואלי החדש.

 

בשנים האחרונות קיים מעבר המוני ומוצדק לתשתיות וירטואליות

יתרון בולט – שיטת גיבוי יעילה ונוחה:

גיבוי השרת עצמו, במילים אחרות גיבוי החומרה שעליו, מתבצע בצורה כזו שלמעשה יש גיבוי של קובץ אחד המכיל בתוכו את השרת כולו. הגיבוי מתבצע על בסיס יומי ע"י תוכנה שמעבירה את כל קבצי הגיבוי של השרתים לשרת אחסון חיצוני על גבי אותה התשתית.

לסיכום דברי המאמר, השרת הוירטואלי מכיל יתרונות רבים ולכן הרבה חברות בוחרות לעבור מתשתית פיזית לוירטואלית.

שרת פרטי וירטואלי

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ועדה רפואית
עריכת דין
ייצוג משפטי בוועדה רפואית בצבא – מורה נבוכים

צה"ל הוא אחד הגופים הגדולים והחשובים במדינת ישראל. כגוף כה גדול, הצבא מחזיק במספר זרועות משמעותיות, ביניהן האגף הרפואי. כמו כן, כחלק מהאגף הרפואי, קיימת ועדה רפואית האחראית להליכים רבים,

מומחה
למבוגרים
4 דברים חשובים לדעת על התרופה סיאליס

בשוק התרופות המוצעות לטיפול בבעיות אין אונות ושפיכה מוקדמת רובנו מכירים רק את תרופת הויאגרה. תרופת הויאגרה צברה לעצמה מעמד של כבוד והציבור נוטה לחשוב שהיא היחידה שקיימת לפתרון בעיות,

להלוות מחשבון
כללי
אילו מסקנות ניתן להסיק ממחשבון הלוואה

נמצאים לפני הוצאה גדולה כגון ארגון אירוע או טיסה משפחתית לחו"ל? לא תמיד הכסף נמצא אצלנו זמין באופן מידי ולכן אפשר לחשוב על אפשרות לקחת הלוואה בצורה יעילה ומהירה בצורה