רפואה פרטית מול רפואה ציבורית

כאשר מדובר בשירותי רפואה, אין ספק שאנחנו נרצה לקבל את האוב ביותר עבור עצמינו ועבור היקרים לנו. אז מתי יהיה נכון לפנות לשירותי הרפואה הפרטית בישראל? יתרונות רפואה פרטית אל מול רפואה ציבורית בישראל, מידע חשוב.

אין ספק כי המערכת הציבורית בישראל נאלצת להתמודד עם עומסים שאינם הגיוניים, במיוחד מערכת הרפואה הציבורית. העומסים הכבדים בשירותי הרפואה הציבורית גורמים לאנשים להמתין חודשים ארוכים עד מימוש תורים לרופא, מה שמוביל אנשים להתייעץ ולהיות מטופלים ברפואה הפרטית. אמנם מחירי הרפואה הפרטית הם בהחלט גבוהים יותר מאשר מחירי הרפואה הציבורית, אך אין ספק כי יתרונות הרפואה הפרטית הם רבים.

שירותי הרפואה הפרטית בארץ אל מול הציבורית

בין אם מדובר בבדיקות פשוטות, כמו למשל בדיקות דם או שתן ובדיקות אולטרסאונד, או בבדיקות מורכבות יותר ובדיקות מעבדה, הרפואה הפרטית תספק מענה מהיר יותר מהציבורית. כשאתם פונים אל שירותי הרפואה הפרטית, אתם נהנים משירות דיסקרטי ומהיר, הניתן לכם על ידי רופאים מומחים בתחומם.

תנאי מערכת הרפואה הפרטית מאפשרים למטופלים לקבל טיפול מהיר, גם אם מדובר בבדיקות קרדיולוגיות. ניתן לפנות אל מרכז רפואי פרטי בכדי לבצע בדיקת אקו לב במאמץ, הולטר לחץ דם והולטר לב. מרכזי רפואה פרטיים מבצעים בדיקות מורכבות ומורכבות פחות, חלקן גם בדיקות נוירולוגיות.

בדיקות נוירולוגיות וסוגי בדיקות אחרות במרכז פרטי

בדיקה נוירולוגית מתבצעת במקרים רבים, וניתן לעבור בדיקות אלו גם במערכת הציבורית וגם במערכת הרפואית הפרטית. בעוד שבדיקות נוירולוגיות לא יצריכו הרדמה על פי רוב, ישנן בדיקות מסוגים אחרים המצריכות הרדמת המטופל או טשטושו.

כשיש לבצע הרדמה במטופל, כמובן שישנו ההכרח בהימצאותו של רופא מרדים בחדר הבדיקה. מחירי הרפואה הפרטית הם אינם אחידים. במילים אחרות, בעוד שבדיקת אולטרסאונד עשויה לעלות X שקלים במקום אחד, היא תעלה Y שקלים במרכז רפואי פרטי אחר.

רפואה פרטית

מחירי הרפואה הפרטית בישראל

על פי מה נקבעים מחירי רפואה פרטית? על פי ניסיון הרופאים המומחים והוותק שלהם, על פי הציוד במרכז הרפואי והמכשור, לפי סוג הצוות הרפואי ועוד. בעוד שאנשים מסוימים נמנעים מלגשת ולקבל טיפול רפואי פרטי (בעקבות מחירים גבוהים לרוב), כדאי להבין שאיכות הטיפול ותנאי השירות במערכת הפרטית הם סיבה מספקת דיה בכדי לקבל מענה רפואי פרטי.

ישנם מקרים שונים אשר מצריכים סיוע רפואי, ולעיתים אנשים גם תרים אחר שירותי רפואה בחו"ל. בעוד שמקרים מסוימים ניתן לאתר רופאים מוחים בקנה מידה עולמי הממוקמים בחו"ל, חשוב לזכור שישנם יתרונו רבים בקבלת שירות רפואי פרטי בישראל. תחושת ה"ביתיות" היא חשובה ביותר עבור מטופלים, בין אם מדובר בניתוחים מאוד מורכבים או בבדיקות פשוטות יחסית. הרגישו בנוח, קבלו ייעוץ רפואי הולם ותיהנו משירות רפואי איכותי ביותר. מגיע לכם.

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כדורים
למבוגרים
מה עדיף סיאליס טבעי או סינטטי

האיכות והאינטנסיביות של יחסי המין בין בני זוג, היא בעלת השפעה מכרעת על אופי הקשר ומידת ההצלחה שלו. הקשר המיני הוא מהותי ככל שהדברים אמורים בהבאת צאצאים לעולם, אבל יש

4 סיבות לבצע ביטוח דירה לבית חדש
פיננסים
4 סיבות לבצע ביטוח דירה לבית חדש

דירה היא ללא ספק, ההוצאה היקרה ביותר, וכן הנכס היקר ביותר בו רוב האנשים מחזיקים. בתוכו, מרבית רכושם, ולמעשה, מרבית חייהם. בשל כך, ישנה חשיבות רבה לא להקל ראש, ולרכוש

טיפים למטייל
טיפים לחו"ל לזוג הדתי

אם בעבר טיסה לחו"ל הייתה יקרה אך גם מורכבת מבחינת הציוד שהיה צריך לקחת, כיום ניתן באופן קל ופשוט לטוס לחו"ל בראש שקט וליעדים החמים ביותר בעולם – באמצעות חברת

עטים ממותגים
עסקים
החשיבות של העטים הממותגים שלנו לעסק שלך

מי שבחרו בעבר עטים ממותגים לעסק, יודעים שמדובר בעניין חיוני למדי. אנחנו גילינו את העניין בשלב מאוחר יחסית והחלטנו שנוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את החשיבות של