יועץ משכנתאות אמין – 3 שאלות לשאול בהתחלה

אנחנו שומעים לא מעט זוגות צעירים שתוהים איך אפשר לדעת אם מדובר ביועץ משכנתאות אמין. זה הרי ידוע שנטילת משכנתא היא אינה עניין של מה בכך. לכן, נפגשנו עם מומחים בתחום המשכנתאות ושאלנו אותם: מהם השאלות שמתעניינים בנטילת משכנתא צריכים לשאול את יועץ המשכנתאות כדי לבדוק אם הוא אמין? חזרנו עם 3 התשובות החשובות ביותר והחלטנו לציין אותן בפניכם. הנה הן:

 

שאלה מספר אחת – האם יש לך תעודת הסמכה?

אדם שעוסק בתחום המשכנתאות צריך להיות בעל ידע רב בתחום. זה לא מספיק ללמוד קורס אחד פה ושם, אלא חשוב שיהיה ליועץ הסכמה רצינית במקום מוכר ורלוונטי לתחום. לכן, אם אתם פונים אל יועץ משכנתאות ואתם רוצים לדעת שהוא אמין, אתם צריכים לבדוק קודם כל שיש לו בכלל תעודת הסמכה. כפי שאתם בודקים באופן קפדני את רופא השיניים, השיננית, האינסטלטור וכל בעל מקצוע אחר שמעניק לכם שירות, אתם צריכים לבדוק גם את יועץ המשכנתאות. במידה ומדובר בבעל מקצוע בעל הסמכה, לא תהיה לו בעיה להציג בפניכם את התעודה או התעודות שברשותו. אם הוא נמנע מכך, כדאי שתחשדו שמשהו לא בסדר.

 

שאלה מספר שתיים – כמה שנים אתה בתחום?

אתם רוצים להיות בטוחים שאתם פונים אל יועץ משכנתאות שהוא אמין ובעל ניסיון רב בתחום. ככל שיש לו יותר ניסיון, כך אתם יכולים להיות בטוחים יותר שמדובר ביועץ אמין. אנחנו למשל נעזרנו לאחרונה בשירותי ייעוץ מטעם יועץ משכנתאות וידר לאחר ששאלנו את השאלות שמופיעות כאן והבנו שזו הייתה הדרך הנכונה ביותר להיות בטוחים שבחרנו נכון (אנחנו לא מתחרטים לרגע, קיבלנו ייעוץ ושירות ברמה גבוהה וללא חשש). אם אתם רוצים לבדוק את התשובה לשאלה זו בעצמכם, אתם יכולים לשאול מכרים שלכם אם הם מכירים אותו ואם הם הסתייעו בשירותיו לאחרונה.

 

שאלה מספר שלוש – תוכל למסור לנו המלצות?

יש יועצי משכנתאות שיעבירו לכם מספרי טלפון של לקוחות מרוצים ויש כאלו שיעבירו אתכם לאתר שלהם כדי שתוכלו לקרוא המלצות שנכתבו על ידי לקוחות. לכל אחד יש את הדרך שלו להעביר המלצות. אם היועץ לא מוסר לכם המלצות (וגם אם כן) אנחנו מציעים לפנות לרשת ולבדוק את ההמלצות שנכתבו עליו באמצעות הדרכים הבאות:

 

  • חיפוש שם היועץ בגוגל

אם תכתבו את שם היועץ בגוגל, אתם תוכלו לקרוא ביקורות שנכתבו עליו ולגלות אם מדובר ביועץ אמין

 

  • כתיבת פוסט בפייסבוק ובקשת המלצות

הרשת החברתית מאפשרת לכם לכתוב פוסט באחת הדרכים הבאות:

  • בפרופיל שלכם
  • בקבוצה של אנשי מקצוע
  • בקבוצות לפי שכונות מגורים ועוד

 

סיכום

כעת אתם יודעים מהן 3 השאלות שחשוב לשאול את יועץ המשכנתאות שלכם כדי לגלות אם הוא אמין. כעת נותר לכם לשאול אותן ולגלות בעצמכם. בהצלחה!

בית ביד

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנעולן
כללי
מה נדרש ממנעולן?

לרובנו ודאי יצא להתמודד, לפחות פעם אחת בחיינו, עם תחושת חוסר האונים כאשר אנו מגלים שנאבד המפתח אל דלת הכניסה לבית, או כאשר המנעול מסרב להיפתח. במקרים אלו, נזדקק לעזרתו

מטבח כפרי
מטבחים
מה משפיע על בחירת המטבח

לפני שאתם נוהרים אל חנות המטבחים ומתחילים בוויכוח על איזה צבע יהיה ומה יהיה גודל המקרר, כדאי ומומלץ קודם כל לעשות שיעורי בית. מומלץ קודם כל לעשות סיבוב בחנויות השונות

כלי עבודה לדיגיטל
עסקים
כמה עולה Office 365 לעסק?

תוכנת אופיס הולכת ומשדרגת את עצמה מדי שנה. אחד השירותים המשמעותיים שתוכנת אופיס 365 מעניקה הוא שירות לעסקים הכולל מספר חבילות המתאימות לכל עסק או ארגון בהתאם לאופיו. אופיס 365