היסטוריית הפיקניה – מאיפה הגיע הנתח ולמה הוא נקרא כך

לאחרונה יצא לכם לשמוע מלא מעט חברים על נתח חדש שעד היום לא הכרתם, אשר עונה לשם פיקניה? אתם תוהים במה מדובר? רוצים לקבל קצת מידע בנושא כדי להבין האם גם אתם תוכלו ליהנות מהפינוק הזה? כל הפרטים החשובים על הנתח האיכותי הזה במאמר שלפניכם.

 

נתח הפיקניה הישר מארגנטינה לישראל

אם מעניין אתכם לדעת קצת היסטוריה על האוכל שאתם הולכים ועל הבשר שאתם קונים, הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על נתח כמו פיקניה, זה שלמעשה הוא מגיע אלינו בארגנטינה. ליתר דיוק, הוא מגיע מפרובינציית טוקומן בארגנטינה אשר ידועה בעולם כולו בשל הבשר המצוין שיש בה. הנתח הזה הפך להיות עוד יותר מוכר, אהוב ונפוץ בשנות השישים של המאה הקודמת, ומאז ועד היום אוכלים אותו לא רק בארגנטינה, אלא בעולם כולו. ניתן לראות שהוא נמצא בשימוש רב בעיקר במדינות כמו: פורטוגל, מדינות אמריקה הצפונית וברזיל. מבחינת מקור השם, מעניין לדעת שהשם PICANHA הוא למעשה שם של מוט עץ הכולל בליטת ברזל אשר משמש לרעיית בקר.

 

למה צריך להשקיע בנתח איכותי?

כמובן שהיום ניתן להשיג נתח כמו פיקניה גם בישראל, אך חשוב להבין שלא בכל מקום ימכרו לכם את הנתח הכי טוב שיש. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה טעימה ושכל ההשקעה שלכם לא טרד לטמיון, אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב מה אתם קונים ואיפה. זה ידוע שיש קצביות טובות יותר מאחרות וזה גם ידוע שיש בשרים איכותיים וטריים יותר מאחרים. לכן חשוב מאוד להיות עם היד על הדופק בעניין הזה ולהגדיל בצורה כזאת את הסיכוי שלכם לצאת כמה שיותר מרוצים וגם להרשים את האנשים שאתם מזמינים לארוחת מלכים.

 

איך כדאי להכין את הנתח הזה?

יש כמובן לא מעט דרכים להכנת פיקניה, שכן אתם יכולים לבחור האם להכניס את הנתח הזה למעשנת, האם לצלות אותו על הגריל או שאולי תרצו לעשות אותו בכלל על הגז בבית. מה שבטוח זה שכדאי גם לקרוא תחילה מספר מתכונים ולראות מה יתאים לכם יותר, כי אין ספק שהמתכון יכול להשפיע בצורה משמעותית על הטעם הסופי של כל החגיגה הזאת. שימו לב שניתן להכין את הבשר הזה גם כגוש אחד שלם וגדול וגם כסטייקים שחותכים מראש. בנוסף, אתם תראו, כאשר תקבלו את הנתח מהקצב, שהוא מגיע עם פס שומן, ומאוד לא מומלץ לוותר עליו. השומן נותן לנתח עוד טעמים מיוחדים והרבה פעמים הוא זה שמשנה את החוויה הסופית. זה לא במקרה שהנתח הזה זוכה להצלחה רבה בין אוהבי הבשר בארץ, כי מדובר על בשר עם טעם עשיר וטעים במיוחד, כך שאין ספק שגם עבורכם זו תהיה חגיגה לגוף ולנשמה.

 

נתח משובח

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חופשה משפחתית
כללי
4 רעיונות לחופשה משפחתית שמותאמת לכם!

בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מבינות את החשיבות של חופשה משפחתית. מדובר על חופשה חשובה וחיונית, שמאפשרת לבני המשפחה להתחבר מחדש וליהנות מחוויות חיוביות ומהנות. תוכלו לבחור מבין מגוון רחב

מכונת חמצן
צרכנות
איפה ניתן לרכוש מחולל חמצן נייד?

עבור מי שסובלים מבעיות נשימה, מחולל חמצן נייד הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו. בלי מחולל החמצן הניידות מוגבלת מאוד, וברגע שיש לכם אותו אתם יכולים להיות הרבה יותר חופשיים.

מאכל מתוק
אוכל
חוכמת הוופל הבלגי

בנסיעתנו הקודמת חקרנו לעומק את צרפת ונדהמנו לגלות שפרט לבירתה, יש עוד המון ערים, קטנות כגדולות, להכיר בה. החלטנו שפעם הבאה קופצים לבלגיה השכנה ובודקים מה יש לה להציע. בנתיים