מהם 5 הביטוחים הנפוצים ביותר?

יש ביטוחים מוכרים יותר ויש ביטוחים מוכרים פחות. ביטוח שלא מוכר הוא לא בהכרח ביטוח לא נצרך, פשוט יש חשובים ממנו. סיקרנו כאן עבורכם את המידע על הביטוחים הנפוצים ביותר. כדאי שתכירו אותם. וודאו שיש לכם את הביטוחים הנדרשים לכם. אז בואו נתחיל.

 

ביטוח משכנתא

כל מי שלוקח משכנתא יודע כי הוא לא יוכל לקבל את המשכנתא עד שהוא לא יציג לבנק אישור על רכישת פוליסת ביטוח. הבנק רוצה לדעת שהנכס הממושכן לא חשוף לסיכונים ולכן הוא דורש שהנכס יבוטח בביטוח מבנה שיגן עליו מפני נזקים אפשריים.

וגם את הלווים, הבנק מחייב לבטח. אף אחד לא מבטיח לבנק שהלווה יאריך ימים ויצליח לסיים את תשלומי המשכנתא לפני פטירתו… מסיבה זו הבנק דורש ביטוח חיים לכל לווה במשכנתא וכך במקרה של פטירה מוקדמת של אחד הלווים, חברת הביטוח מכסה את יתרת החוב לבנק והיורשים נהנים מנכס ללא משכון.

 

ביטוח ריסק

ביטוח ריסק הוא ביטוח חיים. הוא יכול לשלב רכיב חיסכון בהתאם לרצון המבוטח. אנשים רבים מפרנסים את משפחתם אבל הם רוצים להגן על יקירהם ולהבטיח להם חיים טובים כלכלית גם אם הם ילכו מהעולם בטרם עת. וכך במקרה של פטירה מוקדמת, חברת הביטוח משלמת למוטבי הביטוח סכום משמעותי בהתאם להיקף הביטוח שהיה למבוטח.

 

ביטוח בריאות

לאף אחד אין הבטחה כי לעולם הוא יהיה בריא. הביטוח בו משתמשים הכי הרבה הוא ביטוח בריאות המכסה עלויות טיפולים רפואיים שלא ממונים במסגרת קופת החולים. עלויות רפואיות יכולות להיות יקרות מאוד, בפרט כאשר מתמודדים עלמחלה המצריכה תרופות יקרות שנמצאות מחוץ לסל הבריאות… ביטוח ביראות הוא השתדלות של כל אחד לחיים טובים.

 

ביטוח רכב

על פי חוק, כל רכב ממונע שעולה על הכביש מחויב בביטוח רכב. חוק ביטוח רכב מתייחס לביטוחים הבסיסיים ביותר. על ביטוח החובה ניתן להוסיף ביטוחים משלימים במסגרת ביטוח מקיף, זה יכול להיות ביטוח צד ג' לנהג עצמו, כיסוי רכב חלופי ועוד.

 

ביטוח צד ג'

כאשר רוכשים דירה ומבטחים אותה, הביטוח הבסיסי מתייחס לנזקים שקרו בדירה עצמה. אם הדירה נשרפה לדוגמא, חברת הביטוח תשלם לבעלי הדירה את עלות הנזק. אך מה קורה אם שריפה שפרצה בדירה שרפה את הדירה הסמוכה לה? אף אחד לא רוצה להיות חשוף לתביעות שכאלו וזו גם הסיבה בשלה המודעות לחשיבות ביטוח צד ג' רק הולכת וגדלה עם השנים.

 

איך יודעים אילו ביטוחים נדרשים?

לכל אחד צרכים אחרים משל חברו וכך, גם הביטוחים הנדרשים משתנים. אדם שאין לו נכס אך יש לו עסק והוא מעסיק לא מעט עובדים, יצטרך לבטח את עצמו בביטוח חבות עובד מעביד, ביטוח אחריות מקצועית- בהתאם לאופי העסק, בעוד שביטוח מבנה לדירה, לא ממש יהיה רלוונטי עבורו. תנו לצוות המומחים של ארנפלד סוכנות ביטוח להתאים לכם את הביטוחים הנדרשים.

ארנפלד סוכנות ביטוח

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כיצד אפשר למנוע כניסת יונים למרפסת שירות?
כללי
כיצד אפשר למנוע כניסת יונים למרפסת שירות?

נמאס לכם שיונים טורדניות הורסות לכם את המרפסת שירות ומשאירות צואה בכל מקום? יונים יכולות להוות מטרד ועלולות לגרום נזק לצמחים ולרכוש שלכם. עם זאת,   אתם לא חייבים להמשיך

מומחה
למבוגרים
4 דברים חשובים לדעת על התרופה סיאליס

בשוק התרופות המוצעות לטיפול בבעיות אין אונות ושפיכה מוקדמת רובנו מכירים רק את תרופת הויאגרה. תרופת הויאגרה צברה לעצמה מעמד של כבוד והציבור נוטה לחשוב שהיא היחידה שקיימת לפתרון בעיות,

כדורים
למבוגרים
מה עדיף סיאליס טבעי או סינטטי

האיכות והאינטנסיביות של יחסי המין בין בני זוג, היא בעלת השפעה מכרעת על אופי הקשר ומידת ההצלחה שלו. הקשר המיני הוא מהותי ככל שהדברים אמורים בהבאת צאצאים לעולם, אבל יש