3 פעילויות שטוב לעשות עם ילדים בבית ספר יסודי

הורים לילדים בבית הספר היסודי מוצאים את עצמם לעיתים קרובות, תרים אחר פעילויות חינוכיות מעניינות שניתן יהיה לשלוח אליהם את הילדים.

הפעילויות כיום מתחלקות ל-3 תחומי התפתחות:

  1. פעילויות העוסקות בפיתוח יכולות מוטוריות, כדוגמא, פעילויות ריקוד, ציור, פיסול וכו'.
  2. פעילויות העוסקות בפיתוח יכולות אישיות, כדוגמא, סדנא לפיתוח עצמאות, סדנא לפיתוח מנהיגות וכו'
  3. פעילויות העוסקות בהנאה, כאלו שגורמות לרוגע לגוף ולנפש, כדוגמא, סדנת יוגה, סדנת מדיצטיה וכו'.

אם אתם עומדים בפני דילמה ומתלבטים לאילו פעילויות לבית ספר יסודי לשלוח את ילדכם, הגעתם למקום הנכון.

 

אספנו עבורכם 3 אפשרויות לפעילויות שטוב לעשות עם ילדים בבית ספר יסודי, כאשר כל אחת נוגעת לאחד מהתחומים שנכתבו לעיל, להלן האפשרויות:

  1. סדנא לפיסול

מדובר בסדנא מהנה שכוללת רגיעה לגוף ולנפש. בדרך כלל, המנחים בסדנא זו משמיעים מוזיקה רגועה ברקע ומאפשרים לכל אחד לעבוד על החומר הנבחר (בדרך כלל חימר על שלל גווניו).
המגע עם החומר מאפשר לילדים להתכנס אל תוך עצמם ולהגיע למצב של רגיעה. ילדים זקוקים לעיתים לרגיעה שכזו, בין כל הריצות מהבית לבית הספר ומבית הספר אל החבר שהזמין אותם לצהריים.
סדנא לפיסול יכולה לתרום לילד לרוגע נפשי, כך שאם אתם רואים שהילד שלכם עמוס בגירויים, זו הסדנא עבורו.

 

  1. סדנא לפיתוח מנהיגות

מדובר בסדנא שיש בה ערך מוסף, כזו שתורמת לעיצוב אישיותו של הילד. במהלך סדנא זו הילדים לוקחים חלק במגוון רחב של פעילויות. כאלו שיגרמו להם בסופו של דבר להבין מהי מנהיגות ויביאו אותם להיות מנהיגי העתיד.
אלו סדנאות מיוחדות שבשנים האחרונות נהיה להם ביקוש רב וכמה מהן מגיעות מבית שרביט.
כל ילד יכול לקחת חלק בסדנא לפיתוח מנהיגות. אם אתם רואים שילדיכם זקוק לחיזוק חברתי או אם מדובר במצב מנוגד, בו הילד מוקף בילדים, סדנא לפיתוח מנהיגות יכולה להתאים עבורו כמו כפפה ליד.
הסדנא תקדם את יכולות המנהיגות שלו ותאפשר לו לצבור ביטחון בתחומים שונים בחייו.

 

  1. סדנת יוגה

על עולם היוגה בטח שמעתם בעבר, היוגה נכנסה לחיינו די מזמן. ידוע שהיא מסייעת בתחום הפיזי והנפשי. אלו שני תחומים שחשוב לפתח את ילדים בגיל צעיר.
ילדים רבים לוקחים חלק בשיעורי ספורט ומוצאים את עצמם בתנועה מתמדת. זהו עניין חשוב מאוד. אך חשוב לציין כי בנוסף לכך, חשוב גם לקיים פעילויות פיזיות מגוונות שמפעילות את כל השרירים שבגוף שלנו.
יוגה הינה פעילות שכזו. לאחר השתתפות בשיעור יוגה, הילד עשוי להרגיש חוויה גופנית ומנטלית מרגיעה. זהו דבר שכל ילד זקוק לו, לרגיעה נפשית ופיזית.
אם הילד שלכם נמצא במצב סטטי רוב הזמן או אם מדובר במקרה הפוך, שבו הילד שלכם מאוד תזזיתי, סדנת יוגה היא התשובה עבורו.

 

תרגיל

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תוכן מאובטח
עסקים
איך לאבטח את המידע בעסקים קטנים

אתרי החדשות מלאים בדיווחים אודות ניסיונות פריצה לרשתות המידע של החברות הגדולות, ניסיונות הנגמרים לעיתים בהצלחה, ולעיתים בכישלון. עם זאת, במציאות ישנן פריצות רבות המכוונות דווקא לחברות ולעסקים הקטנים. חברות

כיור
מטבחים
כמה כדאי להשקיע במטבח חדש

החדר בו משקיעים הכי הרבה כסף הוא המטבח מכיוון שמדובר בעיצוב שיוותר איתנו לאורך שנים או עד שיש חשק לטרנד חדשני יותר. מדובר בהשקעה בחלל שישרת את בני הבית ולכן

למכור דירה
נדל"ן
מכירת דירה במחיר למשתכן – האם זה אפשרי?

המחירים בשוק הדיור נמצאים בעליה בעשור האחרון, עד כדי כך שמשפחות רבות וזוגות צעירים לא מסוגלים להגיע להון העצמי ללקיחת משכנתא. המדינה מאפשרת להם לרכוש דירה בהנחה באמצעות תוכנית "מחיר