לסרס או לא לסרס? כך תחליטו

זה לא סוד – בעלי כלבים רבים מוצאים את עצמם לא פעם תוהים אם הם רוצים לסרס את הכלב שלהם או לא. עובדה זו ידועה לרבים והיא לא מדוברת מספיק לדעתנו. לכן, החלטנו להוציא מדריך מקיף שיציג את כל האינפורמציה החיונית ויאפשר לכם להחליט אם אתם רוצים לסרס או שלא. הישארו אתנו תגלו מה תחליטו בעניין חשוב זה.

 

תכירו את היתרון הבריאותי שבא לידי ביטוי לאחר סירוס

החלטנו להציג בפניכם את היתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר ההחלטה לסרס את הכלב שלכם. נציין תחילה כי יש יתרון עיקרי שבא לידי ביטוי מבחינה בריאותית. כלבים שעוברים סירוס יכולים להימנע מבעיות עתידיות בפרוסטטה. נציין בהזדמנות זו כי יש גזעים מסוימים של כלבים שנמצאים בסיכון לחלות במחלות סרטניות באזור זה, כך שבחירה בסירוס עשויה להקל עליהם בהמשך.

תכירו את היתרון הבריאותי שבא לידי ביטוי לאחר סירוס

תכירו את היתרון הסביבתי שבא לידי ביטוי לאחר סירוס

אם תעצרו לרגע ותסתכלו מסביב, אתם עשויים לגלות שיש מסביבכם הרבה חתולי רחוב שמקפחים את חייהם מסיבות שונות, הנה כמה מהבולטות שבהן:

  • תאונות דרכים
  • רעב
  • תנאי קור או חום קיצוניים

חתולים אלו נמצאים בסביבתנו בגלל שיש לא מעט חתולי רחוב שאינם מסורסים, כך שהם מתרבים בקצב מהיר. נציין כי סירוס חתול בוגר יכול להפחית באופן משמעותי את מקרי המוות המיותרים הללו ולהפחית את מספר הגורים שנולדים מידי שנה.

תכירו את היתרון הסביבתי שבא לידי ביטוי לאחר סירוס

תכירו את היתרון הכלכלי שבא לידי ביטוי לאחר סירוס

יש יתרון כלכלי מובהק שבא לידי ביטוי לאחר ביצוע סירוס של כלבים. נציין כי בעלי כלבים שמסרסים את הכלב שלהם צפויים לשלם אגרה שנתית נמוכה יותר מזו שמשלמים בעלי כלבים שאינם מסרסים. שכן, העיריות והרשויות המקומיות מעודדות את הסירוס. כך שכדאי שתדעו שאם יש ברשותכם כלב או כמה כלבים בוגרים שצפויים להישאר אתכם לזמן ממושך, ישתלם לכם יותר מבחינה כלכלית לסרס אותם בשלבים מוקדמים.

 

היתרונות שבאים לידי ביטוי באי סירוס כלבים וחתולים

בדקנו מה הם היתרונות שבאים לידי ביטוי באי סירוס כלבים וחתולים וגילינו שיש רק יתרון אחד (שהופך בן רגע לחיסרון). דעו שאם אתם מתכננים שלא לסרס את הכלבים והחתולים שלכם, אתם תחסכו כסף על הליך הסירוס עצמו. אם קראתם את המידע שלעיל, וודאי הבנתם שבסופו של דבר, אתם תמצאו את עצמכם משלמים יותר על הוצאות אחרות (למשל, הוצאות רפואיות בעקבות התפתחות של מחלות שונות או הוצאות גבוהות על האגרה השנתית).

 

לסיום

עכשיו יש בידיכם את כל האינפורמציה שנוגעת לסירוס של כלבים וחתולים. בשלב זה נותר לכם רק להחליט מה אתם מעדיפים – לסרס את בעל החיים שברשותכם או שלא. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו את הדרך המתאימה ביותר עבורכם ועבור הכלב או החתול שלכם.

לסרס או לא לסרס כך תחליטו

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עטים ממותגים
עסקים
החשיבות של העטים הממותגים שלנו לעסק שלך

מי שבחרו בעבר עטים ממותגים לעסק, יודעים שמדובר בעניין חיוני למדי. אנחנו גילינו את העניין בשלב מאוחר יחסית והחלטנו שנוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את החשיבות של

חרקי מיטה
בעלי מקצוע
כך תיפרדו מהפשפשים לנצח!

מי שגילו שיש להם פשפשים בבית, עשויים למצוא את עצמם זורקים את הריהוט וכלי המיטה מחוץ לכותלי הבית, כדי להיפטר מהמזיקים הקטנים והמעיקים. שכן, רבים חושבים שכך צריך להתנהל במצב

חופשה משפחתית
כללי
4 רעיונות לחופשה משפחתית שמותאמת לכם!

בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מבינות את החשיבות של חופשה משפחתית. מדובר על חופשה חשובה וחיונית, שמאפשרת לבני המשפחה להתחבר מחדש וליהנות מחוויות חיוביות ומהנות. תוכלו לבחור מבין מגוון רחב