איך הכי כדאי לעצב מגן הוקרה?

מגיני הוקרה הם דרך מצוינת להביע הערכה וכבוד לאדם במגוון מצבים ואירועים שונים. מדובר במתנה ופרס יוקרתיים שכל אחד היה שמח לקבל, ועל כן כל אחד גם היה שמח להעניק.

עיצוב מגן הוקרה הוא היבט חשוב בעניין זה, שכן מגן ההוקרה כנראה יהיה מוצג לראווה במהלך השנים. במאמר זה נספר לכם מתי כדאי להעניק מגן הוקרה, מדוע העיצוב שלו חשוב ואיך מעצבים אותו כך שהוא יתאים לצרכים שלכם

 

מתי ניתן להעניק מגן הוקרה?

מגן הוקרה ניתן להעניק במגוון מצבים שונים. אפשר לתת אותו לאחר מעשה גבורה של אדם משורות הצבא או המשטרה, אפשר לתת אותו לקראת פרישה של אדם מקריירה ארוכת שנים או כמתנה חד פעמית לאדם שביצע מעשה יוצא דופן. מגיני הוקרה של מילמן אפשר לעצב בהתאם לאירוע מסויים.

 

מדוע עיצוב מגן הוקרה הוא חשוב?

העיצוב של מגן ההוקרה צריך למעשה לשקף את הערכים והמסורות של הארגון או החברה, בין אם מדובר במשטרה, צבא, חברת הייטק ועוד. העיצוב צריך להיות על זמני ולהצליח לייצג בכבוד את המוסד המעניק וגם את האדם שמקבל את מגן ההוקרה.

אנשים שמקבלים מגיני הוקרה אוהבים להציג אותו, בין אם זה במשרד שלהם, בבית שלהם וכדומה. על כן חשוב שמעבר למשמעות הסימלית של מגן ההוקרה- הוא יהיה גם אסתטי, מרשים וייצוגי.

 

איך מעצבים מגן הוקרה?

קודם כל, כאשר מעצבים מגן הוקרה, חשוב לקחת בחשבון את החומרים בהם ישתמשו. מגן ההוקרה חייב להיות עשוי מחומרים איכותיים, שלא רק ישקפו את משמעותו העמוקה של האות אלא גם יאפשרו לו להיות עמיד כך שהוא יישאר לאורך זמן. שימוש במתכות יקרות, כמו זהב או כסף, יכולים לבצע את שתי הפעולות הללו ולעלות את הערך של המתנה.

חשוב שהעיצוב יהיה גם ייחודי, כדי להבדיל את מגן ההוקרה מפרסים ואותות אחרים ולהפוך אותו למשמעותי יותר. ניתן לעצב את המסגרת באופן מיוחד, לעצב פסלון שמתחבר למגן וכדומה. כך הוא יבלוט מהמדף!

במגן ההוקרה שלכם ניתן להשתמש בסמלים שונים שמייצגים את הארגון, המוסד וכדומה. אם יש לכם גם צבעים שמקושרים אוטומטית אל המקום- חשוב להשתמש בהם בכדי שמגן ההוקרה יראה כחלק מהמערך. כדאי גם שהעיצוב יכלול ייצוג של ההישג שבגינו ניתן מגן ההוקרה. אם זה בגלל שירות ארוך או מעשה טוב- כדאי למצוא דרך לשלב זאת בתוך המגן.

מומלץ שהעיצוב של מגן ההוקרה יהיה גם פונקציונלי. המגן צריך להתאים להצגה בויטרינה, לתלייה על קיר ועוד. על כן הגודל, המשקל והצורה של מגן ההוקרה צריכים לאפשר להשתמש בו. לבסוף, העיצוב של מגן ההוקרה צריך להיות מכבד ומכובד. על כן חשוב לייצר אותו תוך הקפדה מירבית ומתן תשומת לב לפרטים.

לעצב מגן

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
התקדמות וגדילת רשתות
סמארטפונים וטיפים
לראשונה: רשת הדור החמישי הופעלה בישראל

ממש לפני כחודשיים הגיעה פריצת דרך לישראל בכל הקשור לרשתות הסלולריות. רשת הדור החמישי הופעלה בארץ ובכך שינתה ועדיין משנה את חוקי המשחק בתחום. דור 5, או בעגה המקצועית –

טלפונים במעמד
סמארטפונים וטיפים
מעבדה עד הבית לתיקון טלפונים

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא – מכונת הכביסה שלכם מתקלקלת אבל במקום שיגיע אליכם טכנאי מגיעה אליכם מעבדת התיקונים כולה. לא הגיוני, נכון? למזלכם עולם הטלפונים הניידים אינו דומה במאום