6 סיבות לחפש דילים לדובאי בחנוכה

אתם שוקלים לטוס לדובאי בחנוכה, אבל עדיין מתלבטים.

הנה 6 סיבות למה כדאי לכם לחפש דילים לדובאי בחנוכה.

 

  1. חיסכון משמעותי בעלויות

דילים לדובאי בחנוכה ובמיוחד כשמזמינים אותם כמה שיותר מוקדם מראש חוסכים עלויות משמעותיות. דילים הכוללים טיסות + מלונות ויכולת בחירה בהתאם לכיס שלכם. ניתן למצוא דילים זולים במיוחד בחברות תיירות מסוימות.

 

  1. אטרקציות המתאימות לכולם

בדובאי תוכלו למצוא אטרקציות לכל גיל. דובאי עשירה בפארקים שונים, פארקי מים, פארקי שעשועים, פארק שלג, לגולנד ועוד אחרים, כך שילד בכל גיל יכול ליהנות מהם. בדובאי תמצאו גם מוזיאונים, קניונים ואטרקציות אחרות המתאימות יותר למבוגרים, כך שבסופו של דבר, כל אחד יכול ליהנות בדובאי, לא משנה בן כמה הוא.

 

  1. מזג אוויר אידיאלי

בעוד ישראל נכנסת אל מזג אוויר חורפי בימי החנוכה, דובאי נמצאת במזג אוויר הפוך. בדובאי בימי החנוכה יהיו בין 27 ל – 30 מעלות, ובמזג אוויר שמשי שכזה משמעות הדבר שהאטרקציות פתוחות לקהל הרחב.

 

  1. חופשה גם ללא מחוסנים

אתם לא מחוסנים עדיין? עובדה זו לא תמנע מכם להיכנס לדובאי. אתם תצטרכו לעשות בדיקה לפני הטיסה שתצא שלילית, ובדיקה נוספת כאשר תנחתו בדובאי. כך שתוכלו ליהנות מכל מה שיש לדובאי להציע.

 

  1. חנוכה

בדובאי תוכלו למצוא גם בית חב"ד, בית כנסת וקיוסק שמוכר מוצרים כשרים. כך שתוכלו ליהנות מכל מה שיש לדובאי להציע, אבל גם לאכול סופגניות, להדליק נרות חנוכה ולזכות בכל אווירת החג. אז אחרי טיסה במסוק מעל דובאי, תוכלו לגשת להדליק נרות חנוכה בבית חב"ד וליהנות מלביבה חמה ומתוקה ממש כמו בישראל.

 

  1. תערוכת אקספו

מדובר בתערוכה מכל העולם הכוללת אוכל ייחודי ל – 192 המדינות המציגות בה, מופעי תרבות, והצגת טכנולוגיות חדישות ושונות שיש למדינות העולם להציע. בתערוכה זו גם לישראל יש ביתן,  כך שתוכלו להתגאות בחידושים הטכנולוגיים שלמדינתנו הקטנה יש להציע.

 

לסיכום

חג החנוכה מתקרב ואם אתם שוקלים לחפש דיל לחופשה בדובאי, אז לפניכם שש סיבות שיגרמו לכם לקחת את הדיל בוודאות.

חיסכון משמעותי בעלויות – בכל הנוגע לדילים בדובאי בימי החנוכה. כך תוכלו למצוא דילים זולים, ובמיוחד אם תזמינו אותם תקופה מראש. האטרקציות מתאימות לכולם – בדובאי תוכלו למצוא פארקים ואטרקציות לילדים בכל גיל וגם למבוגרים. מזג אוויר אידיאלי – בימי החנוכה בדובאי תיהנו   ממזג אוויר נעים ושמשי המתאים לבילויים בניגוד לחורף שיהיה בישראל. חופשה גם ללא מחוסנים – דובאי מאפשרת כניסה גם ללא מחוסנים, כל שתצטרכו לעשות זה להציג בדיקת קורונה שלילית בעלייה למטוס, ולבצע בדיקה נוספת בעת הנחיתה בדובאי. חנוכה – למי שמחפש גם את אווירת החג, בדובאי בית חב"ד, כך שתוכלו ליהנות גם מסופגניות. תערוכת אקספו – תערוכה המציגה טכנולוגיה מ – 192 מדינות כולל ישראל. התערוכה כוללת גם מופעי תרבות ומאכלים מרחבי העולם.

 

מתחם תיירותי

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין דיני משפחה מומלץ
עריכת דין
כל מה שצריך לדעת על דיני משפחה ב- 2023

ברגע שמדברים על דיני משפחה, צריך לדעת שמדובר בענף משפחתי מאוד רחב. הוא כולל גם התייחסות לתחומי הדין והמעמיד האישי, יוחסין, גיור וכל הכלול בכך, וגם ענייני ירושה, הורות, נישואין

ייפוי כוח מתמשך
עריכת דין
למה צריך ייפוי כוח מתמשך?

אדם המגיע לשיבה טובה רוצה לשלוט בענייניו באמצעות אדם אותו מינה לכך בעודו צלול דעת, על מנת לדאוג לאינטרסים שלו כאשר אינו צלול דעת יותר. מדוע צריך ייפוי כוח מתמשך