איך לעצב חללים קטנים עם רהיטים גדולים?

חכם סיני אמר פעם שעיצוב של חללים קטנים זו אומנות שמצריכה היכרות מעמיקה עם תחום העיצוב. אבל החכם הזה, אם לדייק, אמר את האמרה הזו הרבה לפני שידעו בכלל שיהיה בעולם מחשבים ורשת אינטרנט רחבה כמו שיש היום. כך שאפשר לומר שהיום, אפשר ללמוד את העיצוב של חללים קטנים בקלות, גם אם אין לכם ידע מעמיק בנושא. קראו את המדריך הנוכחי ותגלו איך תוכלו לעצב חללים קטנים עם רהיטים גדולים בקלות.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

אין לנו היכרות מעמיקה עם חכמים סיניים. כך שהיינו צריכים לפנות אל גורמים אחרים יודעי כל בתחום, כדי שנוכל לכתוב את המדריך הנוכחי. העידן הטכנולוגי הביא אותנו לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת. כך בעצם הגענו על יעל ויניב, זוג מעצבי פנים שמתמחים בעיצוב של חללים קטנים.

ביקשנו מהם למסור לנו את כל המידע בנוגע לעיצוב חללים אלו באמצעות רהיטים גדולים במיוחד והם מיד נרתמו לעניין. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם, גם אתם תוכלו לדעת איך לעצב את החללים הללו בקלות.

 

איך לעצב חללים קטנים עם רהיטים גדולים?

אם אתם גרים בחלל קטן, אתם בטח יודעים שאחת הבעיות המורכבות ביותר שבאות לידי ביטוי במצב שכזה נוגעות לאחסון. שכן, בחללים קטנים עולה הקושי לאחסן את כל הפריטים שלנו. במטבח הקושי יכול לבוא לידי ביטוי באכסון של הפריטים הבאים:

  • מיקסר
  • בלנדר
  • מג'ימיקס ועוד

צמד המעצבים אמרו שיש לכך פתרון די פשוט. לדבריהם, אפשר להעמיד ארונות הזזה באחד החדרים שבהם יש מקום ולאחסן בהם את כל הפריטים שלכם.

 

למה ההמלצה היא לבחור דווקא בארונות הזזה?

יעל ויניב ציינו בפנינו כי הם מתגוררים כבר מעל לעשור בתל אביב בדירה די קטנה. לדבריהם, ארונות ההזזה משדרגים את איכות החיים שלהם ומאפשרים להם לאחסן את כל הפריטים שלהם במקום אחד. הם ציינו כי ארונות אלו הם גבוהים מאוד וגדולים, כך שהם יכולים להיכנס בקלות אל קירות ולתפוס מקומות שעשויים להיות לא פעילים.

 

טיפ חשוב מיעל ויניב

צמד המעצבים ביקשו שלא נסיים את המדריך הנוכחי מבלי שאנו מציינים בפניכם את הטיפ החשוב הבא. לדבריהם, בחירה של ארונות הזזה היא לא עניין של מה בכך. מדובר בבחירה שמצריכה מכם בירור מעמיק. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% שמדובר בארון איכותי שנמכר מטעם חנות מוכרת וגדולה.

רכישה של ארון שכזה מחנות שאינה מוכרת עלולה לגרום לכם לגלות כי מדובר בארון שמתפרק לאחר זמן מה. אז תעשו את הבדיקה המעמיקה שלכם רגע לפני הרכישה, כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך לעצב חללים קטנים עם רהיטים גדולים. להתראות במדריך הבא.

ארונות הזזה

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנה לאישה
מתנות
בעיות עם האישה? כדאי שתקרא

כל זוג עובר משברים, ויכוחים או ריבים שנפתרים לבסוף בצורות ודרכים שונות. אחת הדרכים לפייס את האישה היא לרכוש לה מתנה קטנה וכמובן לשאת באחריות על מנת שהריב לא יתפתח

בניין מגורים
כללי
איך לנהל ועד בית בצורה נכונה?

.אם אתם מנהלים את ועד הבית ולא יודעים מה לעשות, להלן מספר טיפים אשר יאפשרו לכם לנהל את ועד הבית על הצד הטוב ביותר. כל הפרטים – במאמר הבא ניהול

בעלי חיים
אוכל לכלבים לפי משקל, שלב התפתחותי וגזע

כשאתם בוחרים אוכל לכלב שלכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם שלוש שאלות חשובות: מהו המשקל של הכלב? מהו השלב ההתפתחותי שלו ואיזה גזע הוא? שכן, שלושת השאלות הללו יאפשרו לכם

כיסא גלגלים לילדים
כללי
כסא גלגלים לילדים

כאשר אנחנו חושבים על כיסאות גלגלים לילדים עלינו לחשוב על הנוחות, על רמת האקטיביות ועל תכיפות השימוש בו. כמיטק הינה היבואנית הרשמית של כיסאות הגלגלים מיירה הגרמנית אשר מעצבת כיסאות