4 פריטי הלבשה תחתונה שהם חובה בכל ארון

כל אישה יודעת שהיא חייבת כמה פריטי בייסיק בארון בגדים שלה. בדרך כלל זאת השמלה השחורה שמתאימה לכל אירוע ערב, שני סוגים של ג'ינסים שהם גם נוחים וגם יפים וכמה חולצות טריקו שמתאימות ליום יום. בנוסף ללבוש היום יומי או ללבוש ערב, ישנם גם כמה פריטי הלבשה תחתונה שכל אישה חייבת שיהיו לה בארון.

 

מה שקורה מתחת לבגדים

עם כל הכבוד לבגדים היפים שיש לכל אישה בארון, חייבים לבוא איתם בשיתוף פעולה יום יומי גם כל בגדי הלבשה תחתונה משום שאם התחתון לא יושב בדיוק כפי שצריך ויש לו תפרים בולטים או שהוא נמוך מידי או גבוה מידי, הרי דרך הבגדים זה יהיה ניכר בעין. אותו הדבר גם לגבי חזייה, אם החזייה לא יושבת באופן מושלם על החזה, גם התחושה על העור לא תהיה נעימה וגם הנראות דרך החולצה תיראה מעט משונה.

לכן חייבים להתחיל מלמטה למעלה כאשר הביגוד שלמטה ישב בול על הגוף, על כל קימורי הגוף של כל אחת באופן מושלם. אם כן ישנם ארבעה פריטי הלבשה תחתונה שחייבים להימצא בכל מגירה של הלבשה תחתונה אצל כל אשיה, והם:

  • תחתון ללא תפרים – לשימוש יום יומי ולערב. וכמובן תחתונים בעיצובים נועזים יותר.
  • שתי חזיות – אחת עם ברזלים לשימוש יום יומי והשנייה חזייה דינמית שיכולה להפוך לחזיית סטרפלס או קולר שתתאים לכל גופייה, חולצה או שמלה.
  • מחטב ללא תפרים בצבע גוף שמתאים לכל שמלה, גם לשמלה בהירה וגם לשמלה לכהה.
  • שתי כותנות – כותונת אחת ליום יום ואחת קצת יותר סקסית.

 

הפער בין מה שיש בארון ומה שצריך שיהיה בארון

לאחר ששמנו דברים על דיוקם, והבנו מה חובה שיהיה בארון בגדים מעבר לבגדי היום יום ובגדי הערב, זה בדיוק הרגע לקום ולבדוק מה יש לנו ומה אין לנו במגירת החזיות והתחתונים ולעשות השלמה דרך האתר של הרמוסה ולבצע רכישה של כל מה שחסר לנו על מנת שנוכל גם להרגיש מצוין מתחת לבגדים וגם כדי שניראה יותר טוב מעבר לבגדים. לכניסה לאתר לחצו כאן והתחילו למלא את עגלת הקניות בדברים הנחוצים באמת.

 

לסיכום

כל אישה שרוצה גם להרגיש טוב וגם להיראות טוב יודעת שהיום זה בהחלט אפשרי ולא צריך להתפשר על לבוש של הלבשה תחתונה שהיא לא נעימה על העור או שהיא לא יושבת בדיוק על הגוף, היום אין פשרות באתר של הרמוסה – הלבשה תחתונה תוכלי למצוא מהמבחר העצום כל מה שאת צריכה כדי להיראות טוב. מחטבים שמתאמים לכל המידות, חזיות בכל הגזרות ובגל העיצובים ובשלל צבעים שכולן אוהבות, תחתונים ליום יום עם תפרים דקים או ללא תפרים כלל, תחתונים יותר סקסיים בשלל עיצובים ומידות שמתאימות לכולן.

אישה

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירועים
כך תזמינו אמן טלפתיה לאירוע פרטי

אם אתם לא זוכרים מתי הייתה הפעם האחרונה שבה עשיתם אירוע פרטי, טבעי שתרגישו מעט לחוצים. זה לא משנה על איזה אירוע מדובר, כי מה שבטוח זה שתרצו לגרום לאורחים

צמידי טניס
תכשיטים
טיול בהיסטוריה – מאיפה קיבלו צמידי הטניס את שמם?

צמיד הטניס נחשב לפופולארי מאוד בקרב נשים צעירות ומבוגרות. העלייה המשמעותית בפופולאריות שלו שהתרחשה בשנים האחרונות, גרמה לנו לצאת ולבדוק את ההיסטוריה שלו באופן מעמיק. לאחר ששוחחנו עם יודעי דבר

איש עובד
משפחה
3 פעילויות שטוב לעשות עם ילדים בבית ספר יסודי

הורים לילדים בבית הספר היסודי מוצאים את עצמם לעיתים קרובות, תרים אחר פעילויות חינוכיות מעניינות שניתן יהיה לשלוח אליהם את הילדים. הפעילויות כיום מתחלקות ל-3 תחומי התפתחות: פעילויות העוסקות בפיתוח