מתעוררים על החיים – כך תקחו את עצמכם בידיים!

החיים סוחפים ולא מעט מאיתנו נעצרים לראות לאחר תקופה כי הי, הזמן עבר אבל אנחנו נשארנו אותו דבר… לפעמים לא רק שנשארנו אותו דבר, אנחנו גם סוחבים איתנו משא שהתווסף בשנים הללו. זה יכול להיות עיוותי חשיבה ש"נולדו", משברים שחווינו ולא פתרנו אותם, חסמים שונים וכן הלאה. מה עושים כדי לצאת מהמשבר ולהחיל לחיות את החיים? בואו נעוף על החיים! יש איך לעשות את זה.

 

שלב ראשון

בשלב הראשון של יציאה ממשברים, חשוב לזכור שהכל זמני. נכון, היו עניינים שהסתבכו ולא הכל הלך כמו שהייתם רוצים, אבל זה זמני. לכל התחלה יש סוף ואחרי כל שקיעה, השמש זורחת בסופו של דבר. גלגל חוזר בעולם וחשוב לזכור זאת. כך קל יותר לאסוף את השברים ולהתחיל לגלות את דרכי הריפוי הקיימות.

צעד ראשון

שלב שני

חפשו מה עושה לכם טוב. מה משמח אתכם ומה גורם לכם להנות? על הדברים הללו אל תוותרו. הכניסו כמה שיותר פעולות חיוביות לשגרת יומכם. המשיכו לנהל שגרת חיים תקינה. סדר היום שלכם חייב להתחיל לכלול פעילויות פנאי שעושות לכם טוב. זה יכול להיות מפגש עם חבר/ה, אפייה, אימון כושר וכן הלאה.

דווקא במצבים כאלו יש אנשים שנוטים לשקוע ולא לצאת מהבית. אל תיפלו כאן. הוציאו את עצמכם מהבית, אפילו בכוח. בלי חשק. כך תשמרו על עצמכם.

 

שלב שלישי

הטעינו את עצמכם באנרגיה טובה. אנרגיה טובה מגיעה מהאדם עצמו אך גם מהסביבה בה הוא חי. דאגו להקיף את עצמכם בסביבה תומכת ומכילה. התרחקו מאנשים ביקורתיים ולא מפרגנים. אנרגיית הסביבה משפיעה בצורה ישירה על האדם.

וכדאי להימנע מהשפעה שלילית, חשוב לתת על כך את הדעת. כדי להטעין את עצמכם באנרגיה חיובית אנרגטית, התחילו לשלוח למוח תדרים חיובים, נסחו משפטי הצלחה חיוביים, למדו איך צריכה להיראות שפת גוף אופטימית ואמצו אותה. דאגו להיות עם חיוך במרבית יומכם.

 

שלב רביעי

הציבו מטרות – לכל אחד מאיתנו יש יעדים וזה הזמן להגשים אותם. הציבו לעצמכם מטרה אליה אתם רוצים להגיע. בררו מול עצמכם מה הדבר אליו אתם שואפים? איך אתם מעוניינים לקדם את עצמכם ולאן אתם מעוניינים להגיע בסופו של דבר. כך תגיעו אל היעד שתציבו לעצמכם. היעד חייב להיות מדיד – גם בזמן, ממוקד ובר השגה. לאחר הצבת היעד, הגיע הזמן להתחיל לפעול ולהתחיל בצעדים קטנים בדרך לשינוי גדול.

 

שלב חמישי

המשיכו לכל אורך הדרך לפרגן לעצמכם, לדאוג לעצמכם ולהקיף את עצמכם בסביבה אוהבת ותומכת. יחד עם זאת, המשיכו לעבוד ללא הרף ולחתור להגיע אל היעד. הציבו לעצמכם יעדים קטנים שיעודדו אתכם בדרך ליעד העיקרי. עם מאמן אישי התהליך יהיה משמעותי ועוצמתי יותר. פנו לחפש מאמן אישי מומחה בתחום.

מתעורר לחיים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חולה על ווינר
למבוגרים
חולה על ווינר? הנה האתר שאתה חייב להכיר

זה יום שישי בבוקר, ואתם מוצאים את עצמכם שוב יורדים לקיוסק השכונתי על מנת למלא את טופס הווינר השבועי או החודשי שלכם. אנחנו מכירים את ההרגשה, את ההתרגשות ואת התחושות

פלילי וחוק
גילוי מרצון – מביטים לחוק בעיניים 

עבירה על החוק תמיד נשמעת כמו משהו דרמטי. רצח, שוד או חטיפה אלו עבירות על החוק שכולם מכירים ואין ספק לגבי חוקיות הפעולה. אך מה בדבר העלמת מס? משום מה,

שיווק דיגיטלי
Seo
איך מקדמים ביטוי כמו תאונות עבודה בגוגל?

במציאות של ימינו, קשה לעסק לשגשג ללא שיווק דיגיטלי ונוכחות מסיבית בתוצאות החיפוש של גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. בעוד ביטויים אחדים זוכים לפופולריות עצומה בגוגל, ישנם ביטויים אחרים שקשה