6 סימנים שהגיע הזמן להשקיע בקידום אתרים לעסק

פעם, קידום ופרסום העסק היה עניין די פשוט. הייתה פלטפורמה מרכזית אחת לפרסם את העסק, הייתם חשובים על סלוגן קליט, אולי מקליטים ג'ינגל לרדיו – וזהו. היום, כשכל עסק מתקיים במקביל גם במרחב הדיגיטלי וגם במרחב הפיזי, זה הרבה יותר קשה להשקיע בקידום העסק שלך. זו גם הסיבה שהרבה בעלי עסקים לא משקיעים בקידום האתר שלהם – כי הם רגילים לפרסום של פעם.

אבל אתם לא יכולים פשוט להתעלם מכמות כל כך גדולה של לקוחות, ומהיבט כל כך משמעותי של פרסום העסק שלכם. אז איך תדעו אם אתם צריכים להעלות הילוך בקידום האתר שלכם? לשם כך ריכזנו 6 סימנים לכך שהגיע הזמן להשקיע בקידום אתרים לעסק שלכם. שנתחיל?

 

טראפיק נמוך

טראפיק נמוך פירושו הוא שהתנועה באתר שלכם נמוכה ואינה גדלה. אם האתר שלכם אינו מקבל תנועה רבה, סביר להניח שהוא לא ממצה את מלוא הפוטנציאל שלו. לכן מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ קידום אתרים.

יועץ קידום אתרים

אתם בפיגור אחרי המתחרים

כשלמתחרים שלכם יש נוכחות חזקה יותר באינטרנט – זה סימן מובהק לכך שאתם צריכים להתחיל להשקיע בקידום אתרים לעסק. אם למתחרים שלך יש נוכחות חזקה יותר באינטרנט והם מדורגים גבוה יותר מכם בתוצאות החיפוש, זה סימן שאתם צריך להשקיע בקידום אתרים כדי להישאר תחרותיים.

 

האתר שלך אינו מותאם לנייד

בעידן הדיגיטלי שאנחנו חיים בו, אתר מותאם לנייד הוא חיוני לפיתוח ונגישות העסק. אם האתר שלכם אינו מותאם למכשירים ניידים, אתם מפסידים לקוחות פוטנציאליים רבים.

 

עיצוב אתר מיושן

עיצוב מיושן של האתר יכול להשפיע לרעה על חווית המשתמש ולפגוע במוניטין המקוון שלך. חישבו מתי הפעם האחרונה שהשקעתם בעיצוב האתר שלכם, ובדקו איך מעוצבים האתרים של המתחרים שלכם כדי להבין האם עיצוב האתר שלכם אכן "פג תוקף".

יועץ קידום אתרים

הדירוגים של האתר במנועי החיפוש נמוכים

דירוג נמוך במנועי חיפוש עלול להשפיע לרעה על הנראות והטווח של האתר שלך. כדי לזהות את דירוג האתר במנועי החיפוש השונים, ניתן לפנות לייעוץ בחברה המתמחה ב-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש).

 

אין לכם חשבון פעיל לעסק ברשת חברתית

אם אתם לא משתמשים במדיה חברתית כדי לקדם את האתר שלך – אתם כבר בבעיה. מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה לקידום האתר שלך ולהגעה לקהל רחב יותר. לא צריך לשכור מנהל סושיאל לקידום של העסק ברשתות החברתיות, אבל לבעלי עסקים רבים מדובר בפתרון נוח יותר מאשר תפעול עצמאי שוטף.

 

סיכום

לסיכום, טראפיק נמוך, דירוג נמוך במנועי החיפוש השונים וחוסר תפעול של חשבון ברשת החברתית – מזיקים לעסק שלכם. גם עיצוב מיושן, ואי התאמה לנייד יבריחו לקוחות פוטנציאליים, ואת כל הדברים הללו ניתן לפתור בקלות על ידי שכירת שירותים מאדם או חברה המתמחים בקידום אתרים.

יועץ קידום אתרים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילד
אופנה
האם חובה להלביש את הילד בחליפה לחתונה

חתונה הינה אירוע מרגש אליו נוהגים להתלבש בצורה אלגנטית ומכובדת. לא פעם עולה שאלת קוד הלבוש לילדים באירועים מסוג זה. האם חובה להלביש אותם בחליפות לחתונה? על כך במאמר הבא.

בעל חיים
בעלי חיים
האם יש אוכל טבעי לכלבים שהוא יבש

בשנים האחרונות עולה המודעות של בעלי הכלבים להאכיל את כלביהם במזון בריא ותזונה מסודרת עם התמדה בפעילויות גופניות עבורם. ככל שכלבינו בריאים יותר כך הם תהיה להם יותר אנרגיה והם

כדור לשיפור חיי המין
למבוגרים
דברים שלא ידעת על סקס

סקס מהווה את אחת מהנאות החיים הגדולות ביותר, אולם קשיים אשר עלולים להתרחש במהלך האקט עלולים לגרום לתחושה של תסכול ואי נוחות. כיצד ניתן לשפר את המצב ולזכות בסקס איכותי