לאן יש להגיש את הבקשה לכניסה למצב של חדלות פירעון?

בחודש ספטמבר לשנת 2019 נכנס לתוקפו החוק החדש שהחליף את חוק פשיטת הרגל שהיה מוכר לרבים מאתנו. החוק החדש נקרא כיום "חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי" והוא גרם לרבים להתבלבל ולהבין שעליהם לקרוא מדריכים מעודכנים שיציגו בפניהם את כל המידע הנחוץ בנושא.

מדריך זה צפוי להציג את כל המידע המדובר, כך שאם אתם מתכנים להגיש בקשה לכניסה למצב של חדלות פירעון – הגעתם אל המקום הנכון. קראו את השורות הבאות ותצאו מומחים.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב על ידי גורמים שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע להגשת בקשה לכניסה למצב של חדלות פירעון. שכן, מדובר במי שהגישו ממש לאחרונה את הבקשה המדוברת. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו מודעה בנושא וביקשנו לקבל מידע עדכני מיודעי דבר בתחום.

לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 30 פניות מצד גולשים שהגישו את הבקשה לאחרונה והם סייעו לנו בכתיבת המדריך. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להקל על אלו שצפויים לעבור את ההליך בקרוב.

 

לאן יש להגיש את הבקשה לכניסה למצב של חדלות פירעון?  השלב ה – 1

בשלב הראשון צריך לשים לב אם אתם מתכננים להגיש בקשה שנוגעת להליך של חדלות פירעון לתאגיד או חברה בע"מ או שמא מדובר בהגשה של חדלות פירעון ליחיד. שכן, מדובר ב – 2 טפסים שונים לגמרי. במדריך זה נתמקד בהגשה של הליך חדלות פירעון עבור יחידים. כדי שתוכלו להגיש את הבקשה, אתם צריכים תחילה להכין את המסמכים הבאים:

  • צילום תעודת זהות
  • פירוט של דרכונים שיש ברשותכם
  • מסמכי גירושין אם יש לכם ועוד

 

לאן יש להגיש את הבקשה לכניסה למצב של חדלות פירעון?  השלב ה – 2

כדי שתוכלו להגיש את הבקשה לכניה למצב של חדלון פירעון במלואה, עליכם ליישם את השלב הזה. בו עליכם להכין מסמכים נוספים שנוגעים לעיסוק ולהכנסות שלכם. מדובר בצילום של תלושי שכר, צילום טופס 106 ועוד. ראוי לציין כי רבים מאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי בשלב זה מומלץ לפנות אל עורך דין שבקיא בנושא. שכן, הוא יסייע לכם באיסוף המסמכים וביישום השלב הבא.

 

לאן יש להגיש את הבקשה לכניסה למצב של חדלות פירעון?  השלב ה – 3

בשלב זה  אתם צריכים להיכנס אל האתר הממשלתי וללחוץ על האפשרות של הגשת בקשה למצב של חדלות פירעון. שם תצטרכו להעלות את כל המסמכים שריכזתם בשלבים הקודמים. שימו לב – אם אתם מגלים קושי בעת יישום ההליך, כדאי שתפנו אל בעל מקצוע מוסמך שילווה אתכם ויסייע לכם בכל שלב.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהסביר לכם איך להגיש את הבקשה לכניסה למצב של חדלות פירעון, נאחל לכם הצלחה בהליך.

פְּשִׁיטַת רֶגֶל

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות מקוריות
מתנות
מחוץ לקופסא – 4 מתנות מקוריות במיוחד

בחירה של מתנה מקורית במיוחד עשויה להיות עניין מורכב עבור רבים מאתנו. שכן, לא פעם, אנו מגלים שאין לנו רעיון ולא משנה כמה ננסה לצאת מחוץ לקופסא. עובדה זו גרמה

מגירות
לבית ולגינה
איך בוחרים ארונות לאמבטיה?

ארון אמבטיה הינו אחד מפתרונות האחסון השימושיים ביותר בבית. זהו אמצעי אחסון עתיר פונקציונאליות בו נעשה שימוש תדיר בחיי היומיום בחדר הרחצה. בנוסף, ארון האמבטיה עשוי להוות רכיב דקורטיבי בעיצוב

מנוף
עסקים
איזה עסקים מחוייבים להחזיק ממונה בטיחות

גיוס של ממונה בטיחות נחשב לעניין הכרחי עבור בעלי עסקים מסוימים. ישנם פרמטרים מסוימים שקובעים מיהם העסקים הללו, כך שאם אינכם בטוחים אם אתם מחויבים להחזיק ממונה בטיחות, אתם צריכים

פחמים בוערים
אירועים
קייטרינג בשרי לאירועים – המנגליסטים

מפיקים אירוע קטן? על מנת שתוכלו לחסוך זמן ומאמץ, ישנה חשיבות לבחירה בקייטרינג איכותי אשר יספק לכם ולאורחים בשר מושלם וטרי. באמצעות חברת המנגליסטים – זה אפשרי. כל הפרטים החשובים