השיטות היעילות ביותר להרחקת יונים

נתקלים ביונים שוב ושוב? סובלים מהריח או מניסיונות שונים שלהן להיכנס לביתכם? במאמר הבא ננסה למקד אתכם למספר פתרונות שיסייעו בידכם להיפטר מהיונים אחת ולתמיד בדרכים היעילות והמהירות ביותר בשוק.

טיפול נכון עשוי להרחיק את היונים ולמנוע מהן לשוב ולהגיע לביתכם, ללכלך או להיכנס ללא הזמנה. באמצעות פתרון מותאם אישית, ניתן להתמודד עם היונים בהצלחה מרובה, להביא להרחקתן ולמנוע מהן להקים קן במקום.

 

יונים – לא בביתנו!

יונים יכולות להיות אטרקטיביות כאשר הן נמצאות בסביבתן הטבעית ורבים מאתנו אף האכילו יונים באתר כזה או אחר. יחד עם זאת, כאשר יונים מגיעות לביתנו, הן יכולות להרעיש, ללכלך ולהפיץ מחלות ולעיתים אנו נדרשים להתמודד עם מטרד שכזה בפתרונות יצירתיים. לכן, חשוב למצוא את הפתרון המתאים ביותר לפי מקום כניסת היונים ולמנוע מראש את הפיכת המטרד לכזה הפוגע באיכות חיינו.

 

היונים בעיה רב שנתית

בחורף או בקיץ, יתכן שאתם סובלים מיונים בדרכים שונות בדמות לכלוך או רעש. כמו כן, לעיתים יונים מנצלות פתחי גישה ונכנסות באין מפריע אל תוך הבית או אל חלק חיצוני בו. לרוב מדובר בחדרי שירות, מרפסות , מחסנים ועוד. במאמר הבא נציג מספר פתרונות שיסייעו לכם להתמודד עם מטרד היונים ולהרחיקן במהירות וביעילות.

 

פתרון מספר 1 הצבת דוקרנים

דוקרנים עשויים להיות יתרון הולם בתנאי שישנו מקום מתאים להניח אותם. לדוגמא: על הגג או על אדן החלון – אלה מקומות מתאימים להנחת דוקרנים. חשוב לא פחות מכך לוודא את סוג הדוקרן.

דוקרנים מנירוסטה למשל הם עמידים יותר מאשר דוקרני פלסטיק והם גם מתאימים יותר אם ברצוננו לאתר פתרון בו הפגיעה הסביבתית נמוכה יותר, שכן היונים פחות נפגעות ממנו. כמו כן, מבחינת חומר, נירוסטה עמידה יותר לשהות ממושכת בתנאי חום וקור מאשר פלסטיק.

 

פתרון מספר 2 פריסת רשתות

אחד הפתרונות היעילים הקיימים בשוק הוא רשת. שימוש ברשתות נגד יונים מסייע לחסום את היונים ולמנוע מהן להקים קן במקום בו הן נוהגות לבקר. ניתן לפרוס את הרשת באופן ידידותי לסביבה, כך שלא תסתיר את הנוף או את אור השמש.

 

ריסוס המקומות המועדים

קיימים בשוק מספר תכשירי ריסוס, אשר הריח שלהם דוחה יונים וגורם להן להתרחק ממקום הריסוס. בניגוד לפתרונות הקודמים, כאן יש לחזור על הפתרון מפעם לפעם כדי לחדש את אפקט ההרחקה שנוצר באמצעות הריח.

 

סיכום

כולנו נתקלים ביונים בדרך זו או אחרת. לאלה  מאיתנו המתגוררים בקומות גבוהות או בבתים פרטיים היונים יכולות להיות מטרד של ממש. לכן, הצגנו מספר פתרונות שנכון להתאים למקום בו מופיעות היונים ולבחור באחת מהאפשרויות – דוקרנים, רשתות או תרסיס.

מעתה, אין צורך להמשיך לסבול מאותן יונים וניתן להתגבר בקלות יחסית על המטרד על ידי שימוש באחד הפתרונות המעולים שהוצעו במאמר זה.

רשתות נגד יונים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכירת רכב להריסה
רכב
המדריך המלא למכירת רכב לפירוק

אם יש לכם כלי רכב שיצא משימוש ותופס מקום בחניה, ייתכן שאתם תוהים מה לעשות בנדון. למרבה המזל, קיימות מספר אפשרויות למכירת רכב לפירוק, ומדריך זה ילווה אתכם בתהליך מההתחלה

עוד באתר זה
ניקוי ספות בד עם חומץ

הריהוט בבית הוא אחד הדברים המשפיעים ביותר על המראה ועל האופי של כל אחד מהחדרים בבית המגורים. מצד שני, מדובר בדרך כלל בפריטים שאינם מוחלפים כלאחר יד. זאת, הן בגלל