הבנת הכוח של פרסום ממוקד בעידן הדיגיטלי

עולם הפרסום והשיווק התפתח בצורה מטאורית במהלך העשורים האחרונים. אם בעבר קמפיינים היו בעיקר נחלתם של מותגים גדולים עם תקציבים שמנים, היום בעידן הדיגיטלי, פרסום נכון וממוקד יכול להפוך כל מותג קטן לדבר החם הבא ברשת ולהמיר את הצפיות בסרטונים שלכם למכירה ולהכנסה של ממש. קבלו הצצה ליחסי הכוחות החדשים בשוק הפרסום, וגלו איך גם אתם יכולים לבנות מותג מצליח משלכם עם הכלים הנכונים.

 

הכירו את עולם הפרסום החדש

העידן הדיגיטלי ששטף את כולנו שינה את כללי המשחק בעולם הפרסום המסורתי. אם בעבר מירב המשאבים הופנו לפרסום חוצות, ג'ינגלים ברדיו וסרטוני פרסומות, הרשתות החברתיות שינו את הכל. על מנת לייצר קמפיין פרסום מוצלח למותג, צריך היום כלים חדשים לגמרי ומונחים חדשים: פענוח קהל היעד, בניית בריף מתאים, בנייה שפה עיצובית התואמת את רוח המותג, בניית נכסים ברשתות החברתיות ופרסום ממוקד.
פִּרסוּם

מחשיפה נרחבת לחשיפה ממוקדת

אם בעבר קמפיינים פרסומיים שבוצעו על ידי משרד פרסום היו מכוונים למכנה המשותף הרחב, כיום הכיוון הוא הפוך – מרחב לצר, מפרסום לא ממוקד שמטרתו להגיע לכמה שיותר אנשים ועד קידום ממומן המפולח לפי קהל יעד פוטנציאלי ומכוון לכל אדם, שיכול להתאים באופן פרסונלי, את המוצר המתאים לו ולקצר את תהליך השיווק.

חשיפה ממוקדת נכונה לומדת את ההרגלים של הצרכנים, מנתחת את הפעולות והמעשים, משערת מה המסלול שעובר כל צרכן ויודעת לפגוש אותו במקומות הנכונים ולהתאים עבורו את התכנים.

 

מה היתרונות של פרסום ממוקד

פרסום ממוקד רואה את הצרכן בעין אחרת. צרכן רואה רק את מה שמעניין אותו, על פי העדפות שסימן, אתרים שגלש בהם, חיפושים שעשה בגוגל או נושאים שכתב עליהם ברשתות חברתיות. המשימה היא לדעת למצוא את קהל היעד המדויק למוצר שלכם ולהתאים לו את המסרים הנכונים.

הכוח כאן הוא עצום! מדיוורים אישיים שמקבלים אחרי שגולשים באתר מסוים, דרך מבצע נוסף על מוצרים שהגולש בחר באתר, סרטון עם קוד קופון המיועד לקהל שלכם ויצירת התחושה המוכרת של התאמה אישית.
פרסום ממוקד

מה משרד פרסום יכול לעשות בשבילכם?

בשל ריבוי ערוצי הפרסום שסביבנו כיום, נדמה לכם אולי שעבודת הפרסום הפכה לקלה ופשוטה וכל אחד יכול לבצע אותה. זה ממש לא מדויק, כי  דווקא הצמצום הזה מחייב את המפרסמים לדייק את המסרים ולהתאים את המסר הנכון שיביא לפעולה ולמכירה.

משרד הפרסום הנכון הוא כזה אשר יודע לשלב את המסרים והאסטרטגיה השיווקית ולכוון אותם לערוצי הפרסום המתאימים: החל מבנייה של דף נחיתה שיביא תוצאות ולידים, ועד להפקה של סרטון ויראלי ברשתות חברתיות, שיעלה את המודעות לגבי המותג שלכם. האפשרויות הן באמת אינסופיות אבל דווקא מיקוד מדויק יעזור לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

עידן דיגיטלי

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מה צריך כדי לפתוח תיק גירושין
עריכת דין
מה צריך כדי לפתוח תיק גירושין?

חווית הגירושין היא מטלטלת ומורכבת, ההחלטה לפתוח בתיק גירושין היא בחירה דיי סופית ומשנה חיים אליה מגיעים זוגות רבים בשלבים שונים של הזוגיות שלהם. החלטת הגירושין היא כזו שדורשת מזוגות

עו"ד
עורך דין נזיקין
נגרם לך נזק פיזי? כיצד לגשת לתביעה?

נזק פיזי יכול להיגרם מכול מיני סיבות ונסיבות ומסתבר שבמקרים שכאלו חשובה מאוד הסיבה שבגללה נגרם הנזק להמשך התהליך המשפטי שאפשר לבצע בעקבותיו. אם נגרם לכם נזק פיזי הדבר הכי