צריכים להחליף כיסוי לסמארטפון? כל החידושים בתחום מגיני הסלולרי

אין מה לעשות, כמו שהסמארטפון הוא האביזר הכי חשוב שיש לאדם המערבי, כך ניתן למנות אותו גם מבין האביזרים העדינים ביותר שיש לנו. מרוב שאנו משתמשים בו כל כך, אנחנו נוטים להפיל אותו לא מעט, ולעתים הסמארטפון עלול להישבר מכך. הפתרון לכך הוא מגן מיוחד לסלולארי. היום, מסתבר שיש מגיני סמארטפון איכותיים במיוחד! על כל זאת נדבר בכתבה.

 

אין צורך להתפשר על איכות

עד היום, מגינים לסמארטפון נחשבו לאביזר זמני, שנשחק ומוחלף כל כמה זמן. לא עוד! היום ישנם מגיני סלולרי מתקדמים ואיכותיים הרבה יותר. ישנן אף חברות, כמו אוטרבוקס, אשר מעניקות 12 חודשי אחריות למגינים שתרכשו מהן! אם אתם מחפשים מגן לסמארטפון שיחזיק לכם לאורך זמן ויגן על הנייד שלכם באופן מיטבי, קראו כאן אודות החידושים האחרונים בתחום.

 

איזה חידושים קיימים בתחום מגיני הסמארטפון?

כיום ניתן למצוא מגינים העשויים מחומרים איכותיים במיוחד. ישנם סגנונות שונים, החל ממגן בסגנון פשוט ועדין ועד למגן שאי אפשר להתעלם ממנו. להלן כמה מהחידושים שקיימים היום בתחום מגיני הסמארטפון:

 

  • דגם Defender מבית אוטרבוקס

בתמונה תוכלו לראות את גרסת הדגם הזה לסמארטפון מסוג Samsung Galaxy Note 20 5G, אך בסדרה זו ישנם מגוון של כיסויים שיתאימו למגוון של סמארטפונים.

 

דגם defender מציג כיסויים מהחזקים בעולם. הוא חזק עד כדי כך, שהוא עבר מבחני עמידות של התקן הצבאי בארצות הברית. דגם זה מכיל 4 חלקים, אשר לכל אחד מהם תפקיד חשוב ביצירת ההגנה המיטבית ביותר. החלק האחרון שמרכיבים מיועד להגנה על מסך הסמארטפון, והוא מורכב עליו. על חלק זה ישנו גם תפסן שמיועד לתלייה על החגורה.

 

  • דגם React מבית אוטרבוקס

בתמונה תוכלו להתרשם מהגרסא המתאימה לסמארטפון מסוג iPhone 12 Mini, אך ניתן למצוא מגינים שיתאימו למגוון סוגי סמארטפון.

 

דגם React הוא כיסוי דק יחסית שמספק הגנה מיטבית לסמארטפון. בזכות עוביו הדק, נוח להשתמש בו ביומיום, ומבלי להתפשר על איכות ההגנה שלו על הסמארטפון. ייתרון נוסף של כיסוי זה הוא תמיכתו בטעינה אלחוטית – אין צורך להסיר את המגן לשם כך!

 

  • דגם Symmetry Pop מבית אוטרבוקס

בתמונה תוכלו לראות את הכיסוי שמתאים לסמארטפון מסוג iPhone 11 Pro, אך כמובן שישנם כיסויים מדגם זה המתאימים למגוון של סמארטפונים אחרים.

 

דגם Symmetry Pop המגיע בצבעים שונים, ססגוניים או מתונים, מאפשר לכם חוויה של נוחות ואיכות. הוא מבין הכיסויים החזקים בעולם, וגם הוא עבר מבחני עמידות של התקן הצבאי בארצות הברית. יתרון משמעותי נוסף של כיסוי זה, הוא רכיב ה"פופ" המובנה בו, המאפשר החזקה נוחה של הסמארטפון או העמדתו על שולחן, מבלי להוסיף רכיבים חיצוניים בולטים.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים מגן איכותי לסמארטפון, מומלץ לבחור בחברת כיסויי סמארטפון מוכרת אשר מתמחה בייצור חומרים העמידים בפני שלל תנאים. תוכלו לבחור במגן שמקנה לכם ערך מוסף – בין עם בעיצוב שלו, ובין אם בפיצ'רים המיוחדים שלו. כל שנשאר הוא לבחור!

פלאפון

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תוצאות בחינה
טיפים שימושיים
מה זה מבחן MOXO ואיך זה עובד

הפרעות קשב וריכוז הוא מונח המתאר קבוצה של בעיות נפוצות אצל ילדים ומבוגרים בתפקוד הדורש סוגים שונים של קשב וריכוז. הפרעות קשב וריכוז יכולות להתבטא בחוסר יכולת להישאר מרוכזים במטלה

פשפש המיטה זיהוי
כללי
שלושה סימנים שיש לכם פשפשי מיטה

פשפשי המיטה הינם טפילים זעירים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים. מזיקים לא רצויים אלה עלולים לתקוף את הבית שלך מבלי שתדע ולגרום לאי נוחות ותסכול רבים. זיהוי מוקדם