כך תיפרדו מהפשפשים לנצח!

מי שגילו שיש להם פשפשים בבית, עשויים למצוא את עצמם זורקים את הריהוט וכלי המיטה מחוץ לכותלי הבית, כדי להיפטר מהמזיקים הקטנים והמעיקים. שכן, רבים חושבים שכך צריך להתנהל במצב שכזה. אנחנו כאן כדי להעלות את המודעות בנושא ולהציג את הדרך הנכונה להיפטר מהפשפשים. הישארו אתנו ותגלו איך תעשו זאת על הצד הטוב ביותר, מבלי לזרוק את כל הבית לפח השכונתי.

 

יש לכם פשפשים בבית? תיישמו את השלב ה – 1 ותיפטרו מהם: צאו להירגע בבית קפה

יכול להיות שהכותרת שלעיל תגרום לכם לצאת מהכלים וזה בסדר. אנחנו יודעים שהצענו לכם לעשות מעשה לא שגרתי ובכל זאת, אנו ממליצים לכם ליישם אותו. שכן, מי שמוצא את עצמו עם פשפשים בבית עלול לחוות התקף חרדה או להיכנס ללחץ מיותר שלא יעזור בשום אופן. ההמלצה שלנו היא לצאת לבית קפה וליישם את השלב השני, שיאפשר לכם להיפטר מהפשפשים בקלות ומבלי לשבור את הראש.

חרקי מיטה

יש לכם פשפשים בבית? תיישמו את השלב ה – 2 ותיפטרו מהם: תערכו בירור אודות מדבירים מומלצים

הגעתם לבית קפה ונרגעתם מהסיטואציה המעיקה? מצוין. עכשיו אתם צריכים לערוך חיפוש במכשיר הנייד שלכם אודות הדברת פשפשים לצמיתות. אתם יכולים לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות מדבירים שעוסקים בתחום במקומות שונים ברחבי הרשת. אנחנו למשל השתמשנו בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • קבוצות פייסבוק של מדבירים
  • קבוצות פייסבוק של מגדלי כלבים

 

יש לכם פשפשים בבית? תיישמו את השלב ה – 3 ותיפטרו מהם: צרו קשר עם מדביר ותתאמו הגעה

עכשיו אתם אמורים לעמוד אל מול רשימה של מדבירים שהומלצו לכם באחת או יותר מהפלטפורמות שלעיל. בשלב זה עליכם ליצור קשר עם 2 מדבירים שונים ולבדוק מי מהם נשמע המתאים ביותר עבור העבודה. לאחר מכן, תמסרו לו את כל הפרטים החיוניים, למשל:

  • שם הרחוב שבו אתם גרים
  • מספר הבית
  • מספר הדירה

ותמתינו שהוא יגיע לבצע את ההדברה.

חרקי מיטה

יש לכם פשפשים בבית? תיישמו את השלב ה – 4 ותיפטרו מהם: תכינו את מכונת הכביסה

בשלב זה אתם צפויים להיות כבר אחרי ההדברה. זה הזמן להעביר את הבגדים שלכם והמצעים אל מכונת הכביסה. שימו לב כי עליכם לכבס אותם בטמפרטורה גבוה למדי שתהרוג את הפשפשים שנצמדו אליהם. אם אתם מעדיפים להימנע מיישום שלב זה, ניתן להעביר את הבגדים למכבסה מקומית. שימו לב – עליכם לציין בפני נציג מטעם המכבסה כי יש בביתכם פשפשים. לא כל מכבסה תסכים לקבל את הבגדים שלכם, אבל כדאי שתנסו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרך הנכונה להיפטר מפשפשים לנצח. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק ליישם אותה וליהנות מבית נטול פשפשים וגירודים. נאחל שיהיה בהצלחה ושתבחרו במקצוען בתחום!

חרקי מיטה

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מורה עם תיק וספר
החזרי מס
כמה שווה שנת שבתון למורים?

שנת שבתון היא נוהל מקובל בקרב עובדי הוראה בישראל, שזכאים לשנה שלמה בה הם לא עוסקים בהוראה. אילו תנאים זכאים מורים לקבל במהלך שנת השבתון? ומדוע לאחר שתקראו את המאמר,

מתנות מקוריות
מתנות
מחוץ לקופסא – 4 מתנות מקוריות במיוחד

בחירה של מתנה מקורית במיוחד עשויה להיות עניין מורכב עבור רבים מאתנו. שכן, לא פעם, אנו מגלים שאין לנו רעיון ולא משנה כמה ננסה לצאת מחוץ לקופסא. עובדה זו גרמה

מנגל ירקות
כללי
גריל גז לשימוש יומיומי נוח ופשוט

שמתם לב שאחד מהבילויים המועדפים עליכם ועל המשפחה שלכם זה לעשות ברביקיו ביחד? ישראל זו מדינה שמאוד נעים בה כמעט בכל ימות השנה ולכן טבעי שרובנו רוצים לבלות בגינות הפרטיות

טלפונים במעמד
סמארטפונים וטיפים
מעבדה עד הבית לתיקון טלפונים

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא – מכונת הכביסה שלכם מתקלקלת אבל במקום שיגיע אליכם טכנאי מגיעה אליכם מעבדת התיקונים כולה. לא הגיוני, נכון? למזלכם עולם הטלפונים הניידים אינו דומה במאום