אתם רוצים להפחית את צריכת הטבק? קבלו 3 טיפים מועילים

מעשנים סדרתיים מגיעים לא פעם לנקודת זמן שבה הם מבינים שהגיע הזמן להביא לשינוי בצריכת הטבק. כידוע, הפסקה מידית של העישון עשויה להיות קשה במיוחד ולהביא להשלכות שראוי להימנע מהן. מדריך זה עולה לאתר, כדי לסייע בהפחתת צריכת הטבק, כדי שתוכלו להתחיל בהליך באופן הדרגתי. הישארו כאן ותקבלו את 3 הטיפים שיקלו עליכם.

 

טיפ ראשון – תתערבו עם חברים

אם יש לכם אגו (כמו לכולם) אתם צריכים להתערב עם החברים שלכם בנוגע להצלחתכם במשימה. כלומר, תפנו אליהם ותציבו להם את העובדה הבאה: בעוד שבוע מהיום אני צורך פחות טבק. סביר להניח שהם לא יאמינו למשמע אוזניהם והדבר יוביל להתערבות בנושא. תהיו בטוחים שתעשו מה שצריך, כדי להגיע לתוצאה הרצויה. שכן, הכסף או ההטבות האחרות שיהיו על הכף יגרמו לכם להפחית את צריכת הטבק באופן ניכר.

 

טיפ שני – תשתמשו בתחליף טבק

אם אתם רוצים להפחית את צריכת הטבק באופן קל, מהיר וללא כאב ראש, אתם צריכים לרכוש תחליף טבק ללא ניקוטין מומלץ. נדגיש שהניקוטין הוא החומר הממכר שגורם לכם לרצות לעשן שוב ושוב. ברגע שתשתמשו בתחליף טבק מסוג זה, אתם תרגישו את השינוי ותוכלו לעשן הרבה פחות.

 

כך תבחרו בתחליף טבק מומלץ

חשוב שתדעו שיש היצע רחב של תחליפי טבק ללא ניקוטין בחנויות השונות. בירור שערכנו בנושא העלה שחלקם איכותיים והשאר פחות. אתם צריכים להיות בטוחים בכך שתרכשו טבק טוב ולא כזה שמכיל חומרים כימיים רעילים. נמליץ לקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת מצד מעשנים שעושים שימוש קבוע בתחליף זה. שימו לב, ניתן להגיע לחוות דעת אמינות תוך גלישה בלשונית הביקורות של גוגל או בביקור בפורומים שעוסקים בעישון ומוצרים נלווים.

 

טיפ שלישי – תציבו לעצמכם דד ליין ומתנה מושקעת

דרך נוספת שתאפשר לכם להפחית את צריכת הטבק באופן ניכר היא תוך הצבת דד ליין שתצטרכו לעמוד בו והבטחה לקבלת מתנה מושקעת. כך שתוכלו להחליט לצורך הדוגמא שבעוד חודש מהיום אתם תצטרכו מחצית מכמות הטבק. כדי שזה יקרה, עליכם לבדוק מהי כמות הטבק שנצרכת כיום ולבצע מעקב ברור לאורך החודש. אם תגלו בסופו של דבר שעמדתם ביעד, תוכלו להעניק לעצמכם מתנה מושקעת, לדוגמא:

  • יום כיף בספא
  • מחשב חדש
  • כרטיס טיסה ליעד טרופי ועוד

שימו לב, למסור לחבר או קרוב משפחה את הנתונים (כמות הטבק שנצרכה מראש ותאריך הדד ליין) כדי שזה יבצע מעקב ויעודד אתכם להמשיך בדרככם עד להצלחה.

 

מילים אחרונות לסיום

אתם יכולים להפחית את צריכת הטבק באופן ניכר תוך זמן קצר. כעת ברור לכם שתצטרכו לבחור באחד הטיפים שהוצגו לעיל, משום שאלה יסייעו לכם בהפחתה המדוברת. נאחל בהזדמנות זו שתגיעו ליעד שהצבתם לעצמכם במינימום מאמץ.

צריכת טבק

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עובד
בעלי מקצוע
מה ההגדרה של שליחות קטנה?

מי מאתנו לא משתמש בשירותי שליחויות מפעם לפעם? מי מאתנו לא זקוק לחברת שליחויות אמינה, שתעמוד בזמנים ותביא את המשלוח ליעדו בשלום? כולנו זקוקים לאחת כזאת, כדי להיות רגועים ובטוחים.

מלגזות חשמליות מול דיזל
משלוחים והובלות
מלגזות חשמליות לעומת דיזל – מה ההבדל?

מלגזה היא אחד הכלים החשובים ביותר בניהול הלוגיסטי של העסק. במשך שנים ארוכות לא היו חלופות למלגזת הדיזל המסורתית, אבל עם הזמן נכנסו מותגים וחברות חדשות שמייצרות מלגזות חשמליות. אנחנו

אנשי משפט
עריכת דין
4 סיבות לקיים פגישת גישור

מדינת ישראל היא מדינה ששיעור ההידיינויות בה הוא גבוה מאוד. כתוצאה מכך, מצויה מערכת המשפט בעומס כבד. המשמעות היא פעמים רבות הימשכות הליכים לאורך שנים כאשר קבלת הסעד מבית המשפט