צמידי טניס, מהיכן הגיע השם?

צמידי טניס, צמידים עדינים אך בעלי נוכחות מרשימה ואלגנטית, הפכו להיות פריט אופנתי ונחשק, אך מהיכן הגיע שמם? הכל הודות לשחקנית הטניס כריס אוורט, שבהשראתה נקראים כיום הצמידים היפהפיים האלה "צמידי טניס".

 

הכל התחיל על מגרש הטניס

צמידי טניס הם צמידים דקים, עדינים, אלגנטיים ונשיים, אך הנוכחות שלהם היא גם עוצמתית ומספקת מראה מתוחכם ומהודק. גם השם שלהם מגיע מאשה שהיא סמל לנוכחות חזקה – טניסאית העבר האמריקאית כריס אוורט, שהייתה בנשות השבעים לאלופת העולם במשך 5 שנים לא רצופות, ומחזיקה בשיא הזכיות באליפות צרפת הפתוחה ובאליפות ארצות הברית הפתוחה.

אך מלבד היותה אלופת טניס מרשימה, אוורט הייתה גם אישה אופנתית ומלאת סטייל, ובתמונות ישנות שלה מתחרויות ניתן לראות אותה עונדת צמידי יהלומים דקים.

את הצמיד הזה היא ענדה גם באליפות ארצות הברית הפתוחה בשנת 1987, אלא שאז הצמיד נפל ואוורט ביקשה "פסק זמן" כדי שתוכל לחפש אותו. בשל הפופולריות הגבוהה שלה החלו לאחר מכן נשים לדרוש צמידי טניס משובצים יהלומים כמו של אוורט, ומכאן קיבל התכשיט את שמו.

 

סוגים של צמידי טניס

כיום יש שני סוגים עיקריים של צמידי טניס: יש צמידים משובצי יהלומים, אשר יכולים להיות יהלומים "טבעיים" או יהלומי מעבדה, ויש צמידים משובצים באבני חן. בעבר היה נהוג לבחור לצמידי טניס אבני חן קלאסיות כמו זירקון או קריסטל, אך כיום ניתן לבחור גם באבנים יותר צבעוניות שמושכות את העין.

הבסיס של צמיד טניס, כלומר החומר שמרכיב את הצמיד עצמו, יכול להיות כסף או זהב או פלטינה. הייחוד בצמיד טניס הוא שכל יהלום משובץ בו בנפרד, כך שהצמיד נותר גמיש. השיבוץ של כל אבן בנפרד גם שומר על האבנים ומונע מהן ליפול או להישחק.

בנוסף, לאחר המקרה של אוורט שמות יצרניות התכשיטים דגש על הסוגר של הצמיד, כך שלא יפול ויאבד. כיום לצמידי טניס יש בדרך כלל סוגר כפול וחזק במיוחד כדי להוסיף חוזק לצמיד העדין והיפה.

 

מה חשוב לזכור בעת בחירה של צמיד?

צמיד טניס יכול להתאים לכל אירוע בגלל שהוא עדין ואלגנטי. הוא יכול להשתלב עם הרבה סוגים של בגדים, ובנוסף ניתן להתאים את הצמיד לטעם האישי שלך באמצעות בחירה של אבן חן או יהלום ובחירה של החומר ממנו הצמיד יעשה: כסף, זהב או פלטינה.

עם זאת, כדי לשמור על הצמיד לאורך זמן כדאי לבחור בחומרי גלם איכותיים כמו כסף 925 או זהב 14 קראט. חומר גלם איכותי נשמר לזמן ארוך יותר וגם שומר על הברק והיופי הראשוני של הצמיד.

בנוסף כדאי לשים לב לאיכות הסוגר שבצמיד. זאת כדי להמנע מהתקרית של אוורט, שאיבדה את הצמיד שלה בתחרות הגמר של אליפות ארצות הברית הפתוחה בטניס! סוגר איכותי יסייע גם הוא לשמירה על הצמיד כך שתוכלי לענוד אותו שנים ארוכות.

צמידי טניס השם

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכונת חמצן
צרכנות
איפה ניתן לרכוש מחולל חמצן נייד?

עבור מי שסובלים מבעיות נשימה, מחולל חמצן נייד הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו. בלי מחולל החמצן הניידות מוגבלת מאוד, וברגע שיש לכם אותו אתם יכולים להיות הרבה יותר חופשיים.

משרד קידום
עוד באתר זה
מה עדיף – קידום אורגני או קידום ממומן?

לפני כמה חודשים הקמתם לעצמכם, בעזרת אנשי מקצוע, אתר אינטרנט עסקי יפה? הוא מהווה גם חנות וירטואלית? אם כך, ברור מדוע הציפייה שלכם הייתה להרוויח בעזרת האתר הזה הרבה יותר

שטרות של מאה דולר
פיננסים
איך להשקיע כסף בסיכון נמוך

בשנים האחרונות עלתה המודעות לחשיבות הטמונה בהשקעת כספים. אט אט אנשים הבינו שישנם מסלולי השקעה רבים, וכל אחד יכול לבחור את המסלול שמתאים לו ולהכנסתו. כך, אנשים החלו להשקיע כסף

תביעת ביטוח
פיננסים
סיבות לבצע תביעה מול חברת ביטוח

תביעות מכסות דברים כמו הוצאות רפואיות ובריאות, קצבאות מוות, תאונות דרכים ותקריות הקשורות לנזק לבית. מבוטחים, אתם יכולים להגיש תביעה מול חברת הביטוח אם נגרם לכם נזק. את הביטוח כמובן