שלושה מקומות בבית עם הסיכוי הכי גדול לנזילות

כולנו מכירים את נזקי הנזילות, וחלקנו לצערנו גם חווינו אותם בבית שלנו. ידעתם שיש חדרים מסוימים בבית בהם נזקי הרטיבות הם נפוצים יותר? הנה שלושת המקומות בבית שיותר סביר למצוא בהם נזקי רטיבות.

 

חדר האמבטיה

זוהי אולי התשובה הכי מתבקשת לשאלה מהו החדר בעל הסיכוי הכי גבוה לנזקי מים ונזילות. בגלל שבחדר האמבטיה נמצאים יותר ברזים ובאופן כללי הצנרת בחדר זה נמצאת בשימוש תכוף ויומיומי. שימו לב לכל ממצא חריג היכול להעיד על נזילות באזור חדר האמבטיה, החל מריח לא נעים של טחב ועד לזליגה של ממש.

חשוב מאוד לשים לב לתקלות אלו כמה שיותר מוקדם על מנת שתוכלו לטפל בהן בהקדם ולמנוע נזק נרחב יותר.

 

מטבח

גם המטבח הוא אזור יותר רגיש לנזקי נזילות. אזור המטבח גם הוא בעל צנרת שנמצאת בשימוש יומיומי, מה שיכול לגרור בעיות חוזרות ונשנות בניקוז.  שימו לב לטפל בצנרת במטבח באופן שוטף ולהזמין בעל מקצוע כאשר יש תקלה.

 

חדרים לא מאווררים

עוד סיבה להיווצרות נזקי נזילות היא חוסר אוורור בחדרים. כאשר אתם לא מאווררים את החדרים בביתכם, בדגש על החדרים היותר "מסוכנים" לנזילות, יכול להיווצר מצב בו הלחות נדבקת לקירות ויוצרת מצב של עובש. שימו לב שאתם מאווררים את חדרי הבית שלכם ככלל, ואת חדרי האמבטיה והמטבח בפרט.

 

איך מגלים את מיקום הנזילה?

לא תמיד ניתן להתחקות אחר מקור הנזילה, אך בעלי מקצוע מיומנים המשתמשים באמצעים חדשניים יכולים לנסות ולהגיע לנקודה הקרובה ביותר למקור הנזילה ולטפל בה בהקדם. דרך מעולה לגילוי מקור הנזילה היא באמצעות מצלמה טרמית.

מצלמה טרמית עובדת על פי שינוי טמפרטורה והיא יכולה למצוא את הנקודה בה חל השינוי בצנרת, כלומר הנקודה הבעייתית בה קרתה הנזילה.  אם אתם מחפשים בעל מקצוע שיוכל לעזור לכם בנושא זה כדאי שתפנו לשירות מקצועי ויעיל כדוגמת איתור נזילה במצלמה טרמית עם אושר לוי.

 

למה צריך לשים לב על מנת לגלות את הנזילה מוקדם?

חוץ מהסימנים הברורים של נזילה שהם כמובן דליפת מים וריח של טחב, יש עוד כמה דברים שיכולים להעיד על כך שאולי יש נזילה אצלכם בצנרת. קודם כל חשוב שתשימו לב לערכים חריגים בחשבון המים שלכם – זה מדליק נורה אדומה! במקרים של נזילה חשבון המים יתייקר באופן חריג, ואם קורה מקרה כזה כדאי שתידלק אצלכם נורה אדומה.

סימן נוסף המעיד על נזילה הוא התפתחות עובד בקירות הבית. בגלל שעובש נוצר במקרים של לחות מוגברת הדבר יכול להעיד על נזילה וכדאי להתייחס אליו בהקדם. גם אם אתם שמים לב כי הזרימה בכיורים בביתכם נעשית חלשה באופן חריג כדאי שתבדקו אם הדבר נובע מבעיית נזילה במערכת הצנרת בבית.

איתור נזילות

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ממיר
צרכנות
מה זה כבל תקשורת?

הוא נמצא מסביבנו, במקומות שונים ואנחנו משתמשים בו באופן קבוע מבלי להיות מודעים לנוכחות הערה שלו בחיינו. מדובר כמובן על כבל תקשורת שהחיים שלנו שזורים בו מאז שהטכנולוגיה החלה להתפתח

חשמלאי מוסמך
בעלי מקצוע
חשמלאי מוסמך בירושלים

שימוש בחשמל מהווה צורך בסיסי בחיים המודרניים. למעשה, חשמל מניע את הבתים, העסקים, המכשירים ובעצם את כל החיים שלנו. עם זאת, חשמל הוא גם אחד הדברים המסוכנים ביותר שאפשר להעלות

טבע
טיפים שימושיים
קרקע חקלאית שמיועדת למכירה האם זה בטוח?

.מתלבטים לגבי רכישה של קרקע חקלאית לאור הסיכון? באמצעות חברת אפיקים רוזנטלר תוכלו לבצע השקעת נדל"ן חכמה ומשתלמת. כל הפרטים – במאמר הבא רכישת קרקע חקלאית – האם זה בטוח?

מכירת רכב להריסה
רכב
המדריך המלא למכירת רכב לפירוק

אם יש לכם כלי רכב שיצא משימוש ותופס מקום בחניה, ייתכן שאתם תוהים מה לעשות בנדון. למרבה המזל, קיימות מספר אפשרויות למכירת רכב לפירוק, ומדריך זה ילווה אתכם בתהליך מההתחלה