כיצד אפשר למנוע כניסת יונים למרפסת שירות?

נמאס לכם שיונים טורדניות הורסות לכם את המרפסת שירות ומשאירות צואה בכל מקום? יונים יכולות להוות מטרד ועלולות לגרום נזק לצמחים ולרכוש שלכם. עם זאת,   אתם לא חייבים להמשיך לסבול את זה, יש מה לעשות. במאמר הבא נסקור את הדרכים בהם תוכלו למנוע את כניסת היונים למרפסת השירות שלכם..

 

 שתילת עצים ושיחים מסוימים

אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיק יונים ממרפסת השירות שלכם היא לשתול עצים ושיחים מסוימים שיונים לא אוהבות. לדוגמה, שורה של עצי ערער או אשוח בשולי המרפסת שירות שלכם יכולה ליצור מחסום טבעי שיונים לא ירצו לעבור.

צמחים אחרים שיכולים להרתיע יונים כוללים לבנדר, רוזמרין ואקליפטוס. לא רק שהצמחים האלו ידחו את היונים אלא גם יעניקו ניחוח נעים ומראה אסתטי למרפסת השירות שלכם כדי להרחיק יונים בצורה הטובה ביותר אנחנו ממליצים לפנות אל מומחים בהרחקת יונים, שיוכלו לעזור לכם בצורה הטובה ביותר.

כיצד אפשר למנוע כניסת יונים למרפסת שירות?

שימוש בפיתיונות

דרך יעילה נוספת להרחקת יונים היא באמצעות פתיונות. אתם יכול למקם ינשוף פלסטיק או נחש במרפסת השירות שלכם כדי להפחיד יונים. הפתיונות פועלים על ידי חיקוי נוכחות של טורף, מה שגורם ליונים להרגיש מאוימות ולהתרחק מהאזור. אתם יכול גם להשתמש בחפצים מחזירי אור כמו דיסקים ישנים כדי להפחיד יונים.

 

התקנת רשת

אחת הדרכים היעילות ביותר להרחיק יונים מהמרפסת שירות שלכם היא התקנת רשת. ניתן להניח רשת מעל עצי פרי, ירקות וצמחים אחרים כדי למנוע מהיונים לאכול או לפגוע בהן. אתם יכול גם להשתמש ברשת כדי ליצור מחסום סביב כל המרפסת שירות שלכם כדי להרחיק יונים.

 

שימוש בהתקני סאונד

דרך טבעית נוספת להדוף יונים היא באמצעות מכשירי סאונד. אתם יכולים למקם במרפסת שירות שלכם מכשיר שפולט צלילים בתדר גבוה או גלים קוליים. מכשירים אלו פועלים על ידי יצירת רעש חזק ולא נעים שיונים שלא נוח ליונים והן יתרחקו מהאזור.

כיצד אפשר למנוע כניסת יונים למרפסת שירות?

שימוש בתרסיס מים

אתם יכול גם להשתמש בתרסיס מים כדי להרחיק יונים מהמרפסת שירות שלכם. על ידי התקנת ספרינקלר המופעל בתנועה, תוכלו ליצור סילון מים שיפחיד את היונים.

 

. שימוש בחומרים דוחים טבעיים

ישנם גם חומרים דוחים טבעיים שתוכלו להשתמש בהם כדי להרחיק יונים מהמרפסת שירות שלכם. לדוגמה, אתם יכול לערבב יחד מים, אבקת צ'ילי ושום ולרסס אותם על צמחים ומשטחים שבהם יונים אוהבות לשבת. הריח והטעם החזקים של מרכיבים אלו ירתיעו יונים.

 

 יצירת בית גידול טבעי

על ידי אספקת מזון, מים ואזורי קינון לציפורים אחרות, תוכל למשוך אותן למרפסת שירות שלכם ולהפוך אותה לפחות אטרקטיבית עבור יונים.

 

לסיכום

ישנן דרכים טבעיות רבות להרחיק יונים מהמרפסת שירות שלכם מבלי להיעזר בשיטות אכזריות. על ידי נטיעת עצים ושיחים מסוימים, התקנת רשתות, שימוש במכשירי סאונד, שימוש בתרסיס מים, שימוש בחומרים דוחים טבעיים ויצירת בית גידול טבעי, אתם יכול להרחיק יונים ביעילות ולשמור על מרפסת השירות.

כיצד אפשר למנוע כניסת יונים למרפסת שירות?

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכירת רכב להריסה
רכב
המדריך המלא למכירת רכב לפירוק

אם יש לכם כלי רכב שיצא משימוש ותופס מקום בחניה, ייתכן שאתם תוהים מה לעשות בנדון. למרבה המזל, קיימות מספר אפשרויות למכירת רכב לפירוק, ומדריך זה ילווה אתכם בתהליך מההתחלה

דוכן בשר
אירועים ומופעים
מהם היתרונות של דוכני מזון לאירועים?

חשבתם כבר על כל הפרטים שמרכיבים את האירוע הקרוב שלכם? החלטתם איפה הוא יתקיים ואת מי בדיוק תזמינו? אם כך, ברור מדוע אתם צריכים עכשיו לתת את הדעת גם על

מזון לחתולים בצבעים שונים
לבעלי חיים
איך לבחור אוכל טעים לחתול?

על מנת שהחתול שלכם יקבל את האוכל הטעים והטוב ביותר המותאם ספציפית לו, ישנה חשיבות רבה לבחירה בחנות ממנה נרכוש את האוכל. מדוע וכיצד נדע שרכשנו את האוכל הטוב ביותר?