מה לעשות לאחר תאונת דרכים – המדריך המלא

מידי יום מתרחשות בישראל תאונות דרכים בהם נפגעים אנשים בגוף ובנפש. אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, אתם וודאי יודעים שמדובר במצב טראומתי שעלול לגרום לאי יכולת לתפקד במהלך האירוע.
זו הסיבה שכתבנו עבורכם את המדריך המלא ובו יפורט מה יש לעשות לאחר תאונת דרכים. כך שאם אתם קוראים את השורות האלו לאחר שאירעה התאונה, יתאפשר לכם לעקוב באיטיות שלב אחר שלב ולבצע את הפעולות הדרושות. להלן המדריך שלנו:

1. תתעדו ותרשמו את כל הפרטים

אם לא נפגעתם באופן קשה בתאונה ואתם יכולים לתפקד מבחינה פיזית, חשוב שתתעדו ותרשמו כל דבר שקשור לתאונה. התיעוד והרישום ישמשו אתכם בהמשך, בהליך הגשת התביעה לביטוח.
שימו לב שאתם מבצעים את הפעולות הבאות:

– תצלמו את מקום התאונה
– תצלמו את הפגיעה ברכב
– תצלמו את הרחוב, הכביש או כל פרט אחר שנמצא מסביב ונראה לכם חשוב
– רשמו את פרטי הנהג או הנהגים המעורבים בתאונה ותצלמו את הרכבים שלהם, מספרי הרישוי ואת הרישיונות שלהם
– תבדקו אם יש עדים לתאונה ותיקחו מהם מספרי טלפון ושמות מלאים כדי שתוכלו ליצור עמם קשר במידת הצורך

לאחר שיש לכם את כל הפרטים הללו, תשלחו את כל המידע אל כתובת מייל של אדם שקרוב אליכם. כך תוכלו להיות בטוחים שהמידע מגובה.

 

2. תיגשו מיד לקבלת טיפול רפואי

ייתכן שאתם מרגישים טוב וכל מה שעולה לכם בראש כרגע זה להגיע הביתה, להתקלח וללכת לישון. אנחנו מצטערים, אך יש לנו שינוי בתכניות עבורכם.
אתם צריכים לגשת מיד לקבלת טיפול רפואי. הסיבה לכך היא שייתכן שתגלו שאתם סובלים מפגיעות פנימיות מבלי שבכלל ידעתם. חשוב שתיגשו מיד לאחר התאונה לקבלת טיפול רפואי מכיוון שכך תהיה לכם הוכחה בהמשך שהפגיעות (במידה ויש כאלו) אירעו בעקבות התאונה.
כלומר, אם אחרי כמה ימים או כמה שבועות תגלו שיש לכם כאבים ותיגשו לקבלת טיפול רפואי, יהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי להוכיח שמקור הכאב הינו בתאונה.
נפגעי תאונות רבים מוצאים את עצמם נוסעים לקבלת טיפול רפואי בזמן שהם תוהים כמה זמן אחרי תאונה אפשר לתבוע ולקבל פיצויים. סביר להניח שמדובר בתהייה שעברה לכם בראש, את התשובה לכך תוכלו לקבל מעורך דין מוסמך.

3. תבררו על עורך דין מקצועי

אתם כנראה רוצים לקבל מידע בנוגע לאפשרויות התביעה שעומדות בפניכם. כדי שתוכלו לקבל את כל הפרטים בנושא, אתם צריכים לפנות אל עורך דין שמתמחה בתאונות דרכים. שימו לב כי אין זה מספיק לפנות לעורך דין הראשון שאתם מוצאים ברחבי האינטרנט. אתם צריכים לערוך חיפוש מקיף, לשאול מכרים או לבדוק המלצות ברשתות החברתיות כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מקצועי ואמין שיאפשר לכם לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם.

תאונות דרכים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קוֹסֵם
אירועים
איזה קוסם מומלץ יש בירושלים?

מופעי קסמים נהדרים לאירוח החברים והמשפחה. הם מציעים משהו לכולם, מילדים ועד מבוגרים ואפילו לא מאמינים בקבוצה שלך. זו גם דרך מצוינת להציג את יקיריכם לנפלאות האשליות והטריקים המופלאים שקיימים

ארונות הזזה
רהיטים
איך לעצב חללים קטנים עם רהיטים גדולים?

חכם סיני אמר פעם שעיצוב של חללים קטנים זו אומנות שמצריכה היכרות מעמיקה עם תחום העיצוב. אבל החכם הזה, אם לדייק, אמר את האמרה הזו הרבה לפני שידעו בכלל שיהיה

ביטוח
ביטוחים
איך לבחור סוכנות ביטוח?

יש היצע רחב של סוכנויות ביטוח שמציעות לקשר בינינו, הלקוחות, לבין חברות הביטוח. מי שתרים אחר שירות מסוג זה, יודעים שעליהם להכיר בטיפים הבסיסיים שיאפשרו להם לבחור נכון. אנחנו מכירים