הכירו את פתרונות האריזה של פליינג קרגו

תעשיינים, מנהלי מפעלים וקמעונאים כבר יודעים, פתרונות האריזה של פליינג קרגו הם המקצועיים, היעילים והמשתלמים ביותר. צוות המומחים של מחלקת האריזה יתכננו עבור המוצר שלכם את האריזה האופטימלית ביותר מקרטון, עץ או מתכת על מנת שהמשלוח יגיע ליעדו בשלום לכל נקודה בעולם לשביעות רצונכם המלאה.

 

פתרונות האריזה של פליינג קרגו

במחלקת פתרונות האריזה של פליינג קרגו, הצוות המקצועי יתכנן ויבנה עבורכם את תיבת האריזה המושלמת שתגן על המוצר שלכם עד להגעה ליעדו בארץ או בעולם. לרשות פליינג קרגו עומד נסיון של שנים ארוכות של אריזה ושילוח לכל נקודה בעולם. מחלקת האריזה של פליינג קרגו מציעה שירות מלא החל מהובלת האריזה שהוכנה עבורכם לחנות או המפעל שלכם, אריזת המוצר ושילוחו בים, באויר או ביבשה במהירות ויעילות.

הכירו את פתרונות האריזה של פליינג קרגו

היתרונות של פליינג קרגו

פליינג קרגו הינה חברה ותיקה בעלת מוניטין רב בתחום השילוח לארץ ולעולם כולו ביבשה, באויר ובים תוך הקפדה על שרשרת אספקה מקצועית, יעילה ומהירה. במחלקת פתרונות אריזה נמצאים מהנדסים, נגרים ומסגרים המתמחים בבניית אריזות מעץ, קרטון או מתכת כדי לאפשר למוצר שלכם לעמוד בתלאות הדרך, טלטולים וזעזועים שונים מבלי שייפגע.

מטרתה של חברת פליינג קרגו היא להביא את המוצר שלכם מפתח המפעל או החנות ועד לנמען בדרך המהירה והמשתלמת ביותר עבורכם תוך עמידה בתקני SPM15 ותקן 9001IS.

 

סוגי אריזות

חברת פליינג קרגו מייצרת במחלקת האריזה סוגים שונים של אריזות המותאמות באופן מלא למוצר שלכם במקצועיות ובאמינות:

  1. ארגזי יצוא – במהלך תכנון ארגז הייצוא יילקח בחשבון המסע שהוא עומד לעבור והאתגרים שבהם הוא יצטרך לעמוד בדרכו.
  2. ארגזי עץ – ניתן להזמין ארגזי עץ על פי מידה לשינוע בארץ או בעולם, הארגזים מתאימים במיוחד לציוד רגיש וכבד.
  3. ארגזי טלטול – ארגזים המיועדים להגנה על מוצרים שבירים ורגישים מתלאות הדרך.
  4. ארגזי רפראונד ( W/A ) – ארגזים אלו עשויים תשלובת של עץ, קרטון, ספוגים ורפידות המיועדות להגנה מירבית על מוצרים שבירים ועדינים.

הכירו את פתרונות האריזה של פליינג קרגו

העתקת קווי יצור

חברת פליינג קרגו הינה בעלת נסיון רב שנים בהעתקת קווי ייצור, תוך התחשבות מלאה בגודל, משקל וכמות המכונות המשונעות ליעדן החדש. גם כשמדובר במכונות כבדות במיוחד וגם כשיש מורכבות גדולה בהמכלתם ואריזתם. על מנת לשנע מכונות כבדות של פסי ייצור יש צורך בתיאום בין מחלקת האריזה לבין מחלקת הלוגיסטיקה על מנת לוודא שהמכונות יגיעו ליעדן בצורה בטוחה ובטיחותית לעובדי השינוע ובמקסימום יעילות ואמינות.

 

לסיכום

מחלקת האריזה של פליינג קרגו תתכנן ותייצר עבור המוצר שלכם את האריזה האופטימלית, תוביל ותשנע אותו אל הנמען במהירות, במקצועיות ובמחיר משתלם במיוחד. לפליינג קרגו נסיון רב שנים בשינוע ואריזת מוצרים והעתקת קווי יצור במהירות ויעילות לשביעות רצונכם המלאה.

הכירו את פתרונות האריזה של פליינג קרגו

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טבע
טיפים שימושיים
קרקע חקלאית שמיועדת למכירה האם זה בטוח?

.מתלבטים לגבי רכישה של קרקע חקלאית לאור הסיכון? באמצעות חברת אפיקים רוזנטלר תוכלו לבצע השקעת נדל"ן חכמה ומשתלמת. כל הפרטים – במאמר הבא רכישת קרקע חקלאית – האם זה בטוח?

אישה מחזיקה מדבקות לרכב
בעלי מקצוע
מדבקות לוגו לרכב – מה חשוב לבקש בהזמנה

מדבקות לרכב הן כלי פרסום שימושי במיוחד שרבים בוחרים להשתמש בו. מדובר בשיטת שיווק מאוד מוכרת ומגוונת שיכולה למשוך קהלים מסוגים שונים. מדבקות הלוגו לא רק מושכות את העין גם

מזוודה עם כסף
כללי
הר הביטוח

תארו לעצמכם קניון ענק ובו חנות אחת בלבד. באותה החנות מתרכזים כל מותגי הביגוד, ולכל מותג יש איזור משלו. במקום להיכנס ולצאת מהחנויות, נמצא את עצמנו מסתובבים בחנות אחת, ועוברים