אילו הסיבות שבגללן חייבים מעבדת סלולר

 

שמענו לאחרונה על אנשים שהחליטו לתקן את המכשיר הסלולרי שלהם באופן עצמאי, מבלי להסתייע במומחים של מעבדות סלולר. עובדה מפתיע זו הובילה אותנו להעלות מדריך בנושא שיציג את הסיבות שבגללן כל אחד חייב לפנות למעבדת סלולר. המטרה של המדריך היא להעלות את המודעות לעניין ולאפשר לכם להכיר בסיכונים שעשויים להתרחש בעת תיקון עצמאי. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתטפלו במכשיר הנייד שלכם מעתה ואילך.

 

סיבה ראשונה: אין לכם מושג איך לטפל במכשיר עם קורוזיה

סביר להניח שלא הוכשרתם להיות טכנאי פלאפונים. אם כך, אתם צריכים לוותר על ניסיונות הטיפול במכשיר הנייד לאחר שזה התרטב ממים או נוזל אחר. מומלץ כמובן להניח את הפלאפון בתוך קערת אורז, כדי שזו תספח את הנוזלים בתור התחלה. אך אנו מציעים שלא לבצע הליכים נוספים במכשיר. שכן, כל מגע שגוי עשוי להוביל להרס מלא של המכשיר. לכן, צריך לפנות למעבדת סלולר מוסמכת, שעובדיה מכירים במקרי הקורוזיה מקרוב. שכן, אלה יוכלו לפתוח את המכשיר בתנאי מעבדה סטריליים ולבדוק האם ניתן להחזיר אותו לחיים.

לטפל במכשיר

סיבה שנייה: רק מומחים יודעים להחליף מסך מבלי לפגוע במכשיר

רבים מאתנו מצאו את עצמם אוחזים במכשיר הנייד שלהם כשהמסך שלו מנופץ לחלוטין. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי לאחר נפילה קטנה או גדולה של המכשיר. נציין שהחלפת מסך בפלאפון בתרחיש מסוג זה עשויה להיות מסוכנת ולהוביל לפציעה. זו הסיבה שממליצים להגיע מיד אל מעבדת סלולר מקצועית בקריית אונו  ולהציג את המכשיר כפי שהוא. כלומר, מבלי להוציא ממנו את הזכוכיות או לנסות להפעיל ולכבות אותו שוב ושוב.

 

סיבה שלישית: אתם רוצים לשמור על הזיכרונות שלכם

התמונות, הסרטונים והמסמכים שקיימים במכשיר הנייד שלנו הם הדבר הראשון שעולה לכולנו בראש כשאנחנו מבינים שהוא נפגע. הרי כל אחד רוצה להיות בטוח בכך שהזיכרונות שלו יהיו שמורים במקום בטוח. עובדה זו מובילה אותנו להציע לכם לפנות למעבדת סלולר, כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שאלה יעשו את כל שביכולתם, כדי להחזיר לכם את הזיכרונות.

 

סיבה רביעית: כך תוכלו להמשיך את שגרת היום בראש שקט

הסיבה האחרונה שתוצג במדריך זה כנראה עברה לכם בראש בזמן שקראתם את הסיבות הקודמות. שכן, היא מסכמת אותן בכמה מילים פשוטות. מדובר בכאב הראש שתחוו במידה ותחליטו לבצע את הטיפול למכשיר בבית. אתם וודאי מבינים בשלב זה שאתם עשויים להיפגע משברי זכוכית או להרוס את המכשיר לחלוטין ולהישאר ללא זיכרונות. פנייה למעבדה מוסמכת, תאפשר לכם להמשיך את השגרה המבורכת ללא התמודדויות מורכבות.

 

לסיום

עד כאן הסיבות שיובילו אתכם לבחור במעבדת סלולר ולא לנסות לתקן את הטלפון בבית. בשלב זה אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות, כך שנותר לכם רק להגיע למעבדה מוסמכת ולחכות שהמכשיר יחזרו ממנה כמו חדש.

מעבדה סלולרית

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
צמידי טניס
תכשיטים
טיול בהיסטוריה – מאיפה קיבלו צמידי הטניס את שמם?

צמיד הטניס נחשב לפופולארי מאוד בקרב נשים צעירות ומבוגרות. העלייה המשמעותית בפופולאריות שלו שהתרחשה בשנים האחרונות, גרמה לנו לצאת ולבדוק את ההיסטוריה שלו באופן מעמיק. לאחר ששוחחנו עם יודעי דבר

בעלי חיים
חושבים לגדל חיית מחמד? הנה כמה טיפים

החלטתם לצרף כלב, חתול, חמוס, תוכי, איגואנה או ארנב בבית? במאמר זה תוכלו לקבל טיפים שימושיים שיסייעו לכם להעניק לחיית המחמד שלכם יחס אוהב ולגדל אותם בצורה הכי טובה שאפשר.