אילו האפשרויות השונות לפיסול אף וקו הלסת

מי שעוקבים אחר השינויים התכופים שקורים בתחום הביטוי יודעים שיש היום דרכים חלופיות שמאפשרות לעצב את מבנה האף וקו הלסת מבלי לשכב על שולחן הניתוחים. מדריך זה נכתב עבור אלה שלא מכירים בהליך מקרוב, כדי לאפשר להם לדעת מהן האפשרויות החלופיות ומה חשוב לדעת לגביהן. הישארו כאן ותצאו מעודכנים בהקשר זה.

 

תשכחו מסכין הניתוחים ותכירו את פיסול האף

זה לא סוד, רבים מאתנו רוצים להסתכל במראה ולראות אף סולד ונחמד. כדי שזה יקרה, צריך לבצע את הליך עיצוב ופיסול האף שהפך להיות להיט בקרב סלבריטאים ישראליים ובינלאומיים. מדובר בהליך שמתבצע על ידי פלסטיקאי מוסמך שמזריק חומרי מילוי (רדיאס או חומצה היאלורונית) לאזור האף, כדי להביא לשינוי הנחוץ בהתאם לרצון המטופל.

המתעניינים בפיסול מסוג זה צריכים לתאם פגישת ייעוץ אישית ולבדוק את ההתאמה שלהם להליך, משום שהוא אינו מתאים לכל אחד. רק לאחר קבלת האבחנה, ניתן יהיה לתאם תור לטיפול ולקבל אף מעוצב במינימום כאב.

תשכחו מסכין הניתוחים ותכירו את פיסול האף

יתרונות פיסול האף

חשוב מאוד להתעכב לרגע על היתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי בעת הליך של פיסול אף ולאחריו, פשוט בגלל שיש הרבה כאלה. נציין שהיתרון הראשון נוגע להתאוששות המיידית. שכן, הטיפול אינו מחייב ביצוע הרדמה, כך שהמטופל יכול לקום מיד לאחר ביצוע הפעולה ולחזור לשגרת יומו. זאת בניגוד לניתוח אף שמביא לתוצאות דומות מבחינת המראה, אך זה גורם לא פעם לכאבים עצומים ומצריך החלמה ארוכה.

 

פיסול קו הלסת

אם הייתם אומרים לנו לפני כמה שנים שניתן לשנות את מראה הלסת בדרך קלה שכזו, סביר להניח שהיינו מגיבים בצחוק גדול. היום אנחנו כבר יודעים שאפשר לבצע הליך פשוט של פיסול קו לסת באמצעות הזרקת חומר מילוי שנכנס אל הרקמות העמוקות של הפנים, מדגיש את קו הלסת ומתקן את השינויים שנובעים מהליך הזדקנות טבעי של העור.

פיסול קו הלסת

היתרון המובהק בפיסול קו לסת

נהוג לומר שהפנים הם כרטיס הביקור שלנו. מביני עניין שיש להם שגרת טיפוח יומית, ידעו לומר שהאזור הבולט ביותר בפנים אחרי האף הוא הלסת. כך שפיסול קו הלסת מביא לשינוי חיובי ומשמעותי במבנה הפנים. קו לסת עדין ואסתטי מקנה לכל פנים מראה צעיר ורענן.

 

לסיום

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר הגברים והנשים שמתעניינים בהליך פיסול פנים. מדריך זה התמקד באפשרויות השונות לפיסול אף וקו הלסת. כעת, לאחר שקראתם את האינפורמציה שהוצגה לעיל, אתם יודעים שאפשר לפסל את האף ואת קו הלסת באמצעות הזרקה של חומרים ייעודיים שמעצבים את האזור ומקנים לו את המראה הדרוש.

מי שיבצעו את הטיפולים המתקדמים הללו, יוכלו ליהנות ממראה צעיר מבלי להתאמץ. בשלב זה נותר לכם פשוט לפנות לפלסטיקאי מקצועי שיפסל את האזור הדרוש במינימום מאמץ.

אילו האפשרויות השונות לפיסול אף וקו הלסת

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עו"ד
עורך דין נזיקין
נגרם לך נזק פיזי? כיצד לגשת לתביעה?

נזק פיזי יכול להיגרם מכול מיני סיבות ונסיבות ומסתבר שבמקרים שכאלו חשובה מאוד הסיבה שבגללה נגרם הנזק להמשך התהליך המשפטי שאפשר לבצע בעקבותיו. אם נגרם לכם נזק פיזי הדבר הכי

ספרי עיון
כללי
הקשר בין ספרי ילדים לדמיון

לא פעם אנו מוצאים את עצמנו מגנים על ספרי הילדים השונים. שכן, אנו שומעים אנשים שאומרים לעיתים כי מדובר בספרים שמקבעים את הילד ולא מאפשרים לו לפתח את הדמיון. אם

מחט
צרכנות
איך לבחור את מוצרי הסריגה שלך?

סריגה היא פעולה שיש בה תרומה אומנותית למי שמבצע אותה וגם תרומה של שלווה ורוגע. מחקרים מראים שפעולות עם כפות הידיים מביאות לריפוי פנימי והרפיה, בשל היותן נדירות בעולם המודרני