4 עובדות שלא ידעתם על זוגות שאוהבים לגוון

בין אם אתם זוג שנמצא ביחד רק כמה שנים ובין אם אתם זוג שיוצא יחד עשורים שלמים, תמיד כיף לפלפל את המערכת יחסים ולהוסיף דברים מעניינים לחדר המיטות שלכם.

לעיתים אפילו לא מדובר בדברים גדולים כדי להכניס ריגושים לחדר המיטות, אלא בפעולות דיי פשוטות.

הנה כמה עובדות על זוגות שיודעים לגוון ואיך אתם תעשו זאת.

 

שינוי לוקיישן

לרוב, תחושת השעמום וחוסר הלהט נובעת בכך שזוג מרגיש שחיי המין שלו מתחילים להיות תפלים. לעיתים תשוקה נוטה להתפוגג כאשר הכל נראה אותו הדבר. בכדי להרגיש את ההתרגשות הזו, את הסיכון, את החוויה ואת התעוזה תוכלו לחוות בעזרת גיוון של שינוי לוקיישן.

זה רק יכול להפוך את האינטימיות למוגברת יותר, וכך תוכלו להנות מגיוון מפעם לפעם. לכן, הפתיעו את בן או בת הזוג שלכם בזמן המקלחת או בזמן צפייה בסרט על הכורסא. גם אם תהיה נבוכה לכמה דקות, בסופו של דבר זה ישתלם לכולם.

 

סקסי לוק

מונוטוניות לא חייבת להיות רק במיקום, בתנוחות אלא גם בלבוש של הזוג. על מנת לפלפל את העיניים ולהוסיף קצת עניין, מומלץ לגוון את המלתחה, בדגש על המלתחה הסקסית שלכם. מומלץ לשנות מעת לעת קצת את סגנון הלבוש, בעיקר כאשר רק שניכם בחדר אחרי מקלחת, נכנסים למיטה, קוראים ספר או צופים בטלוויזיה. לא צריך להיות נבוכים, ולהנות מההשקעה של הצד השני לתבל את הקשר.

 

סמסו את זה

אחד מהדברים שיכול להשאיר אותכם בעניינים ולהצית את האש, היא הודעות שובבות במהלך היום. ולא חייב גם הודעות גסות מידי, מספיק הודעות מחמיאות, נעימות, עם הצהרות של אהבה ומילים נעימות. ובמקרה והיה לכם לילה בלתי נשכח אמש, אל תשכחו לציין זאת בהודעה. נשים יקרות, גברים אוהבים לראות דברים בצורה ויזואלית, כך שאל תתביישו להוסיף תמונות סקסיות שיגרמו לגבר שלכן לחשוב עליכן כל היום.

 

אביזרים ומשחקים

אחד מהדברים שהכי עוזרים לפלפל את הקשר המיני במערכות יחסים הם אביזרים ומשחקי מין. אם לא ניסתם עד עכשיו, צעצועים יכולים להפוך כל יחסי מין שגרתיים לפארק שעשועים. רוצים להפתיע את הפרטנר שלכם? גשו אל חנות אביזרי מין ומצאו ביחד עם המוכר את מה שיגרום לפרטנר שלכם לעונג המירבי.

לרוב אנשים רבים מרגישים בושה, ומבקשים לקבל ייעוץ עבור חבר/ה, התירוץ הזה תמיד תקף, אבל אין שום סיבה שלא תרגישו בנוח ופתוחים במיניות שלכם.

 

לסיכום

זוגות שאוהבים לגוון, מגוונים באמצעות כל מיני שיטות שונות ומגוונות. בין אם זה לשנות את מיקום יחסי המין, ולגוון במקומות שונים. בין אם מדובר בהלבשה תחתונה סקסית למדי, אם בהודעות סקסיות שמלוות בתמונות אינטימיות. אך לרוב זוגות אוהבים להוסיף לאביזרי מין שונים למיטה שלהם. כך שזה יכול להיות נגיש אליהם אך עדיין מגוון מאוד.

 

אישה יושבת על גבר

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בניה
שיפוצים ובניה
איפה ניתן ללמוד קידוח בטון?

קדוח בבטון הוא תחום לא פשוט ודורש ידע מקצועי אודות תפעול כלי עבודה באמצעותם קודחים בבטון. עבודת הקידוח בבטון חייבת להיות מדויקת ומקצועית על מנת שלא תתרחש פגיעה בקיר או

מנוע חיפוש הגדול בעולם
טיפים שימושיים
מה אפשר להבין בעזרת גוגל אנליטיקס

אם אתם רוצים לדעת כיצד האתר שלכם מתפקד, כיצד הקמפיינים שלכם עובדים, מאיפה מגיע הכסף, מה צריך לשפר ועוד מגוון רחב של כלים – אתם פשוט חייבים להכיר את גוגל

3 משחקים לגברים אונליין
למבוגרים
3 משחקים לגברים אונליין

יש כל מיני משחקים לגברים שזמינים באונליין ואפשר לשחק בהם בכל רגע נתון. המשחקים האהובים עלינו הם משחקים שדורשים חשיבה, היגיון ופיתוח של צורות מחשבה חדשות. אם גם אתם אוהבים