כסא גלגלים לילדים

כאשר אנחנו חושבים על כיסאות גלגלים לילדים עלינו לחשוב על הנוחות, על רמת האקטיביות ועל תכיפות השימוש בו. כמיטק הינה היבואנית הרשמית של כיסאות הגלגלים מיירה הגרמנית אשר מעצבת כיסאות גלגלים המותאמים לילדים ונוער ועונים על צרכיהם הפיזיים השונים, מתאימים את עצמם לתהליכי הגדילה של הילדים, מאפשרים להם עצמאות ועוזרים להם לקחת חלק פעיל. 

 

כמיטק

חברת כמיטק החלה את דרכה כחברה לשיווק מוצרי היגיינה לנכים ומרותקי בית וכיום מספקת מגוון של מוצרים רפואיים לנכים, בני הגיל השלישי וחולים סיעודיים ללקוחות פרטיים, בתי חולים ומוסדות שונים. בין המוצרים שמשווקת החברה תוכלו למצוא כיסא גלגלים המתאים לרמות פעילות שונות, מוצרי היגיינה וחיטוי, אספקה למעבדות, טיפול בפצעים קשי החלמה, אביזרים רפואיים ועוד.

עם נסיון של שלושים שנה ועבודה מול ביטוח לאומי, אגף השיקום של משרד הבטחון, קופות החולים וחברות הביטוח תוכלו גם אתם להזמין מאתר החברה מוצרים עד לפתח הבית בנוחות ובקלות.

כיסא גלגלים לילדים

כיסאות גלגלים לילדים

כיסאות הגלגלים לילדים נבדלים מכסאות הגלגלים המיועדים למבוגרים ביכולת המודולרית שלהם להתאים את עצמם לילד ההולך וגדל, לתמוך בשרירים ובעצמות המתפתחים, לאפשר  חופש תנועה ונוחות מירבית ולתרום להשתתפותו בפעילויות שונות במסגרת החינוכית.

כיסאות הגלגלים של המותגים מיירה וניטק מותאמים הן מבחינת העיצוב האופנתי והן מבחינת ההתאמה לצרכי הילד. כדי לבחור נכון את כיסא הגלגלים יש להתחשב באספקטים הבאים:

  • משך הזמן שהילד יבלה בתוך הכיסא במשך היום – ישנם כיסאות גלגלים המותאמים לישיבה ממושכת של הילד תוך תמיכה מירבית בגופו.
  • רמת הפעילות הפיזית של הילד –  כיסאות הגלגלים לילדים מעוצבים באופן שונה כאשר מדובר בילד משותק שטווח התנועה שלו קטן לעומת ילד פעלתן המסוגל להתנועע ומעוניין להשתתף גם בפעילויות ספורט, פעילויות חינוכיות ולהיות עצמאי ככל הניתן.
  • צרכים נוספים להם זקוק הילד – כיסאות גלגלים מסויימים מותאמים למכונת הנשמה, חיבור לעמוד אינפוזיה ועוד.
  • האם הילד מניע את כיסא הגלגלים לבדו או נעזר במסייע – חלק מכיסאות הגלגלים מותאמים להפעלה עצמית מתוך מטרה לאפשר לילד עצמאות מלאה וישנם המתאימים יותר להסעה באמצעות מלווה.

 

למי זה מתאים?

במקרים מסויימים, יכולים גם מבוגרים להפיק תועלת מכיסאות הגלגלים המיועדים לילדים. גברים ונשים בוגרים עם מידות גוף קטנות מהממוצע, רגליים או זרועות קצרים מאוד וכדומה, יכולים להעזר בכסאות הילדים המתאימים יותר לגודלם. כמו כן, כסאות הילדים הגדלים בהתאמה עם הילד יכולים לשמש אותם גם בבגרותם.

 

לסיכום

כמיטק הינה המשווקת הבלעדית של כסאות גלגלים מיירה בישראל המתאימים לילדים בכל גיל וניתנים להתאמה עם תהליך הגדילה של הילד. כמיטק משווקת בישראל אביזרים רפואיים, מוצרי היגיינה, ציוד למעבדות ועזרים לנכים, מרותקי בית ובני הגיל השלישי. כמיטק עובדת עם ביטוח לאומי, אגף השיקום של משרד הבטחון, קופות החולים וחברות הביטוח.

כיסא גלגלים לילדים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כיור
מטבחים
כמה כדאי להשקיע במטבח חדש

החדר בו משקיעים הכי הרבה כסף הוא המטבח מכיוון שמדובר בעיצוב שיוותר איתנו לאורך שנים או עד שיש חשק לטרנד חדשני יותר. מדובר בהשקעה בחלל שישרת את בני הבית ולכן

חזיות
אופנה
4 פריטי הלבשה תחתונה שהם חובה בכל ארון

כל אישה יודעת שהיא חייבת כמה פריטי בייסיק בארון בגדים שלה. בדרך כלל זאת השמלה השחורה שמתאימה לכל אירוע ערב, שני סוגים של ג'ינסים שהם גם נוחים וגם יפים וכמה

בית חכם
טכנולוגיה
לתכנן בקלות את החיים עם בית חכם

לא שאלה, לא הצהרה, אלא עובדה קיימת בשטח. ניהול בית חכם הפכה להיות הנחה רווחת בקרב ישראלים רבים בשנים האחרונות, ובשנתיים האחרונות בפרט. מצב בטחוני, קורונה, ביטחון אישי ונוחות ביום

כדורים
למבוגרים
מה עדיף סיאליס טבעי או סינטטי

האיכות והאינטנסיביות של יחסי המין בין בני זוג, היא בעלת השפעה מכרעת על אופי הקשר ומידת ההצלחה שלו. הקשר המיני הוא מהותי ככל שהדברים אמורים בהבאת צאצאים לעולם, אבל יש