מה הופך מנעולן למנעולן מומחה?

כמו כל מקצוע שמצריך מתן שירות למישהו אחר, מה שבסוף קובע הוא הניסיון רב השנים.

במקצוע פריצת מנעולים חייבים להתקיים כמה דברים במקביל שהחשוב מבניהם הוא כמובן המקצוענות והמומחיות בתחום ולא בכדי, הרי ששמענו כולנו על אותם הסיפורים ההזויים והלא נתפסים, על אנשי מקצוע שונים שהגיעו לפרוץ דלת רגילה של דירה ואיש המקצוע שהגיע עשה רק יותר נזק בכך שהוא שבר את מנגנון הנעילה או חלקים חיוניים אחרים במערכת הנעילה ולבסוף גם לא לקח על זה אחריות.

 

לא סתם אומרים שבסוף הניסיון עושה את ההבדל

כל אחד שנכנס לתחום פריצת מנעולים כעובד חדש, חייב ללמוד עם הזמן כיצד מתנהלים בצורה נכונה עם הלקוחות. לא כל אחד יכול להיות מנעולן מומחה, לפחות לא כעובד מתחיל, משום שכדי להפוך למאסטר חייבים להיתקל בסיטואציות שונות והזויות בכדי להבין כיצד להתמודד עם הבעיה.

עבודת המנעולן היא עבודה מאוד מלחיצה שדורשת המון סבלנות וגילויי אמפתיה כלפי הלקוח הלחוץ מהצד השני של הטלפון.

הרי, תחשבו על זה רגע, מי קורא לפריצת דלתות? מי שנתקע בלי מפתח, בלי מפתח לדלת כניסה של בית, בלי מפתח לרכב, בלי מפתח בעבודה ואם אין לו מפתח הוא תקוע ומי שתקוע ועוד בזמן שהוא חייב להיכנס או לצאת מהמקום, מרגיש באותם הרגעים, אבוד, לחוץ, מבולבל, מפוחד כך שהראשון ש"סופג" את הרגשות הללו הוא איש המקצוע שרק מנסה להגיע בהקדם האפשרי ולו רק כדי להרגיע את הלקוח המוטרד.

רק אחרי שעוברים מקרים כאלה מלחיצים ועוד סיטואציות מוזרות, רק אז, זה מכשיר אותנו כמנעולנים מספר אחד בתחום.

 

כל אזור ואנשי המקצוע שלו

בכל אזור בארץ יש את אנשי המקצוע המומחים שכולם מכירים אותם ויודעים את שמם. ממנעולן מבת ים, חולון וראשון לציון ושאר הערים השכונות ועד מנעולן בשדרות, קריית, גת, אשקלון ושאר ערי הדרום ויישובי הדרום, לכל אזור יש את אנשי המקצוע הידועים. לכולם חייבת להיות אמת מידה שווה מבחינת מתן השירות הסבלני וכמובן המקצועי אם הם מעוניינים להישאר תמיד במקומות הראשונים של האזור.

 

לסיכום

עבודת פריצת דלתות, בין אם מדובר על דלתות כניסה לבתים או לפריצת דלתות של מכוניות, היא עבודה שדורשת אמינות כי עצם הרעיון שמישהו קורא לפורץ כדי שיכניס אותו לביתו או לרכבו, כבר יש מאין חשש שמא מי שלפנינו יכול לנצל את ההזדמנות הזאת לרעתנו כי כאילו הכוח בידיים שלו.

לכן במקצוע הזה חייבים לשדר מקצועניות החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לסיום העבודה. אם איש המקצוע לא יבין את הלחץ של הלקוח שמולו ויתחיל דבר אליו לא יפה או בחוסר סבלנות, באותו הרגע איש המקצוע צריך לדעת שזה יכול לעלות לו בפגיעה שם שלו ובמוניטין שלו.

פורץ מנעולים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עוד באתר זה
ניקוי ספות בד עם חומץ

הריהוט בבית הוא אחד הדברים המשפיעים ביותר על המראה ועל האופי של כל אחד מהחדרים בבית המגורים. מצד שני, מדובר בדרך כלל בפריטים שאינם מוחלפים כלאחר יד. זאת, הן בגלל

אדם נכה
כללי
איך להגיש בקשה לסימון אזור חניה?

אם אתם זכאים לקצבת ניידות או שיש לכם ילד בעל צרכים מיוחדים זכאי לניידות תוכלו לסמן אזור חנייה בביתכם עבור חניית נכים פרטית. איך להגיש בקשה לסימון אזור חניה –

רפואה פרטית ראשית
בריאות
רפואה פרטית מול רפואה ציבורית

כאשר מדובר בשירותי רפואה, אין ספק שאנחנו נרצה לקבל את האוב ביותר עבור עצמינו ועבור היקרים לנו. אז מתי יהיה נכון לפנות לשירותי הרפואה הפרטית בישראל? יתרונות רפואה פרטית אל

לא מפחדים להתמודד: כך תפטרו מההתמכרות
כללי
לא מפחדים להתמודד: כך תפטרו מההתמכרות

טיפול בהימורים הוא סוג של טיפול שנועד לסייע לאנשים המתמודדים בהתמכרות להימורים. זהו סוג של פסיכותרפיה המתמקדת בהבנת הסיבות הבסיסיות להתמכרות ולעזור לאדם לפתח אסטרטגיות התמודדות בריאות יותר. טיפול בהימורים