כוחה של תאימות: מציאת שותף שמטפח את בריאות הנפש שלך

לא צריך להיות גאון הדור בשביל לדעת שרבים מאתנו מציבים רף גבוה במיוחד בכל הנוגע להיכרות עם בן או בת זוג. עובדה זו עולה בכל מפגש משפחתי שכולל שיחה עם הדודה או הסבתא. המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי להקל על מי שמכירים בתרחיש מקרוב. שכן, בשורות הבאות נסביר איך אפשר למצוא שותף או שותפה שיטפחו את בריאות הנפש של כל אחד ואחת מכם. הישארו כאן ותגלו את הסוד שיאפשר לכם להיות שלמים, אחרי שתכירו את החצי השני שלכם.

 

קודם כל – תטפחו את הבריאות הנפשית בעצמכם

בשלב הראשון עליכם לטפח את הנפש שלכם תוך סיוע מצד גורמים מוסמכים. אתם הרי לא יכולים לצפות שאדם שלא מכיר אתכם כלל, ייקח אתכם תחת חסותו ויטפל בכם באופן מעמיק.

לכן, ההמלצה היא לפנות תחילה לקבלת טיפול פסיכולוגי שיאפשר לכם להתמודד עם כל הקשיים הנפשיים שאגרתם עם השנים. רק לאחר שתראו את השינוי, תוכלו לעבור לשלב השני שיקדם אתכם לעבר המטרה הסופית – היכרות עם פרטנר שיטפח את בריאות הנפש שלכם.

בריאות נפשית

תירשמו לאתר היכרויות

זה השלב להתניע את ההליך ולהירשם לאתר היכרויות ופנאי לפנויים פנויות. שכן, כך תוכלו לפגוש את החצי השני שלכם כשאתם שלמים ויציבים מבחינה נפשית. נספר לכם שלא מעט אנשים גילו שהרישום בטיימינג הנכון אפשר להם להכיר בן או בת זוג שהכילו אותם ואפשרו להם לטפח את הנפש שעברה באותו זמן הליך ריפוי מתקדם.

 

תצאו לדייט רק לאחר שתבנו את הביטחון

הרישום לאתר היכרויות לא מחייב יציאה מיידית לדייט עם בן או בת זוג פוטנציאליים. ההמלצה שלנו היא להתרשם תחילה מההיצע שקיים באתר ולבחון אם יש פרטנר שמשדר הכלה והקשבה. אם אתם מרגישים שעליכם לנסות את העניין בזהירות, תוכלו פשוט לתאם תחילה שיחות טלפון ולבדוק באיטיות אם הצד השני קשוב ומכיל.

תצאו לדייט רק לאחר שתבנו את הביטחון

תסננו את מי שלא מתאים לכם

כל אחד ואחת מאתנו מכירים את תחושת הניתוק שמתרחשת לא פעם במהלך דייט או בתוך מערכת יחסים ממושכת. מדובר בתחושה שגורמת לנו להבין שהצד השני לא מתאים לנו. אם תמצאו את עצמכם מזדהים עם תחושה זו, כדאי שפשוט תסיימו את הקשר ותמשיכו הלאה. שכן, אי התאמה בין בני זוג היא עניין שלא ניתן לשינוי וחבל שתבזבזו את הזמן שלכם על מישהו שלא יתמוך, יכיל ויאהב אתכם כפי שמגיע לכם.

 

השורה התחתונה – צאו להכיר את החצי השני שלכם

עכשיו אתם יודעים איך אפשר להביא להתאמה מקסימלית עם שותף שיטפח את בריאות הנפש שלכם. כעת נותר לכם רק לפנות לגורם מקצועי שיתמוך בכם ולהירשם לאתר היכרויות שיקדם את ההליך ויאפשר לכם להגיע לחצי השני שלכם, כשאתם פנויים לקשר מכל הבחינות.

בריאות נפשית

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סעיף בוררות
עריכת דין
מהי משמעות החתימה על סעיף בוררות?

גופים מסוימים מוצאים את עצמם מקיימים קשרים כלכליים שונים באמצעות הסכמות שונות. במקרים רבים יכולות לצוץ מחלוקות בין שני הצדדים. סעיף בוררות הוא הסכם מקדים בין שני צדדים, הקובע כי

מדריך בידור טוב 2023
אירועים
איך לבחור בידורית טובה? [ מדריך 2023 ]

הסתבר לנו ממש לאחרונה כי המדריך שהוצאנו לקראת שנת 2022 בנוגע לבחירה של בידורית טובה אפשר לקוראים רבים שלנו לבחור את הבידורית החדשה שלהם. הדבר גרם לנו להבין כי יש

מחשוב ענן
כללי
מהו מחשוב ענן? המדריך המלא

בעידן הדיגיטלי של היום, מחשוב ענן הפך לחלק בלתי נפרד מתשתית ה-IT של עסקים רבים. הרעיון של מחשוב ענן חולל מהפכה בדרך שבה ארגונים מאחסנים, מנהלים ונגישות לנתונים ויישומים. במדריך

טיול בטבע
בריאות
כיצד להרגיל את הילד שלך לנעל צעד ראשון

הידד! אם אתם כאן כנראה שהפעוט שלכם כבר עשה את צעדיו הראשונים (או בדרך לשם) וזה אירוע מרגש ומשמעותי! איזה כיף! במיוחד בשבילכם ריכזנו כאן את כל המידע שאתם צריכים