עובדים מהבית בתקופה הקורונה? כמה טיפים לסדר יום מול המחשב

תקופת הקורונה עוד רחוקה מלהיות מאחורינו, והיא הביאה איתה מציאות שכל אחד ואחת מאיתנו היה צריך להסתגל אליה. בין אם זה למצוא שעשוע לילדים לאורך כל שעות היום, בישולים רבים, קניות כפולות ומכופלות מבדרך כלל וכמובן נושא העבודה מהבית. היות והתקופה אילצה אותנו להתרגל לשינויים בצורה יצירתית ומידית, לא כולם הצליחו לעלות על הנוסחה המושלמת שתעזור לכם לצלוח את התקופה. אז כדי לנסות לסייע הכנו לכם את המאמר הבא: עובדים מהבית בתקופת הקורונה? כמה טיפים לסדר יום מול המחשב.

 

המחשב – החבר הכי טוב שלנו

היות וגם ככה אנחנו אוהבים ומחוברים למכשירים האלקטרוניים שלנו, תקופת הקורונה רק חיזקה את הקשר בינינו לבינם. עכשיו, כשרובנו עובדים מהבית בתקופת הקורונה, אנחנו צריכים להתרגל לשעות יותר ארוכות מול המחשב וגם לסביבת העבודה החדשה שנוצרה לנו – הבית שלנו.

כדי להסתגל לסדר יום מול המחשב, צריך לקחת בחשבון שהעבודה צריכה להיות מסודרת ומאורגנת, כך שתוכלו גם להיות יעילים וגם לשמור על הבריאות.

 

עובדים מהבית בתקופת הקורונה? כמה טיפים לסדר יום מול המחשב

אז בכל נושא היעילות, מומלץ מאוד להצטייד עם שולחן עבודה מרוחק. שולחן עבודה מרוחק יוכל להבטיח לכם גישה נוחה אל כל החומרים שלהם אתם זקוקים כדי לעבוד, ולמעשה כל מה שנמצא במחשב שלכם במשרד יהיה נגיש לכם בלחיצת כפתור גם במחשב של הבית או מהטלפון הנייד. העניין הזה חוסך הרבה עבודה כפולה שהיתה עלולה להתרחש לולא שיתוף החומרים הזה.

 

אני רוצה שולחן עבודה מרוחק, איך עושים את זה?

חברות רבות נותנות שירות של פתרונות מחשוב לעסקים, ודרך אותן החברות תוכלו להצטייד באותו שולחן עבודה מרוחק שיעשה את העבודה.

 

כאבי ראש, כאבי עיניים, כאבי גב – אתם לא חייבים להגיע לשם

אנשים בדרך כלל לא מבינים על מה מדברים כשמדברים על סדר יום מול המחשב. כולנו הרי רגילים לשבת מולו שעות ארוכות גם לצרכי עבודה וגם לצרכים אישיים ולכן המונח "סדר יום" נשמע קצת מופרך. אבל לא כך הדבר. חשבו על זה – כמה פעמים סיימתם יום עבודה עם כאבי ראש, כאבי עיניים וכאבי גב בלתי נסבלים?

כל אלו הם תוצאה של חוסר בסדר יום מול המחשב. ברגע שתציבו לעצמכם זמנים ברורים לעבודה, זמנים ברורים למנוחה, זמנים ברורים לארוחות וגם זמנים לסיבובים קצרים בבית, אתם מנמיכים משמעותית את הסיכוי שכאבים כאלו יופיעו אצלכם, לא במהלך היום וגם לא בסופו.

 

סדר וארגון – עכשיו יותר מאי פעם

היות והעבודה מהבית הביאה איתה כל מיני תנאים לא ממש אידיאלים, סדר וארגון הופכים להיות הא' ב' שלכם בעבודה יעילה. ארגנו לעצמכם לוח זמנים ריאלי, כזה שאתם יכולים לעמוד בו במקביל לטיפול בילדים ועבודות הבית, סדרו את סביבת העבודה שלכם ושמרו על קשר עם קולגות, רק כך תוכלו להבטיח שהעבודה שלכם תתבצע כמו שצריך. בהצלחה!

שירות דיגיטלי

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אתר XL7
למבוגרים
כיצד ניתן להפקיד לאתר XL7?

יש לנו כמה שיטות הפקדה שונות לשימוש באתר-7XL. אתם יכולים להפקיד הפקדה ישירות לחשבון XL7 שלכם, בקלות. באמצעות כרטיס אשראי או שאתם יכולים להפקיד ביטקוין או להשתמש בהעברה של שחקן.

מדריך בידור טוב 2023
אירועים
איך לבחור בידורית טובה? [ מדריך 2023 ]

הסתבר לנו ממש לאחרונה כי המדריך שהוצאנו לקראת שנת 2022 בנוגע לבחירה של בידורית טובה אפשר לקוראים רבים שלנו לבחור את הבידורית החדשה שלהם. הדבר גרם לנו להבין כי יש

עדשה מראה
אופנה
מדוע משקפי שמש הם הדבר החם הבא

משקפי שמש הן פריט יום יומי שיש לרובנו. הן חוסמות את קרני השמש, במיוחד כאשר אנו חיים באקלים הישראלי. אך יש למשקפיים עוד יתרונות מלבד חסימת קרני השמש. משקפי שמש