טיול בהיסטוריה – מאיפה קיבלו צמידי הטניס את שמם?

צמיד הטניס נחשב לפופולארי מאוד בקרב נשים צעירות ומבוגרות. העלייה המשמעותית בפופולאריות שלו שהתרחשה בשנים האחרונות, גרמה לנו לצאת ולבדוק את ההיסטוריה שלו באופן מעמיק. לאחר ששוחחנו עם יודעי דבר בתחום ורשמנו לפנינו את כל האינפורמציה, חזרנו כדי ליידע אתכם בפרטים המרתקים ביותר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולהכיר בהיסטוריה שעומדת מאחורי צמיד הטניס היוקרתי.

 

צמיד טניס – למה קוראים לו ככה? ואיך זה קשור לעבר?

צמיד הטניס כנראה מזכיר לכם את הספורט המוכר שמופיע לא פעם על גבי המסכים שלכם – הטניס. אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא טועים. יש קשר הדוק בין צמיד הטניס לספורט זה.

גילינו שלפני כמה שנים, אגדת הטניס, כריס אוורט, השתתפה בטורניר חשוב מאוד כשענדה על ידה צמיד טניס (אז עדיין לא קראו לו כך, אנו קוראים לו כך כעת כדי שתוכלו לזהות שמדובר בצמיד המדובר). במהלך הטורניר המדובר אירעה לאוורט חוויה לא נעימה שנצרבה בזיכרונם של הצופים. מאז, צמידי היהלום המוכרים קיבלו את שמם החדש – "צמיד הטניס".

צמידי טניס

מה אירע שם שגרם לכולם לקרוא לצמיד היהלומים – צמיד הטניס?

אנחנו לא נשאיר אתכם במתח ונאמר לכם כי השם צמידי טניס נדבקו לצמידי היהלום המדוברים לאחר התקרית שאירעה אי שם בשנת 1987. במהלך התחרות, אוורט גילתה שהסוגר של הצמיד נפל והחליק מידה.

היא לא היססה וביקשה מיד לעצור את המשחק, כדי שהיא תוכל למצוא את הצמיד שאבד לה במגרש. ראוי לציין כי הבקשה שלה התקבלה על ידי השופט ששהה במקום. כך שהקהל המתין עד שהיא תמצא את הצמיד המדובר.

 

טרנד חדש נולד

מי שראו את המשחק או חיו באותה תקופה, יודעים שהמקרה המדובר הביא לשינוי מהותי בכל הנוגע לעולם התכשיטים. שכן, נשים רבות התעניינו בצמיד הטניס שהפך להיות לטרנד. אוורט לא התכוונה לשווק את הצמיד המדובר, אך כך אירע.

כמה חודשים לאחר המקרה, נשים רבות ענדו את צמיד הטניס והתגאו בו. ראוי לציין כי אפשר להבין את תחושת הגאווה. שכן, מדובר בצמיד בעל מראה מרהיב.

צמידי טניס

צמיד הטניס – מאז ועד היום

מי מכן שמתעניינות בצמיד הטניס כיום, צריכות לדעת כי עליהן לערוך בירור מעמיק טרם הרכישה. שכן, יש היום כל מיני סוגים של יהלומים ואבני חן. אנו ממליצים לבדוק כי אתן קונות צמיד עם יהלומים אמיתיים ולא עם זרקונים. שכן, צמיד היהלומים הוא הדבר האמתי שצריך להיות על כל מפרק יד של אישה.

 

כמה מילים לקראת סיום

בשלב זה מסתיים הטיול שערכנו ברחבי ההיסטוריה. כעת, ידוע לכן מה גרם לצמיד הטניס להיקרא כך ואיך הוא הפך להיות לתכשיט ייחודי ומבוקש. אנו מאחלים לכן שתדעו לבחור את הצמיד המתאים ביותר עבורכן מכל הבחינות ומקווים שתעבירו את הסיפור ההיסטורי הלאה.

צמידי טניס

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שקיעה
עוד באתר זה
נואיבה

הנסיעה לנואיבה ממעבר הגבול בטאבה אורכת כ-40 דקות בלבד, אבל משגרת לעולם אחר של שקט, שלווה ונופים מרהיבים שקשה למצוא במקומות אחרים בעולם. נואיבה, "הפנינה של מפרץ עקבה", אהובה במיוחד

מתנה לאישה
מתנות
בעיות עם האישה? כדאי שתקרא

כל זוג עובר משברים, ויכוחים או ריבים שנפתרים לבסוף בצורות ודרכים שונות. אחת הדרכים לפייס את האישה היא לרכוש לה מתנה קטנה וכמובן לשאת באחריות על מנת שהריב לא יתפתח

חולה על ווינר
למבוגרים
חולה על ווינר? הנה האתר שאתה חייב להכיר

זה יום שישי בבוקר, ואתם מוצאים את עצמכם שוב יורדים לקיוסק השכונתי על מנת למלא את טופס הווינר השבועי או החודשי שלכם. אנחנו מכירים את ההרגשה, את ההתרגשות ואת התחושות

ידיים ושן
בריאות
5 טיפולי שיניים שחשוב לעשות כל שנה

השיניים הם בין האיברים הרגישים ביותר בגוף ולכן אפשר להסביר מדוע טיפולי שיניים הם בין הטיפולים הנפוצים ביותר שאנו עושים. לכל אחד יש רופא שיניים אך יש להודות על האמת