5 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

עורכי דין בתחום המקרקעין מספקים ייעוץ וייצוג משפטים בכל הקשור בחוקי תכנון ובנייה, פינוי בינוי, רכישה ומכירה של נדל"ן מיסוי מקרקעין וכן בשאר הנושאים הקשורים בנדל"ן. בעת פנייה ושכירת עו"ד בתחום חשוב לוודא מספר דברים, לפניכם 5 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

מתי כדאי לפנות לעורך דין מקרקעין

קיימים סיכונים רבים בשוק המקרקעין לכן כדאי לפנות לעורך דין לפני ביצוע של כל פעולה הנוגעת למכירה או רכישה של מקרקעין. אמונה רווחת בציבור היא שהפנייה לעורך דין צריכה להיעשות רק לאחר שסוכמו עיקרי הנושאים בין הרוכש והקונה, אולם חשוב ביותר שעורך דין ילווה את התהליך מתחילתו ועד סופו.

עורך דין אשר ילווה את התהליך מתחילתו יפחית את הסיכונים המוטלים על הלקוח שלו ויוביל לכך שתוכלו לבצע את העסקה בראש שקט.

היסטוריה מקצועית של עורך הדין למקרקעין

כאשר פונים לעורך דין למקרקעין, במיוחד במקרים מסובכים ובעיתיים חשוב לבדוק מה ההיסטוריה התעסוקתית שלו. כמה לקוחות שירת, כמה עסקאות סגר וכן לבקש המלצות מלקוחות שעבדו עמו.

כמו כן, חשוב לוודא שאין תלונות חוזרות על עורך הדין בפורומים השונים של עריכת הדין, מחקר מקדים יכול למנוע תקלות ומפח נפש.

תחום ההתמחות של עורך הדין למקרקעין

חשוב לוודא שתחום ההתמחות של עורך הדין הוא אכן מקרקעין, נוטים לחשוב שעורך דין הוא עורך דין, אולם הנחה זאת שגויה מיסודה. אדם עם בעיות באף יילך מן הסתם לרופא אף אוזן גרון, הוא לבטח לא יילך לרופא עיניים. בהתאם, גם בתחום עריכת הדין להתמחות יש חשיבות כבדת משקל.

בדיקות מקדימות אותם צריך לבצע עורך דין למקרקעין

על עורך הדין למקרקעין לבצע מספר פעולות בסיסיות. עורך דין שלא יבצע את הפעולות הללו איננו מקצועי ולא כזה שנמליץ לעבוד איתו. הבדיקות הינן:

בדיקת ההיסטוריה של הנכס ווידוא שכל תוכניות הבנייה של הנכס מאושרות אצל גורמי התכנון המתאימים. כמו כן, על עורך הדין לוודא שאין חריגות בנייה שעלולות לסבך את הרוכש.

עורך הדין צריך לוודא שאין גורמים אחרים שטוענים לבעלות על הנכס אותו אתם מעוניינים לקנות, קרו בעבר מקרים שרוכשים קנו נכס שלא היה בבעלותו של המוכר. בדיקה כזאת יכולה למנוע הליך משפטי ארוך וסבוך לרוכש.

פעולות אותן עורך הדין צריך לבצע מיד עם סגירת העסקה

מיד עם סגירת העסקה יש לרשום הערת אזהרה לטובת הרוכש כדי להבטיח שהנכס לא יימכר פעמיים, ישנם עורכי דין שאינם מבצעים את הפעולה הבסיסית הזאת ובכך חושפים את הלקוחות שלהם לסיכון משמעותי.

על עורך הדין לוודא כי הנכס יועבר בפועל אל הלקוח ברשות מקרקעי ישראל ולוודא כי המוכר יפקיד ייפוי כוח לביצוע הפעולה הזאת בעת החתימ על החוזה. באופן זה עם ביצוע התשלום הרישום יעבור באופן מיידי ללקוח.

בחירת עורך דין מקרקעין היא תהליך חשוב אותו יש לבצע בזהירות ובשום שכל. הטיפים שלעיל יסייעו להכרעי האם ביצעתם את הבחירה הנכונה ובנוסף יספקו לכם כלים לפיקוח על עורך הדין שבחרתם.

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
3 טיפים לבחירת מחליק לשיער
טיפים שימושיים
3 טיפים לבחירת מחליק לשיער

היום כבר כולנו יודעים שכדי לעצב את השיער, נצטרך את מחליק השיער הנכון כדי לקבל את המראה שאנחנו רוצים ליצור. אך עם כל כך הרבה דגמים שונים, אנחנו עלולים קצת

פטיש
פלילי וחוק
5 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

עורכי דין בתחום המקרקעין מספקים ייעוץ וייצוג משפטים בכל הקשור בחוקי תכנון ובנייה, פינוי בינוי, רכישה ומכירה של נדל"ן מיסוי מקרקעין וכן בשאר הנושאים הקשורים בנדל"ן. בעת פנייה ושכירת עו"ד