נתקעת בתוך הבית – זה סדר הפעולות שאתה צריך להכיר

למצוא את עצמך נעול בתוך הבית זו יכולה להיות חוויה מלחיצה ולא נעימה. בין אם זה בגלל שאיבדת את המפתח או מסיבות אחרות. באופן מפתיע אירוע כזה הוא נפוץ ביותר, קורה לאנשים רבים ולכן יש לדעת כיצד לפעול עוד לפני שאירוע כזה קורה. הנה סדר הפעולות הנכון בו יש לנקוט במצב כזה.

 

להישאר רגוע

הדבר הראשון שחשוב להקפיד עליו הוא להישאר רגוע. פאניקה רק תחמיר את המצב, ואיננה מסייעת. קח נשימה עמוקה ונסה לחשוב במחשבה צלולה ובקור רוח. חשוב להימנע מניסיונות חוזרים ונשנים לפתוח בכל זאת את הנעילה, או לפרוץ דרך החוצה. ניסיונות אלו יכולים לגרום נזק נוסף למנגנון הנעילה, לכם וגם כמובן להאריך את משך התיקון, סיבוכו ולהעלות את העלות.

פורץ מנעולים

צור קשר עם מנעולן

אם אינך מצליח למצוא דרך לצאת החוצה דרך הדלת הראשית או מיציאה אחרת עליך ליצור קשר עם מנעולן בתל אביב. הקפד לוודא שהמנעולן איתו אתה מדבר הוא מוסמך ובעל ניסיון. וודא שיש בידיו את המסמכים הדרושים, וודא שיש לו ביטוח ובקש לראות פרטים מזהים.

לאחר מכן תאר את הבעיה באופן הברור והמפורט ביותר. בעזרתך המנעולן ידע לזהות את סוג המנעול התקול ויבין לאיזה כלים הוא זקוק כדי לתקן את הבעיה. כמובן שלפני עזיבתו של המנעולן וודא שאכן התקלה טופלה.

 

מניעת הישנות תקלות דומות בעתיד

לאחר שסודרה התקלה חשוב לנקוט באמצעי זהירות על מנת שתקלה לא נעימה מעין זו לא תקרה בשנית. חשוב לשמור תמיד מפתח נוסף למקרה שהמפתח הראשי אבד. בנוסף חשוב לבדוק את המנעולים באופן תדיר כדי להבטיח שהמנעולים עובדים באופן תקין, במידה שהבחנת בשחיקה או אי תקינות צור קשר עם מנעולן במהרה.

כמובן שכמו כן כדאי לך לשקול לבצע שדרוג של מערכת הנעילה שלך למערכת חכמה או למערכת בעלת תקן בטיחותי גבוה יותר. זכור שלהיות נעול יכול להיות אספקט מסוכן במידה שיקרה אירוע חירום. השתדל לוודא שיש בביתך יציאת חירום שאיננה תלויה במנגנון הנעילה של דלת הכניסה.

 

לסיכום

למצוא את עצמך נעול בתוך הבית יכולה להיות חוויה מאוד לא נעימה, מלחיצה ומעוררת חששות רבים. לכן ראשית חשוב לשמור על רגיעה, מומלץ להימנע מלנסות לפרוץ החוצה בדרך מסוכנת או על ידי שחיקה או יצירת פגמים נוספים במערכת הנעילה. אם אתה נזקק לעזרה של מנעולן וודא שהוא איש מקצוע מנוסה עם רישיונות, ביטוח ומצוייד בתעודות הדרושות.

לאחר שהתקלה סודרה וודא שאכן העניין טופל טרם שהמנעולן יוצא מן המקום. והכי חשוב נקוט באמצעים הדרושים על מנת שמקרים כאלו לא יקרו בשנית. כמו לדוגמא שכפול מפתח רזרבי, תחזוק רציף של מערכת הנעילה ואולי אף שדרוג למנגנון חדשני ובטוח יותר. צרו קשר עם דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון.

פורץ מנעולים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כיסא גלגלים לילדים
כללי
כסא גלגלים לילדים

כאשר אנחנו חושבים על כיסאות גלגלים לילדים עלינו לחשוב על הנוחות, על רמת האקטיביות ועל תכיפות השימוש בו. כמיטק הינה היבואנית הרשמית של כיסאות הגלגלים מיירה הגרמנית אשר מעצבת כיסאות

פלילי וחוק
גילוי מרצון – מביטים לחוק בעיניים 

עבירה על החוק תמיד נשמעת כמו משהו דרמטי. רצח, שוד או חטיפה אלו עבירות על החוק שכולם מכירים ואין ספק לגבי חוקיות הפעולה. אך מה בדבר העלמת מס? משום מה,