ספורט והריון: שמירה על נוחות בזמן אימון בהריון

שיחות שערכנו לאחרונה עם נשים הרות גילו לנו כי יש לא מעט נשים שנמנעות מלבצע אימונים ספורטיביים במהלך ההיריון. ראוי לציין כי עובדה זו לא נובעת מתוך חוסר חשק או חשש, אלא מתוך קושי במציאת בגדים נוחים. זה ידוע הרי שיש צורך בבדים נעימים, רכים שלא צמודים מידי לבטן שגדלה עם הזמן.

יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם כל המידע שיאפשר לכל אישה הריונית להתעמל במקסימום נוחות. הישארו אתנו ותשמרו על בריאות הגוף והנפש במהלך ההיריון הנוכחי.

 

הטיפ ה – 1 שיאפשר לכן לשמור על נוחות בזמן אימון בהיריון: תבחרו אך ורק בבגדי ספורט להיריון

הטיפ הראשון והבסיסי ביותר שינחה אתכן לאורך כל המדריך נוגע לבחירה נכונה של בגדי ספורט. חשוב מאוד שתבצעו רכישה של בגדי ספורט שמתאימים להיריון ולא בגדים כלליים לנשים. כדאי שתדעו כי הושקעה מחשבה רבה בבגדים מסוג זה. כך שאתן יכולות להיות בטוחות שהגזרות יהיו נוחות לבטן ויתאימו גם מבחינת רכות ועובי הבד. זה הרי ידוע שאלו קריטריונים חשובים מאוד עבור כל אישה הריונית.

אימון במהלך ההריון

הטיפ ה – 2 שיאפשר לכן לשמור על נוחות בזמן אימון בהיריון: תעדיפו גוזיות רכות על פני חזיות

אי אפשר לכתוב מדריך על בגדי ספורט להריון מבלי לציין בפניכן כי חשוב לבחור בגופיות ולא בחזיות. יש לא מעט נשים שמבצעות את הטעות הזו. כך שבסופו של דבר הן חוות אי נוחות ומעדיפות שלא לבצע פעילות ספורטיבית בכלל. שימוש בגוזייה יביא לתחושה נוחה הרבה יותר, מאשר בחזייה.

 

הטיפ ה – 3 שיאפשר לכן לשמור על נוחות בזמן אימון בהיריון: תנעלו נעלי ספורט רחבות

אם יש ברשותכן נעלי ספורט שרכשתן לפני ההיריון, כדאי שתדעו שלא בטוח שהאלו ישרתו אתכן נאמנה במהלך החודשים הקרובים. שכן, הרגליים מתנפחות לא פעם ומשנות את צורתן במהלך ההיריון. ההמלצה שלנו היא לנעול נעלי ספורט רחבות, שיאפשרו לכף הרגל לשהות בתוכן במקסימום נוחות. אם אין ברשותכן נעליים שכאלה, תמיד אפשר להשיג חדשות.

אימון במהלך ההריון

הטיפ ה – 4 שיאפשר לכן לשמור על נוחות בזמן אימון בהיריון: תקנו פריטים כפולים במידות שונות

הטיפ הרביעי והאחרון נוגע לרכישה כפולה של פריטים שאהבתן. תאמינו לנו, אין דבר יותר מאכזב מלקנות פריט (למשל גוזיית ספורט) שיושבת עליכן בול ולגלות לאחר זמן מה שהיא אזלה מהמלאי. ברגע שתרכשו פריטים כפולים, תוכלו להיות בטוחות שאלה ישמשו אתכן לאורך ההיריון כולו. שימו לב – ההמלצה היא לרכוש פריט אחד במידה המתאימה לכן כעת ופריט נוסף במידה גדולה יותר, שיתאים לחודשים הבאים.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכן את הטיפים החשובים ביותר שיאפשרו לכן לשמור על נוחות בזמן אימון בהיריון. אנו מקוות שתיישמו את המידע שהוצג בפניכן לעיל, כדי שתוכלו לקיים פעילות ספורטיבית בנוחות מקסימלית.

אימון במהלך ההריון

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
מה לעשות לאחר תאונת דרכים – המדריך המלא

מידי יום מתרחשות בישראל תאונות דרכים בהם נפגעים אנשים בגוף ובנפש. אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, אתם וודאי יודעים שמדובר במצב טראומתי שעלול לגרום לאי יכולת לתפקד במהלך האירוע. זו

מכונת חמצן
צרכנות
איפה ניתן לרכוש מחולל חמצן נייד?

עבור מי שסובלים מבעיות נשימה, מחולל חמצן נייד הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו. בלי מחולל החמצן הניידות מוגבלת מאוד, וברגע שיש לכם אותו אתם יכולים להיות הרבה יותר חופשיים.

טלפונים במעמד
סמארטפונים וטיפים
מעבדה עד הבית לתיקון טלפונים

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא – מכונת הכביסה שלכם מתקלקלת אבל במקום שיגיע אליכם טכנאי מגיעה אליכם מעבדת התיקונים כולה. לא הגיוני, נכון? למזלכם עולם הטלפונים הניידים אינו דומה במאום

בחורה עונדת שעון
בלוג הקידום של טל
שעוני נשים מייקל קורס Michael Kors

תמיד חלמת על שעון של המעצב המוביל בעולם? ובכן,באמצעות אתר הצרכנות קרי אונליין תוכלי לבצע רכישה של שעוני מייקל קורס מבלי לצאת מהבית. כל הפרטים – במאמר הבא. מייקל קורס