מחלות שעכברים יכולים להעביר לאנשים?

מקרה שאירע לפעוטה מדרום הארץ לפני כמה ימים גרם להורים רבים ללחץ רב. שכן, רבים מהם גילו לראשונה שעכבר עשוי להעביר מחלות לנו, בני האדם. עובדה זו הייתה חדשה גם עבורנו והחלטנו לצאת ולבדוק באיזה מחלות מדובר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה הן המחלות האלה, ואיך אפשר להפחית את הסיכוי להידבק בהן.

 

מחלה מספר 1 שעשויה לעבור מעכבר לבן אדם – עכברת

המחלה הראשונה שכולם מדברים עליה בימים האחרונים היא עכברת. מדובר במחלה קשה שתוצאות ההידבקות שלה עשויות להביא לדלקת כרונית בכליות. החיידקים של המחלה עשויים להגיע אל בני האדם לאחר שזה הטיל את מימיו בקרבת הבית שלכם. מי שנוגעים בשאריות השתן בטעות ולא שוטפים ידיים לאחר מכן, עשויים להעביר את החיידקים ישירות אל הקיבה שלהם. ראוי לציין כי החיידקים האלה עמידים והם יכולים להישאר בשלוליות השתן של העכבר לזמן ממושך.

לוכד עכברים

מחלה מספר 2 שעשויה לעבור מעכבר לבן אדם – אבולה

סביר להניח ששמעתם לא פעם על האבולה שנחשבת למחלה קשה מאוד. היא גורמת לדימומים קשים מאזורים שונים בגוף, למשל:

  • אף
  • פי הטבעת
  • פה ועוד

לצערנו, המחלה הופצה בשנים האחרונות באזור אפריקה בגלל ששם די קשה למצוא לוכד עכברים זמין שיוכל לתפוס את העכברים הנגועים ולהעביר אותם למקום בטוח, הרחק מבני האדם.

 

מחלה מספר 3 שעשויה לעבור מעכבר לבן אדם – כלבת

סביר להניח ששמעתם לא פעם על מחלת הכלבת. יש מי שסוברים כי היא מגיעה אך ורק מכלבים, אבל האמת היא שהדבר אינו נכון. כלבת עשויה לתקוף גם חתולים ועכברים. זו מחלה שניתן להתחסן אליה (לאחר שננשכתם על ידי עכבר למשל), אבל מדובר במצב לא נעים שכדאי להימנע ממנו.

לוכד עכברים

מחלה מספר 4 שעשויה לעבור מעכבר לבן אדם – דבר

יכול להיות שחשבתם שהמחלה הזו עברה מן העולם, אבל האמת שהיא עדיין כאן. המחלה עשויה לעבור מעכבר לאחר שהוא נשך אתכם. כדאי שתדעו שהיא מגיעה בכלל מפרעושים וחיות אחרות שמוצצות את הדם של העכבר ותוך כדי הפעולה, הן מעבירות לו חיידקים מסוכנים.

 

איך אפשר להפחית את הסיכויים להידבק במחלות אלה מעכבר?

ניתן להפחית את הסיכויים בהידבקות במחלות השונות. הפתרון היעיל ביותר הוא להסתייע בגורם מקצועי כמו לוכד עכברים שיגיע ללכוד את העכבר שמסתובב בקרבת הבית שלכם. אם ראיתם שאריות שתן או צואה של עכבר בקרבת מקום, כדאי שתפנו בהקדם לגורם מקצועי שיתפוס את בעל החיים הסורר וייקח אותו מהמקום, כדי שאתם תוכלו להיות בטוחים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הן המחלות שעכברים יכולים להעביר לאנשים. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שעליכם רק להעביר אותו הלאה לאחרים שמתעניינים בנושא. נאחל לכם שלא תדעו את המחלות הללו לעולם ושתהיו בריאים.

לוכד עכברים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות ממותגות
כללי
הלהיט שיקרר לכם את הקיץ: בקבוק שומר קור

הקיץ כבר כאן! בטח קשה שלא לשים לב להבדלי הטמפרטורות ההולכים וגדלים מידי שנה ושנה. אז למי שסובל מהחום.. יש לנו פיתרון מצוין בשבילכם! קבלו את הבקבוק הקריר שידאג להעביר

פטיש
פלילי וחוק
5 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

עורכי דין בתחום המקרקעין מספקים ייעוץ וייצוג משפטים בכל הקשור בחוקי תכנון ובנייה, פינוי בינוי, רכישה ומכירה של נדל"ן מיסוי מקרקעין וכן בשאר הנושאים הקשורים בנדל"ן. בעת פנייה ושכירת עו"ד

כלי עבודה לדיגיטל
עסקים
כמה עולה Office 365 לעסק?

תוכנת אופיס הולכת ומשדרגת את עצמה מדי שנה. אחד השירותים המשמעותיים שתוכנת אופיס 365 מעניקה הוא שירות לעסקים הכולל מספר חבילות המתאימות לכל עסק או ארגון בהתאם לאופיו. אופיס 365

טיול בטבע
בריאות
כיצד להרגיל את הילד שלך לנעל צעד ראשון

הידד! אם אתם כאן כנראה שהפעוט שלכם כבר עשה את צעדיו הראשונים (או בדרך לשם) וזה אירוע מרגש ומשמעותי! איזה כיף! במיוחד בשבילכם ריכזנו כאן את כל המידע שאתם צריכים