4 סיבות לבצע ביטוח דירה לבית חדש

דירה היא ללא ספק, ההוצאה היקרה ביותר, וכן הנכס היקר ביותר בו רוב האנשים מחזיקים. בתוכו, מרבית רכושם, ולמעשה, מרבית חייהם. בשל כך, ישנה חשיבות רבה לא להקל ראש, ולרכוש ביטוח דירה לבית חדש. 4 סיבות לבצע ביטוח דירה לבית חדש – בואו נתחיל.  

 

הקדמה

מלבד הסיבה הבסיסית של שמירה על הבית שלכם, על הנכס, הקירות, הצינורות והריהוט שאספתם במהלך חייכם, ישנן סיבות נוספות חשובות בגללן יש לבצע ביטוח דירה לבית חדש. לפי החוק, בעלי הדירה הם בעלי האחריות על כל מה שמתרחש בדירה. בריאות המבקרים, רכוש של אחרים ועוד.

 

ביטוח דירה – ממה מורכב?

ביטוח דירה מתחלק לשני חלקים. האחד, ביטוח מבנה, השני, ביטוח תכולה. ביטוח מבנה מספק הגנה מפי נזקים אשר עשויים להיגרם למבנה עצמו. ביטוח תכולה, מספק הגנה על רכושכם בדירה. לצד אלו, עומד ביטוח צד ג', שלרוב מוצמד לביטוח התכולה.

 

ביטוח צד ג'

ביטוח צד ג', מספק הגנה במקרים בהם אדם או רכושו נפגעו בגללכם. בהיעדר ביטוח צד ג', נזקים אלו גוררים הוצאות רבות. הוצאות אלו, עלולות להגיע לסכומים גבוהים, אשר עלולים למוטט כלכלית לא מעט אנשים. בשל כך, רכישת ביטוח צד ג' מספקת כיסוי ושקט נפשי.

 

לא רק מאסונות טבע

רבים נוטים לחשוב כי נזק לדירה יכול להיגרם רק מאסונות טבע, ושאלו יקרו רק לעיתים רחוקות, אך לא כך הדבר. בפועל, מרבית הנזקים נגרמים מדברים קטנים ובאופן פתאומי ביום יום. פיצוץ בצנרת המוביל לנזילות, קצר חשמלי הגורם לשריפה, נר בבית שהוביל לשריפה ועוד.

בשל סיבה זו, ישנה חשיבות רבה לבצע ביטוח דירה לבית חדש.

 

ביטוח משכנתא

עוד טעות נפוצה בה חוטאים רבים היא המחשבה כי הם לקחו ביטוח דירה כאשר לקחו משכנתא מהבנק. למעשה, הביטוח אותו עשיתם הוא ביטוח משכנתא, ומטרתו לספק הגנה לבנק ולא לכם. כך שבשורה התחתונה, אין לכם ביטוח דירה, ובמידה של נזק, לא תהיו מכוסים.

 

רכוש

דירות רבות נפרצות מדי שנה, ולמרות זאת, אנשים רבים עדיין מזלזלים בעלויות רכושם. למעשה, אם תחשבו את שווי תכולת ביתכם, תראו כי הדבר מצטבר לסכומים בלתי מבוטלים.

ביטוח דירה, שכאמור כולל ביטוח תכולה, יספק הגנה על תכולת דירתכם במקרה של נזק או גניבה.

 

שיקולים כלכליים מוטים

הטעות הגדולה מכולן, היא ויתור על ביטוח דירה בשל ההוצאות הגבוהות הנלוות לרכישת דירה. למעשה, מדובר בטעות גדולה, שכן לאחר הוצאת מיטב כספכם על הדירה, ודאי שעליכם לבטח את הוצאתכם הגדולה.

4 סיבות לבצע ביטוח דירה לבית חדש

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מה חשוב לזכור כשבונים אתר
כללי
מה חשוב לזכור כשבונים אתר?

עם התקדמות הטכנולוגיה והאפשרויות הטמונות בתוכה, האינטרנט מתפתח כל הזמן ולכן אתרי אינטרנט הפכו לחלק מרכזי בעסקים רבים ברמה השיווקית. היום כולנו מבינים כי חיוני לחברות ליצור אתר אינטרנט טוב

מערכת מידע
כללי
מהי מערכת מידע ומה היתרונות שלה?

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים מחליטים להכניס מערכות מידע לעסק. המערכות הללו הופכות את העסק ליעיל יותר, אך זה לא היתרון היחיד שלהן. בצורה העבודה של רוב העסקים כיום,