מהם הרכיבים המצויים באוכל לכלבים

לא פעם אנחנו שומעים על כך שיש אוכל לכלבים שהוא איכותי יותר ואוכל שהוא איכותי פחות. סביר להניח שגם אתם שמעתם את העניין הזה אם הגעתם לכאן. כדי לעשות סדר בנושא, יצאנו לבדוק מהם הרכיבים שמצויים באוכל לכלבים כדי שנוכל לדעת מהם הרכיבים שחשוב לצרוך אותם ומהם אלו שעדיף להימנע מהם. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע החשוב שאתם צריכים לדעת בנושא זה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שנאמר לנו שבחרנו באוכל כלבים שאינו איכותי. מדובר באוכל שאנו קונים כבר כמה שנים לפונג שלנו, רועה גרמני בן 9 שנים. את האוכל הזה בחרנו לאחר שערכנו בירור קליל בנושא. אבל האמת היא, שלא בדקנו באופן מעמיק במיוחד את הרכיבים. לכן, הבנו שאנחנו צריכים לבדוק את העניין עם מומחים. אז פנינו אל תזונאית לכלבים (כן, יש דבר כזה) והיא הסבירה לנו מהם הרכיבים שמצויים באוכל לכלבים. בחרנו להציג בפניכם את 3 הרכיבים הבולטים ביותר.

 

הרכיב הראשון – אורז (פחמימה)

בכל שק של אוכל לכלבים אתם תמצאו פחמימה כלשהי במינון שונה. ראוי לציין שהכלבים שלכם צריכים פחמימות. אתם אולי חושבים שמדובר ברכיב מיותר שעשוי להוביל להשמנה בקרבם, אבל האמת היא שאין זה נכון. שכן, פחמימה חשובה כדי שהכלב שלכם יקבל אנרגיה. ראוי לציין כי צריכה להיות כמות מינימלית של פחמימה כמו שיש למשל במותג המוכר של מונג אוכל לכלבים. שכן, צריך להיות רכיב אחר בכמות גדולה הרבה יותר. תוהים מהו? תמשיכו לפסקה הבאה ותגלו.

 

הרכיב השני – בשר\ דגים\ עוף

הרכיב השני שצריך להיות באוכל שאתם קונים לכלב שלכם זה איזשהו מרכיב שיש בו הרבה חלבונים. הכלב שלכם צריך כמות גדולה של חלבונים (יותר מאשר פחמימות) כדי שהוא יוכל לקבל אנרגיה שתועבר אל השרירים. החלבונים הם אלו שבונים את השרירים, כך שחשוב מאוד לשים לב שאתם בוחרים באוכל שכולל את אחד או יותר מהרכיבים הבאים:

  • בשר
  • דגים
  • עוף

שימו לב – זה לא משנה אם מדובר בתרנגולת או ברווז, העיקר שזה יהיה אחד מאלו שצוינו לעיל.

 

הרכיב השלישי – סידן

הסידן שומר על חוזקת העצמות של בעל החיים שלכם (בדיוק כפי שהוא משפיע עלינו, בני האדם). כך שאתם צריכים לשים לב שיש באוכל שלכם לא רק פחמימות וחלבונים, אלא גם סידן שישמור על המבנה של השלד של הכלב שלכם. כשאתם בוחרים להבא את המזון לכלב שלכם, עליכם לבחון את העניין באופן מעמיק. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שהוא צורך את כל הרכיבים ואבות המזון שדרושים לו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הרכיבים המצויים באוכל לכלבים. כעת, כשיש לכם את המידע הזה, נותר לכם רק לצאת לחנות חיות ולקנות את האוכל המתאים.

בונזו

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ארונות הזזה
רהיטים
איך לעצב חללים קטנים עם רהיטים גדולים?

חכם סיני אמר פעם שעיצוב של חללים קטנים זו אומנות שמצריכה היכרות מעמיקה עם תחום העיצוב. אבל החכם הזה, אם לדייק, אמר את האמרה הזו הרבה לפני שידעו בכלל שיהיה

מזוודה עם כסף
כללי
הר הביטוח

תארו לעצמכם קניון ענק ובו חנות אחת בלבד. באותה החנות מתרכזים כל מותגי הביגוד, ולכל מותג יש איזור משלו. במקום להיכנס ולצאת מהחנויות, נמצא את עצמנו מסתובבים בחנות אחת, ועוברים