מה ההבדל בין הדפסת PVC להדפסה רגילה?

לא כולם יודעים אבל בין הדפסת PVC לבין הדפסה רגילה קיים הבדל משמעותי וגדול- סוג חומר ההדפסה. אפשרויות ההדפסה הן שונות מאוד ולכן לפני שתלכו להדפיס את חומר הפרסום הבא עבור העסק שלכם – קראו על ההבדלים והחליטו איזה מהחומרים עדיף לכם. במאמר הבא נרחיב מהם שני סוגי ההדפסות ומהם היתרונות של כל אחד מהם.

 

מהי הדפסת PVC?

PVC הוא למעשה חומר ויניל. חומר הויניל הוא רכיב כימי המשמש לתעשיות בעיקר בתחום הבנייה והאינסטלציה. הויניל הוא טכנולוגיה מתקדמת המתאימה גם לתחום הפרסום והשיווק. חומר הויניל מאפשר הדפסה לצורך פרסום במגוון דרכים כמו הדפסה על מתקני תצוגה, שלטי ענק, אותיות, מיתוג, עיצוב הבית ועוד. חומר ה- PVC הוא אלסטי ולכן ניתן להכין אתו דברים רבים.

 

מדוע הדפסת PVC נחשבת לאיכותית?

הדפסה על PVC מעניקה לנו מגון רחב של אופציות הדפסה בגלל סוג החומר החזק והאיכותי. PVC יכול להיות אלסטי אך גם קשיח, לרוב מזמינים אותו בעובי של 3 מ״מ אך ניתן גם להזמין אותו החל ממילימטר אחד ועד 30 מילימטר.

בנוסף לעובי החומר ניתן גם להזמין אותו במגוון רחב של צבעים כולל שחור ולבן. המוצר המוגמר שיצא לכם מחומר ה- PVCיהיה בעל קו חלק ונקי ועמיד גם לתנאי חוץ וגם לתנאי פנים.

 

איך נעשית הדפסת PVC?

השלב הראשון בהדפסת PVC הוא לקיחת מידות לפי רצון הלקוח, השמיים הם הגבול. בשלב השני לוקחים את הדוגמא המיועדת להדפסה- תמונה, לוגו או טקסט. בשלב השלישי בוחרים את סוג הגימור- מבריק/ מט/ סמי מט. בשלב הרביעי מקבלים את אישור הלקוח לעיצוב ולמוצר, ובוחרים בין הדפסה ישירה להדפסה על מדבקה.

 

מהי הדפסה רגילה?

הדפסה רגילה אינה מתאימה לכל סוגי השילוט והפרסום. לרוב הדפסה רגילה נעשית על גבי דף דקיק, חומר רך ולא גמיש כמו הויניל. הדפסה רגילה מוגבלת לצורות וסוגי הדפסה שהיו בשימוש בעבר אך כיום הדפסה התקדמה וניתן להפוך אותה לאיכותית בהרבה מסוג ההדפסה הקלאסית על דף פשוט.

בניגוד להדפסה רגילה בעזרת הדפסה מחומר הויניל ניתן להכין שלטים בכל הגדלים, פלייסמנטים, פולדרים, תחתיות לכוסות ומוצרים רבים נוספים.

 

יתרונות הדפסה רגילה

בהדפסה דיגיטאלית רגילה ניתן להדפיס מספר עותקים קטן יותר, ההדפסה נוצרת מקובץ דיגיטאלי שממנו ניתן להדפיס לוחות שנה, ספרים, כרטיסי ביקור, הזמנות לאירועים, עלונים, פליירים ועוד.. ההבדל המשמעותי והעיקרי בין הדפסה דיגיטאלית להדפסת PVC הוא סוג החומר, כאשר הדפסת PVC מאפשרת לנו להדפיס מוצרים עבים יותר מעובי דף או קרטון.

ההבדל העיקרי בין שתי ההדפסות הוא סוג החומר שעליו מודפס המוצר. הדפסת PVC תתאים להדפסות חזקות יותר ולמגוון רחב יותר של מוצרי פרסום, לעומת הדפסה דיגיטאלית רגילה שתתאים בעיקר למספר הזמנות קטן ולמוצרי נייר. 

הדפסה על PVC

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עידן דיגיטלי
כללי
הבנת הכוח של פרסום ממוקד בעידן הדיגיטלי

עולם הפרסום והשיווק התפתח בצורה מטאורית במהלך העשורים האחרונים. אם בעבר קמפיינים היו בעיקר נחלתם של מותגים גדולים עם תקציבים שמנים, היום בעידן הדיגיטלי, פרסום נכון וממוקד יכול להפוך כל

הכירו את פתרונות האריזה של פליינג קרגו
משלוחים והובלות
הכירו את פתרונות האריזה של פליינג קרגו

תעשיינים, מנהלי מפעלים וקמעונאים כבר יודעים, פתרונות האריזה של פליינג קרגו הם המקצועיים, היעילים והמשתלמים ביותר. צוות המומחים של מחלקת האריזה יתכננו עבור המוצר שלכם את האריזה האופטימלית ביותר מקרטון,

תרופות
למבוגרים
קמגרה בעולם: יצאנו לבדוק את רמת הפופולריות

קמגרה היא מהפתרונות המובילים בעולם לבעיות כמו אימפוטנציה ושפיכה מוקדמת. היא נחשבת למשפר חשק מיני בעל תופעות לוואי מעטות ביחס לפתרונות האחרים שמוצעים כיום בשוק. יצאנו לבדוק את היקף השימוש