מה קונים מתנה לאישה?

מחפשים את המתנה המושלמת לאמא או לאהובה? פנקו אותה בעגילים יפייפיים בעבודת יד במראה קלאסי ויוקרתי מתוצרת חביב. תוכלו גם לבצע הזמנה אישית כדי ליצור עבור המיוחדת שלכם תכשיט רק משלה שאין לאף אחת אחרת כדי להביע את תודתכם, אהבתכם והוקרתכם.

 

תכשיטי חביב

חנות הצורפות חביב ממוקמת בבאר שבע ומנהלת כבר שלושה דורות את מותג התכשיטים חביב שרכש מוניטין רב באיכות ובעיצוב המיוחד. התכשיטים מיוצרים בישראל בעיצוב ייחודי המתכתב עם הטרנדים החמים בתחום התכשיטנות העולמית. אז שאתם מחפשים מתנה מיוחדת לאמא או לבת הזוג שמבטאת את רגשותיכם, רכשו תכשיטים לאישה מתוצרת חביב. תוכלו גם להכנס לאתר שלכם וליהנות ממשלוחים לכל רחבי הארץ באמינות ואחריות.

 

קולקציית העגילים של חביב

העגילים של חביב מתאימים לכל סגנון אופנה, לכל לבוש ולכל מטרה. באתר ובחנות בבאר שבע תוכלו למצוא עגילים קלאסיים בסגנון מוקפד ואלגנטי, עגילים חדשנים בעיצובים מודרניים, באלמנטים השואבים השראה מן הטבע ומשמי הלילה ומתאימים לכל גיל ולכל טעם. להלן מספר דגמים שיכולים להתאים לכל אישה:

לפגישה חשובה

נשים חזקות ובעלות תפקיד בכיר ישמחו מאד לקבל עגילים מסוג 'מעגל החיים' עשויים זהב לבן 14 קראט וזירקונים שמביעים עוצמה, אלגנטיות ותחכום.

 

למסיבה אצל חברה

נשים בעלות שמחת חיים שאוהבות לבלות ולחגוג עם חברות יתלהבו לקבל עגילי דיימונט קאט ג'יפסי העשויים זהב צהוב 14 קראט וללכת מיד להשוויץ לכולן.

 

בת מצווה

המתנה המושלמת לבת המצווה הצעירה היא עגילי לב פנינה. לב כה תמים ומלא באהבה בדיוק כפי שהיא.

 

יום הולדת לסבתא

נשים בכל גיל אוהבות שמפתיעים אותן במתנות מושקעות, הפתיעו את סבתא במתנה מיוחדת במינה, עגילי פנינה צמודים, עשויים זהב צהוב 14 קראט ופנינים אמיתיות.

 

עגילים ראשונים

ניתן להשיג עגילי זהב לתינוקות החל מגיל חצי שנה בעיצובים רכים ומתוקים שיתאימו מאד כעגילים ראשונים לתינוקת.

 

מה עוד תוכלו למצוא באתר?

באתר האונליין ובחנות בבאר שבע תוכלו למצוא קולקציות תכשיטים מרהיבות לגברים ונשים המתאימות לכל אירוע מיוחד ולכל חג. תוכלו למצוא שרשראות, צמידים, טבעות ועגילים לכל גיל ולכל מטרה.

 

כיצד מזמינים ומה עושים אם מתחרטים?

את התכשיטים ניתן להזמין באתר או להגיש בקשה להזמנה מיוחדת על פי ההוראות. כל המשלוחים הינם בחינם ללא קשר לסכום הקניה עד חמישה ימי עסקים לכל רחבי הארץ. אם קיבלתם ולא אהבתם תוכלו להחזיר בתוך 14 ימי עסקים ולקבל החזר מלא על הקולקציה הרגילה. במידה והזמנתם הזמנה מיוחדת שנעשתה במיוחד עבורכם, בידקו את תנאי ההחזרה. כל התכשיטים מצויידים בתעודות המעידות על טיב חומרי הגלם שלהם.

 

לסיכום

תכשיטי חביב ניתנים להשגה בחנות בבאר שבע ובאתר האונליין של החברה. חביב תכשיטים מייצרים בארץ תכשיטים כבר למעלה מארבעים שנה ומתגאים בעיצוב ובסגנון ייחודי.

מארזים

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בניין מגורים
כללי
איך לנהל ועד בית בצורה נכונה?

.אם אתם מנהלים את ועד הבית ולא יודעים מה לעשות, להלן מספר טיפים אשר יאפשרו לכם לנהל את ועד הבית על הצד הטוב ביותר. כל הפרטים – במאמר הבא ניהול

רשתות נגד יונים
בעלי מקצוע
השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים

נתקלים ביונים שוב ושוב? סובלים מהריח או מניסיונות שונים שלהן להיכנס לביתכם? במאמר הבא ננסה למקד אתכם למספר פתרונות שיסייעו בידכם להיפטר מהיונים אחת ולתמיד בדרכים היעילות והמהירות ביותר בשוק.

אישה מחזיקה מדבקות לרכב
בעלי מקצוע
מדבקות לוגו לרכב – מה חשוב לבקש בהזמנה

מדבקות לרכב הן כלי פרסום שימושי במיוחד שרבים בוחרים להשתמש בו. מדובר בשיטת שיווק מאוד מוכרת ומגוונת שיכולה למשוך קהלים מסוגים שונים. מדבקות הלוגו לא רק מושכות את העין גם