4 טיפים קטנים בקידום אתרים שמביאים שינויים גדולים

לפעמים אנחנו חושבים שדווקא פעולות גרנדיוזיות הן אלו שיביאו לנו את השינוי שאנחנו מייחלים אליו. מצד שני, פעמים רבות דווקא הדברים הקטנים הם אלו המביאים את השינוי המשמעותי. בדיוק בגלל זה, אספנו לכם כמה טיפים שיוכלו לעזור לקידום האתר שלכם בגוגל.

 

מה עם החלק הטכני?

קידום אתרים בגוגל הוא מנוע צמיחה מטורף גם לאתר וגם לעסק שלכם, אתם בטח כבר יודעים את זה. ואם נודה באמת (זה בסדר הוא לא נעלב) החלק הטכני של תחום ה-SEO הוא החלק המשמים ביותר בתהליך, אבל הוא גם חשוב ומשמעותי.

כשאנחנו מדברים על החלק הטכני, הכוונה היא להפניות 301, 302 ו-404, אנחנו מדברים על היררכיה בטקסט וסיווגו באמצעות כותרות H1, H2 וכד' (ההמלצה היא עד H6), על מפת אתר, מסמך רובוטס ועבעצם כל מה שקשור ל"הנחיות" עבור מנוע החיפוש. החלק הטכני בעצם עוזר לכם להסביר לגוגל (או מנוע חיפוש אחר) מה אתם רוצים שהוא יעשה.

4 טיפים קטנים בקידום אתרים שמביאים שינויים גדולים

קישורים

לא די בכך שהשגתם כמה קישורים המפנים לאתר שלכם. קישורים הם משהו הרבה יותר מורכב מזה ומדובר על מרכיב סופר חשוב בקידום האתר שלכם. אז מה חשוב בעצם? קודם כל חשוב להבין שאם פעם שנה תשיגו קישור באתר כלשהו, זה לא ממש יעזור לשנות את התמונה. קישורים צריכים להיות מבוססים על פי אסטרטגיה כלשהי והמטרה שלהם להציג אתכם כמומחים בתחומכם אל מול גוגל.

דבר נוסף שחשוב לזכור, אתם ממש לא רוצים שכל אתר יפנה אליכם. חשוב מאוד שהקישורים יצאו מאתרים העוסקים בתחום שלכם וגם, שהאתרים עצמם יהיו איכותיים ועם דירוג גבוה, אחרת הם לא יועילו לכם כלל.

 

בדיקת מהירות אתר וחווית גלישה

בסופו של דבר, הלקוח של גוגל הוא המשתמש. ככל שתדאגו יותר לחווית המשתמש באתר שלכם, ככה גוגל יאהב יותר את האתר שלכם וידרג אותו גבוה יותר. לכן, חשוב מאוד לוודא כל הזמן מה מהירות האתר שלכם ושאתם נמצאים בבנצ'מרק. מעבר לכך, חשוב שתגלשו פעם בכמה ימים באתר, בעיקר בגרסת המובייל ונסו להתנהג כמו גולשים. תעברו מעמוד לעמוד, תמלאו טופס ליד, תקליקו על כל הכפתורים, בקיצור, תוודאו שהכל פיקס.

4 טיפים קטנים בקידום אתרים שמביאים שינויים גדולים

תרעננו ותחדשו כל הזמן

גוגל אוהב לראות שהאתר כל הזמן מתחדש ונוספים עוד ועוד תכנים חדשים. לכן, תדאגו לגאנט מסודרא של כתבות תוכן שיעלו לאתר שלכם ובכתבות האלו יהיה מידע חדש ורלוונטי בתחום העיסוק שלכם. כמו כן, נסו לשנות את הבאנרים באתר מדי פעם ולייצר חוויה שונה עבור הלקוח.

 

סיכום

מטרת המאמר הייתה לתת לכם כמה טיפים קטנים שיכולים לעשות שינוי משמעותי בקידום האתר שלכם, כמו לדוגמא, לדאוג גם לחלק הטכני באתר, לדאוג לקישורים חיצוניים, לבדוק כל הזמן את חווית הגלישה וכמובן, כל הזמן לרענן ולחדש את התכנים.

4 טיפים קטנים בקידום אתרים שמביאים שינויים גדולים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רשלנות רפואית בניתוח קיסרי
עריכת דין
רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

רשלנות רפואית היא תופעה מצערת שעלולה לקרות בכל ניתוח, טיפול, חוות דעת ובדיקה רפואית שהיא. גם בניתוח קיסרי, עלול להיווצר מצב של רשלנות רפואית מצד הצוות המטפל, רשלנות שכמובן תגרום