כיצד בוחרים חזייה שתתאים למבנה הגוף?

כשמדובר ברכישת חזיות בפרט והלבשה תחתונה בכלל, מציאת חזייה שמתאימה למבנה הגוף שלך היא חיונית. לא מדובר רק למצוא סגנון שאת אוהבת ומתחברת אליי, אלא גם על לוודא שהוא מתאים לגופך בצורה נכונה ונותן לך את התמיכה והנוחות שאת צריכה. אז, בין אם את מחפשת חזייה חדשה כי החזיות שלך פשוט לא מתאימות לגופך או סתם שאת מחפשת לרענן את מגירת ההלבשה התחתונה שלך, הנה המדריך שלנו לבחירת חזייה שמתאימה למבנה הגוף שלכם בצורה המושלמת.

 

מצאי את מידת החזייה שלך

הצעד הראשון למציאת החזייה המתאימה הוא למדוד את מידת הרצועה והקאפ המתאימים לך. כדי למדוד את גודל הרצועה המתאים, כרכי את סרט המדידה סביב כלוב הצלעות שלך, ממש מתחת לחזה. עגלי את התוצאה שיצאה לך בסרט המדידה למספר השלם הקרוב כדי לקבל את מידת הרצועה.

כדי למדוד את גודל הקאפ שלך, עלייך לכרוך את סרט המדידה סביב החלק המלא ביותר של החזה שלך. גם כאן, עלייך לעגל את המדידה שלך למספר השלם הקרוב ביותר. לאחר מכן יש לקחת את התוצאות ולבדוק בטבלת המידות באתר של ג׳ק קובה מה היא המידה המושלמת שלך.

כיצד בוחרים

קחי בחשבון את צורת הגוף שלך

לאחר שהבנת מהי מידת החזייה המדויקת שלך, הגיע הזמן לשקול את מבנה הגוף שלך. סגנונות והתאמה של חזיות מסוגים שונים נועדו להחמיא לצורות גוף שונות. אם את אינך בטוחה מהו מבנה הגוף שלך, אין סיבה לדאגה – בחני את הסוגים הבאים:

  • תפוח – אם מבנה גופך בצורת תפוח, כנראה שרוב הנפח שלך נמצא בחלק האמצעי של גופך, לכן תצטרכי חזייה בעלת רצועות רחבות אשר לא יחתכו את הגוף שלך.
  • אגס – אם גופך בצורת אגס, כנראה שרוב משקלך בפלג הגוף התחתון. עלייך לחפש חזייה עם עדינה עם מפתח רחב כדי להראות את הקימורים שלך.
  • שעון חול – אם יש לך מבנה של שעון חול, תצטרכי חזייה שמחמיאה גם לחלק העליון וגם לתחתון. חפשי חזייה עם רצועה רחבה לתמיכה מירבית ותמיכה מקסימלית.
  • מלבן – אם גופך דמוי צורת מלבן, תצטרכי חזייה שמוסיפה כמה קימורים ל״מסגרת״ שלך. בחרי בחזיית פוש אפ עם הרבה ריפוד שתיצור מראה נשי ומקומר.

 

התאמה מקסימלית

בכל רכישת חזיה כדאי לבדוק את גודל הרצועה – הגודל צריך לשבת היטב סביב כלוב הצלעות שלך, כאשר לא קיים רווח של יותר משתי אצבעות בין הרצועה לגוף. לאחר מכן, עלייך לבדוק את גודל והתאמת הקאפ – הקאפ צריך לכסות את כל השד שלך, ללא בליטות או קמטים.

לבסוף, בדקי כמובן גם את הרצועות. הן צריכות להיות צמודות, אבל לא הדוקות מדי. שימי לב שחלק מן הרצועות ניתנות להתאמה אישית והתכווננות.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, עכשיו כשאת יודעת לבחור חזייה שמתאימה למבנה הגוף שלך, תוכלי למצוא את החזייה המושלמת לכל בגד. זכרי תמיד למדוד את המידה המדויקת שלך לפני הקניות ולבחור סגנון שמתאים למבנה הגוף שלך. עם ההתאמה והסגנון הנכונים, תוכלי להיראות ולהרגיש במיטבך בכל שכבות הלבוש. אז איפה יש שפע של חזיות למגוון רחב של סגנונות גוף? ממש כאן –

https://jack-kuba.co.il

כיצד בוחרים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כסאות בר
עיצוב
במה תלוי המחיר של שיש דקטון

שיש דקטון, הוא משטח הנקרא גם גרניט פורצלן, המיוצר בספרד, על ידי חברת קוסטנטינו, בטכנולוגיה ייחודית המשלבת 20 מינרלים שונים. משטחים אלו, מגיעים במספר עוביים שונים, ובמגוון גמורים המאופיינים בקו

אֲרוּחַת עֶרֶב
אוכל
איך להוציא את המיטב מארוחת הערב?

ארוחת הערב היא זמן איכות יקר מפז עבור משפחות רבות. הבית סוף סוף זוכה להתכנס יחד סביב שולחן, לחלוק עם בני המשפחה אודות אירועי היום ובעיקר להרגיש ביחד. לעיתים זמן