איך בוחרים ארונות לאמבטיה?

ארון אמבטיה הינו אחד מפתרונות האחסון השימושיים ביותר בבית. זהו אמצעי אחסון עתיר פונקציונאליות בו נעשה שימוש תדיר בחיי היומיום בחדר הרחצה. בנוסף, ארון האמבטיה עשוי להוות רכיב דקורטיבי בעיצוב האמבט המלא ולייצר סביבה מעוצבת בסגנון הרצוי כאשר כל פרט הוא חלק מהתמונה המלאה. קראו על הדרך המועדפת לבחירת ארון אמבט שיתאים בול לצרכים שלכם. כך תבחרו את הארון המושלם לחדר האמבטיה.

 

טיפים לבחירת ארון האמבט האולטימטיבי

הבדילו בין סוגי ארונות האמבטיה

ניתן לחלק את סוגי ארונות האמבטיה ל-2: ארון עומד וארון תלוי. בבחירת ארון אמבט יש לקחת בחשבון את גודל חדר האמבטיה. ארונות תלויים עשויים להיות פתרונות רלוונטיים ביותר עבור ניצול מיטבי של המטרים הרבועים בחדר. לעומת זאת בחדרי אמבט גדולים תינתן עדיפות לארון אמבט עומד המשדר נוכחות עיצובית יציבה לצד נוחות אחסון מקסימלית בעלת נפח אחסון מוגדל.

 

מיקום הארון בחלל – עשו זאת נכון

יש להתחשב במיקום הצנרת במידה ומדובר בארון אמבט כבסיס לכיור. בנוסף, חשבו את המידות המדויקות של השטח עבור ארון האמבטיה כך שבשעת הרכישה תוכלו להתמקד בדגמים הרלוונטים עבורכם או כדי לבצע הזמנה במידות הנכונות לחדר האמבט.

 

בחרו בחומר עמיד לרטיבות

ארונות אמבט על סוגיהם עשויים מסוגי עץ שונים ומצופים במלמין יצוק או פורמייקה. למעשה, סוג העץ הנכון עבורכם הינו עץ סנדוויץ' כיוון שידוע בעמידותו לרטיבות ובאיכותו כך שלא מתנפח גם במצבי קיצון מסוגים שונים. בנוסף, ציפוי מומלץ לארונות אמבטיה הינו ציפוי הפורמייקה המהווה חומה בצורה נגד נזקי מים, שריטות ובלאי וכן נוח ביותר לניקוי – עוד נקודה לזכותו.

 

אל תתפשרו על פרזול איכותי

יש לכם סבלנות לדלתות ארון שנפתחות בקושי וגונחות בכל פעם שאתם רוצים להוציא מהם את מברשת השיניים שלכם? פרזול איכותי הינו חלק בלתי נפרד מחווית שימוש נוחה לטווח הארוך. בחירה בארונות חדר אמבטיה באיכות גבוהה לצד פרזול איכותי ביותר שיותקן בגוף ובחזיתות הארון. מומלצת בחירת פרזול מפלדת אלחלד על מנת שלא תינזק גם בתנאי רטיבות ולחות גבוהה.

 

הגדירו את צורת האיחסון בארון

לכל משתמש בארון אמבט ישנן העדפות משלו. תוכלו לשלב על פי רצונכם מגירות ודלתות הרמה על מנת לשפר את חווית השימוש ואת נוחות השימוש בארון.

 

בחנו את אפשרויות המחיר

חשוב שתפנו ליצרני ארונות אמבטיה המציעים שירות איכותי ומוצר שישמש אתכם לאורך שנים לצד מחיר משתלם. העדיפו להשקיע מעט יותר ברכישת ארון טוב באמת כדי שתימנעו מהחלפה מוקדמת של הארון כתוצאה מאי עמידה בתנאי היומיום. אתם יודעים, יש זול שהוא יקר ויקר שהוא זול. תמיד עדיף לבחור באופציה השנייה. באטיקו ארונות אמבטיה מציעה לכם מחיר משתלם לצד איכות בלתי מתפשרת – כל היתרונות באמבטיה אחת.

 

בוחרים ארון אמבטיה שיעשה לכם נחת

חדר האמבטיה הוא החדר הכי מרגיע בבית. תוכלו לשלב ארון אמבט כחלק מהרמוניה עיצובית נכונה ובכך למקסם את חווית הרחצה ולהפוך אותה לחיובית ומהנה יותר.

חדר רחצה

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קערת אוכל
בעלי חיים
5 יתרונות לשימוש באוכל טבעי לכלבים

עולם המזון לכלבים הוא עולם רחב מאוד, שמכיל סוגים שונים של מזונות המותאמים לפי גיל, גזע, מצב בריאותי וכד'. בתוך עולם רחב זה, תוכלו גם למצוא סוגים שונים של מזון

חלל מעוצב
עיצוב
לארגן חדר שינה בדירה חדשה

נכנסתם לדירה חדשה. מזל טוב! הספקתם להכניס את הארגזים, יש מעין רעיון של סלון באמצעות ספה וכמה ארגזים כהדום. יש קצת אוכל במקרר שנשאר מהדירה, כמה סטים של צלחות וסכו"ם

בעלי מקצוע
אינסטלטור 24/7 במרכז

בעיות אינסטלציה הן בעיות יחסית שכיחות ולכן חשוב שיהיו שירותי אינסטלטור גם בשעות לא קונבנציונליות מכיוון שהצינור שמתפוצץ או הסתימה בכיור אינם מתחשבים בשעה ביום. אנחנו מכירים את המצב שבו

רשלנות רפואית בניתוח קיסרי
עריכת דין
רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

רשלנות רפואית היא תופעה מצערת שעלולה לקרות בכל ניתוח, טיפול, חוות דעת ובדיקה רפואית שהיא. גם בניתוח קיסרי, עלול להיווצר מצב של רשלנות רפואית מצד הצוות המטפל, רשלנות שכמובן תגרום