מה אפשר להבין בעזרת גוגל אנליטיקס

אם אתם רוצים לדעת כיצד האתר שלכם מתפקד, כיצד הקמפיינים שלכם עובדים, מאיפה מגיע הכסף, מה צריך לשפר ועוד מגוון רחב של כלים – אתם פשוט חייבים להכיר את גוגל אנליטיקס.

הכלי החנימי אשר הושק על ידי גוגל ככלי תומך לשלל המערכות שלה מציע ליודעים להשתמש בו – הרבה מאוד כח.

 

מתי נרצה להשתמש בגוגל אנליטיקס?

על מנת לדעת מה ניתן להבין בעזרת גוגל אנליטיקס רצוי להבין תחילה מתי נרצה להשתמש בו. אלו הן הסיבות להשתמש בגוגל אנליטיקס:

  1. ניתוח אתר – יש לכם אתר? חברו אותו לגוגל אנליטיקס וקבלו עליו שפע של מידע. בהיבט זה הכלי מיועד עבור אילו שרוצים לקבל מידע על האתר שלהם כמו כמה כניסות היום, מאיפה הגולשים מגיעים ועוד.
  2. קידום בגוגל – רוצים לבצע קידום אתרים בגוגל? חברו אותו לגוגל אנליטיקס וכך תוכלו לדעת מה הביטויים המובילים אצלכם, כיצד המבקרים מתנהגים באתר שלכם ועוד.
  3. אבטחת אתר – רוצים לשמור על אתר מאובטח? חברו אותו לגוגל אנליטיקס וכך תוכלו לדעת האם ישנן כניסות ממדינות זרות שאינכם מעוניינים לקבל, תוכלו לראות התנהגויות מוזרות אשר עשויות להעלות חשד ועוד.
  4. המרות והכנסות – רוצים לעקוב אחר ההמרות וההכנסות של האתר? חברו אותו לגוגל אנליטיקס וכך תוכלו לדעת כמה המרות היו באתר, מה היו ההכנסות החודשיות ואף תוכלו לדעת מהיכן הרוכשים הגיעו (האם מקמפיין ממומן/אורגני או דרך אחרת?)

מדד

 

מה אפשר להבין בעזרת גוגל אנליטיקס

כעת, לאחר שהבנו את המטרות השונות אשר יובילו אותנו לשימוש בגוגל אנליטיקס, ניתן לדון בהרחבה על הכלים השונים והפרמטרים המעניינים שגוגל מציעה לנו:

  • סקירה כללית – הכלי עושה סקירה כללית נפלאה בה הוא מסכם לנו את כמות המשתמשים, הקליקים, שיעור היציאה, מקורות כניסה, מדינות מובילות ועוד.
  • מה הדפים המובילים באתר – בעזרת גוגל אנליטיקס ניתן להבין אל אילו דפים מגיעים הכי הרבה גולשים. מידע זה הינו בעל ערך רב, שכן נוכל להבין מה הם הדפים שכדאי לנו להשקיע בהם ואילו דפים אולי מוזנחים ודורשים שינוי.
  • זמן אמת – ניתן לראות בזמן אמת את כמות הגולשים, והיכן נמצא כל גולש. מדובר בפרמטר מעניין ומרתק למעקב.
  • מהירות אתר– ניתן לקבל מידע אודות זמן הטעינה הממוצע לדף.
  • ארועים מיוחדים – ניתן לראות האם התחרשו אירועים מיוחדים כדוגמת הקלקה על חיוג, השארת טפסים, לחיצה על לינק מסוים ועוד
  • פילוח קהל – ניתן לקבל מידע רב על הקהל שלכם – מאיזו מדינה הוא מגיע, באיזה שפה הוא מדבר, באילו שעות הוא גולש, כמה זמן הוא שוהה באתר ועוד. בזכות מידע זה תוכלו לדייק את האתר שלכם, להבין האם יש בעיות כלשהו שצריך לתקן ולבצע שיפורים חשובים.
  • מכשירים – ניתן לראות באילו מכשירים הגולשים משתמשים האם הם משתמשים במחשב, מערכת אנדרואיד, IOS ועוד.
תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות
2 מתנות פיוס לבת זוגתך

כל זוג כבר יודע שאחרי כל מריבה מגיע גם "מוצאי מריבה". אחרי ששני הצדדים הוציאו קיטור, צעקו, התעצבנו והתלוננו על מה שמפריע ועל גורם המריבה ולאחר שהרוחות נרגעו הכי כיף

טבעות ושטרות
עסקים
מיתוג עסקי – 3 סיבות עיקריות לעשות זאת

בתור בעל עסק, סביר להניח שאתה מכיר את המונח מיתוג עסקי. מיתוג עסקי הוא בעצם מה שהעסק שלך מייצג, והצורה שבה הלקוח תופס את העסק. בעזרת מיתוג עסקי נכון, תוכלו

תוכן מאובטח
עסקים
איך לאבטח את המידע בעסקים קטנים

אתרי החדשות מלאים בדיווחים אודות ניסיונות פריצה לרשתות המידע של החברות הגדולות, ניסיונות הנגמרים לעיתים בהצלחה, ולעיתים בכישלון. עם זאת, במציאות ישנן פריצות רבות המכוונות דווקא לחברות ולעסקים הקטנים. חברות

שעון ומטבעות
פיננסים
5 זכויות שמגיעות לחולי סרטן ולא ידעתם

מחלת הסרטן מסיבה קושי רב. לחולה עצמו כמובן, וכן לסביבתו הקרובה. זאת, מאחר שהטיפול בסרטן אורך זמן רב, דורש משאבים לא מעטים ושואב המון אנרגיות מהמטופל וסביבתו. בשל כך, גם